Michal Andera vizualizuje strategie a školí techniky kreativní spolupráce v projektu clarity-lab. Věří, že porozumění je klíčem k úspěšnému rozvoji firem. Na VŠE v Praze se věnuje výzkumu psychologie podnikání. Michal je autorem českého videoblogu o podnikání byznyspark.cz. Více o něm najdete na www.michalandera.com
Martin ve společnosti Ipsos pracuje od roku 2001. Je zodpovědný za rozvoj obchodních aktivit společnosti a praktickou interpretaci a implementaci výsledků marketingových studií prováděných společností Ipsos. Svoji profesní kariéru zahájil ve společnosti ACNielsen, následně pracoval ve společnostech Citibank a Unilever, kde byl zodpovědný za marketingové studie pro střední a východní Evropu. Absolvoval VŠE v Praze, obor marketing management. Aktivně se podílí na vývoji inovativních marketingových řešení, na projektech POPAI (čestným členem POPAI) spojených s in-store problematikou, přednáší na marketingových konferencích, na vysokých školách a přispívá do odborných marketingových periodik. V poslední době se soustřeďuje na činnost Ipsos Mobile - na využití moderních technologií ve výzkumných řešeních.
Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.
Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.
Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.
Hynek je jedním ze dvou zakladatelů Storyous. Již při studiích začal pracovat jako finanční poradce pro ČMSS a následně se přemístil do tehdy začínající firmy Chytrý Honza, kde si poprvé přičuchl k internetu. Po dvou letech společně s Davidem z projektu odešli a poslední dva roky se věnují startu-pu Storyous.com, který ma za cíl propojit retail pomocí mobilních telefonů s jejich zákazníky.
Martin Kavan pracuje ve společnosti Unicorn Systems jako Senior Consultant. V oblasti IT profesionálně působí od roku 1996, kde prošel řadou rolí v oblastech vývoje i manažerskými pozicemi. Působil na projektech ve společnostech Komerční banka, Raiffeisenbank, Česká spořitelna a Oracle Czech. V současné době se zabývá rozvojovými projekty ve Škoda Auto a je vedoucím expertního týmu pro mobilní technologie.
Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a ředitelem přepravní aplikace Liftaga. Vedle aplikace pro taxi a kurýry poslední roky rozvíjí přepravní síť Liftago.network, která spolupracujícím klientům po celém Česku nabízí vyšší rychlost a přesnost přepravy při nižších nákladech na první i poslední mili. Vizí Liftago.network je efektivnější využití přebytečné přepravní kapacity desítek tisíc existujících dopravců u nás s cílem levnější, rychlejší, přesnější i udržitelnější přepravy.
Erika je zakladatelkou mediální a konzultační společnosti AXOCOM Media Business Servicing, která nabízí kompletní servis v oblasti televizního a video obsahu a mobilních aplikací v regionu střední a východní Evropy. AXOCOM řídí u svěřených značek televizních kanálů z portfolia nadnárodních mediálních společností jako je IKO či VIACOM marketingovou komunikaci, ale hlavně distribuční strategii. Erika je zaměřená na prodej, marketing a podporu zákazníků. Klientům nabízí kompletní servis s důrazem na efektivitu a rentabilitu jednotlivých produktů a služeb. Své zkušenosti získala během působení pro společnost IKO, kde vybudovala portfolio 21 televizních kanálů, které zastupovala v Česku a na Slovensku. Jedním z nejvýznamnějších projektů je úspěšné zavedení filmového kanálu FILM+ a tematického kanálu Fishing and Hunting channel. Erika je mimo jiné také mnohonásobným absolventem prestižní Mastery University Anthonyho Robbinse.
Viktor Mahrik pracuje ve společnosti MEDIARESEARCH, a.s. jako specialista internetového výzkumu. Od roku 2009 má na starosti výzkum návštěvnosti českého internet známého jako NetMonitor. V rámci NetMonitoru dohlíží na metodické změny, má na starosti produkci dat a klientskou podporu. Aktuálně se podílí na přípravě metodických změn, které budou platit od roku 2015.
David Menger se odjakživa věnoval technologiím. Vystudoval ČVUT v Praze a už během školy se aktivně věnoval vývoji v internetovém projektu Chytryhonza.cz. Nyní je jedním ze zakladatelů Storyous.com a věří, že mobilní technologie dokáží zpříjemnit lidem život.
David je zakladatelem a zároveň ředitelem digitální contentové agentury Newcast. Vystudoval komerční komunikace na VŠE a má zkušenosti s komunikačním a digitálním plánováním jak z ČR pro více agentur, tak např. z Německa a regionální koordinace CEE. Posledních několik let působil ve vedení mediální agentury a na základě svých zkušenosti vidí nyní obrovský potenciál pro značky právě v práci s vlastními (Owned) médii a relevantním propojením na content strategii a technologické inovace, jakou je např. Virgla.
Václav je spoluzakladatelem a zároveň hlavou Farmhouse, inovačního hubu Lion Communications s.r.o. (Publicis Groupe). Je zakladatelem newyorského kreativního hubu Kliché Killers a v současnosti se soustředí na řízení inovací a projektů v rámci Farmhouse. Václav vystudoval marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, působil několik let ve vedení agentur PR Café a Reklamní klinika, má zkušenosti jak se světem PR, tak s ATL/BTL.
Peter Podolinský nastartoval svou kariéru v marketingu ve společnosti Procter & Gamble v roce 1995. Odsud už jeho cesty vedly do reklamních, brandingových a digitálních agentur v Praze i v Londýně (BBDO, Y&R, Lambie-Nairn, TBWA). Dělal reklamy pro klienty jako Pepsi, Česká spořitelna, či Stock Božkov. S digitální agenturou iMACHINA, kterou založil a spoluvlastnil získal shortlist v Cannes Cyberlions 2002. Z pozice brand konzultanta pomohl z londýnské brandingové agentury Lambie-Nairn lokálním agenturám uvést na trh značku O2. Je podepsán pod komunikační strategií pro Raiffeisenbank i Heineken / Krušovice. V roce 2012 založil kliniku pro značky Brandclinic, ze které v roli brand konzultanta uzdravuje značky.
Pomáhám rozvíjet aktivity úspěšné globální DSP Sociomantic Labs na českém a slovenském trhu. Zkušenosti v online jsem předtím získával zejména v performance marketingu, po straně klienta např. v Parfums.cz a několika dalších českých a mezinárodních projektech.
Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.
Will Rust se v reklamním průmyslu ocitl z nutnosti poté, co byl vyhozen z McDonald’s v roce 1992. Vyměnil hamburgery za typografii a umělecké řízení (na radu svého táty) a vystřídal mnoho agentur než zjistil, že Ogilvy je to pravé místo pro něj. Od okamžiku, kdy se poprvé stal výkonným kreativním ředitelem, se každá agentura, kterou vedl, dostala na vrchol národních kreativních žebříčků a vyhrávala ceny agentur roku. V roce 2012 pomohl ukrajinské pobočce vyhrát cenu “Nejefektivnější evropská agentura” (v hodnocení podle Global Effie Indexu). Získal ocenění vyrobená z kovu, dřeva i papíru, na festivalu v Cannes, Clio, D & AD, OneShow, London International a vlastně i skoro všech ostatních. Nyní pracuje v Ogilvy Czech Republic, jedné z největších komunikačních skupin v Evropě, která je nejvíce oceňovanou agenturou v zemi. Miluje svou ženu, děti, kočku a hudbu. Ne nutně v tomto pořadí.
V ČSOB pracuje od roku 2007 v útvaru Řízení aplikací Credits. Náplní práce je jednak uživatelská podpora, dále řízení lifecycle aplikací – řízení oprav a drobných úprav aplikací, jejich testování. V rámci projektových týmů spolupracuje na zavádění nových aplikací či zásadních změnách stávajících aplikací. Mezi koníčky patří volejbal a fotografování.
Martin Sodomka pracuje ve vývoji elektriky a elektroniky ŠkodaAuto. Od roku 2008 je koordinátorem v oblasti vývoje interaktivní elektroniky. Nejprve byl zodpovědný za multimédia a handsfree systémy, později převzal zodpovědnost v oblasti smartphone integration a mobilních aplikací. Jeho tým je zodpovědný za vývoj systémů konektivity nové generace vozu Škoda Fabia. V současné době pracuje na definici strategie online konektivity, jejímž cílem je přinést do vozů ŠKODA nové funkce z oblasti mobilních online služeb a telematiky.
Od roku 2012 se pohybuje v oblasti mobilních aplikací, dříve se věnoval prodeji v různých oblastech IT. V ZENTITY zastává roli univerzálního vojáka a řeší především projektové řízení, má na starosti rozvoj věrnostního systému Zenefit a pečuje o vztahy s partnerskými společnostmi. Cítí, že svět mobilních aplikací zdaleka ještě nevydal svůj plný potenciál a těší se na každou novou příležitost to ukázat.
Jan Šula je důležitou součástí iOS vývojového týmu v ZENTITY od roku 2011. Podílel se na vývoji řady úspěšných aplikací, mezi nimi například ČSOB SmartBanking, SmartBanking SK, Kalorické tabulky, TV Program, IZIP a mnoho dalších. Rád sleduje nové trendy v mobilní oblasti a na konferenci Vás provede workshopem, ve kterém Vás zasvětí do tajemství iBeacons jako užitečného nástroje inovativního marketingu.
19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, 2 roky pracoval pro Radiomobil (nynější T-Mobile) v oddělení radiových sítí. Od roku 1999 je zaměstnancem firmy Nokia ve funkci Radio access solution manager. Zabývá se technickou podporou prodeje rádiových sítí.
Tomáš Votruba pracuje v kreativní digitální agentuře TL5 Digital, která pomáhá značkám vytvářet obsah pro sociální sítě. V agentuře se specializují na využití Facebooku, Instagramu, Snapchatu a dalších sociálních sítí. Hlavním posláním TL5 je specializace a inovace v rámci marketingu na sociálních sítích a jeho napojení na ostatní digitální nebo ATL kanály. TL5 realizovala například jednu z prvních kampaní na Snapchatu, Periscope nebo Linkedin. Mezi klienty agentury patří Jägermeister, Milka, Metaxa, Vodafone nebo Mattoni. Tomáš dříve pracoval jako Digital Director v agentuře WMC/Grey a vystudoval obor Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Pavel Vrba zahájil svou profesní kariéru jako obchodní zástupce a projektový manažer. V roce 2008 nastoupil do společnosti T-Systems, kde zastával post manažera služeb. V současné době působí na stejné pozici v T-Mobile Czech Republic. Je tvůrcem řady inovativních řešení, za která získal 1. místa v soutěžích BIG HEAD 2013 a Telekom Innovation Contest 2014. Aktuálně studuje na Vysoké škole ekonomické v Praze, na Fakultě mezinárodních vztahů.
Andreas vede kreativu v UX oddělení společnosti iconmobile. Vybavený znalostmi ze studia komunikačního designu pracoval v různých oblastech designu, až ho nakonec náhoda zanesla v roce 2003 do mobilních technologií. Od té doby si užívá formování uživatelských prožitků pro průmyslové firmy z oboru telekomunikací, automobilového průmyslu nebo domácích spotřebičů. Je tak zodpovědný za projekty uživatelských rozhraní pro významné mezinárodní klienty jako třeba Bosch Design, BMW, Samsung, Orange, Kettler a další.
Attila Weisz zastává pozici Business Development Director pro Audience Solutions ve společnosti Gemius. Získal zkušenosti v oblasti digitálního a integrovaného marketingu a to jak na straně agentury (Omnicom Media Group), tak na straně zadavatele (Coca-Cola), ale v mediích (bývalý novinář) a výzkumné agentuře (Gemius) nejprve na národní úrovni od roku 2000 pak v rámci celé EMEA oblasti. Jeho komplexní přístup je poháněn pragmatickým uvažováním a smyslem pro detail. Je absolventem ELTE University v Budapešti, kde studoval fyziku a anglický jazyk.