Zakladatel
Michal Andera vizualizuje strategie a školí techniky kreativní spolupráce v projektu clarity-lab. Věří, že porozumění je klíčem k úspěšnému rozvoji firem. Na VŠE v Praze se věnuje výzkumu psychologie podnikání. Michal je autorem českého videoblogu o podnikání byznyspark.cz. Více o něm najdete na www.michalandera.com
Internet a mobilní telefony začínají nabývat na významu v marketingové komunikaci firem a výzkum trhu se tomuto trendu již také přizpůsobil. Efektivitu internetové komunikace již lze vyhodnocovat také z pohledu vlivu na značku a na nákupní impuls a chytré mobilní přístroje začínají být nezbytným doplňkem technik sběru dat. Mobil má dnes každý neustále u sebe a díky množství technických funkcionalit je skvělým doplňkem ke klasickým metodám.
Business Development Director
Martin ve společnosti Ipsos pracuje od roku 2001. Je zodpovědný za rozvoj obchodních aktivit společnosti a praktickou interpretaci a implementaci výsledků marketingových studií prováděných společností Ipsos. Svoji profesní kariéru zahájil ve společnosti ACNielsen, následně pracoval ve společnostech Citibank a Unilever, kde byl zodpovědný za marketingové studie pro střední a východní Evropu. Absolvoval VŠE v Praze, obor marketing management. Aktivně se podílí na vývoji inovativních marketingových řešení, na projektech POPAI (čestným členem POPAI) spojených s in-store problematikou, přednáší na marketingových konferencích, na vysokých školách a přispívá do odborných marketingových periodik. V poslední době se soustřeďuje na činnost Ipsos Mobile - na využití moderních technologií ve výzkumných řešeních.
Základní modul NetMonitoru obsahuje jen čísla za velké weby bez zohlednění návštěvnosti z mobilů. Modul pro mobilní návštěvnost obsahuje zase jen data za m-verze webů. Výzkum tak zatím nezohledňuje nové trendy, když uživatelům nezáleží na tom, jakou verzi stránek sledují. Často na svém tabletu procházejí plné verze stránek a samotní vydavatelé své stránky přizpůsobují spíše pomocí responzivního designu než tím, že by nabízeli verze stránek pro mobilní zařízení. Jak by tedy vypadala data NetMonitoru pokud bychom odhlédli od verze stránky a podívali se čistě jen na uživatele podle zařízení? První čísla se můžete dozvědět na prezentaci nebo po novém roce, kdy tato data budou součástí datové sady NetMonitoru.
Specialista pro internetový výzkum
Viktor Mahrik pracuje ve společnosti MEDIARESEARCH, a.s. jako specialista internetového výzkumu. Od roku 2009 má na starosti výzkum návštěvnosti českého internet známého jako NetMonitor. V rámci NetMonitoru dohlíží na metodické změny, má na starosti produkci dat a klientskou podporu. Aktuálně se podílí na přípravě metodických změn, které budou platit od roku 2015.
ČEZ Prodej společně se společností Unicorn představí proces návrhu selfcare aplikace ČEZ ON-LINE. Od vzniku hrubého konceptu, tvorbu wireframe, přes uživatelské testování až po vývoj a ladění. Podělíme se o zkušenosti, překážky a slepé uličky při vývoji aplikace v korporaci.
Manager eCare
E.ON ENERGIE, a.s.
Senior Consultant
19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.
Mobilní aplikace zaznamenávají prudký rozvoj především v souvislosti se stále větším počtem chytrých mobilních zařízení a možnostem mobilního datového spojení. Na požadavky uživatelů obvykle pružně reagují menší vývojářské firmy nebo i jednotlivci, kteří jsou schopni flexibilního vývoje. Jak stejného výsledku dosáhnout v korporátním prostředí nadnárodních firem? Cesta vede přes interní inovační aktivity. Tak například vznikla aplikace T-Parking v T-Mobile, která využívá telekomunikační technologie a zpracování velkých objemů dat k predikci volných parkovacích míst kdekoliv na světě. Aplikace vznikla za necelých 12 měsíců a chystá se ke vstupu na český a evropský trh.
Manažer služeb
Pavel Vrba zahájil svou profesní kariéru jako obchodní zástupce a projektový manažer. V roce 2008 nastoupil do společnosti T-Systems, kde zastával post manažera služeb. V současné době působí na stejné pozici v T-Mobile Czech Republic. Je tvůrcem řady inovativních řešení, za která získal 1. místa v soutěžích BIG HEAD 2013 a Telekom Innovation Contest 2014. Aktuálně studuje na Vysoké škole ekonomické v Praze, na Fakultě mezinárodních vztahů.
Sítě LTE v Čechách a jejich specifika. Sdílení sítí šetří všem. Co se dá u LTE vylepšit, aneb LTE Advanced.
Solution Manager, Radio Networks
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, 2 roky pracoval pro Radiomobil (nynější T-Mobile) v oddělení radiových sítí. Od roku 1999 je zaměstnancem firmy Nokia ve funkci Radio access solution manager. Zabývá se technickou podporou prodeje rádiových sítí.
Cílem workshopu je seznámit účastníky s MDM/MAM nástrojem a na praktických ukázkách demonstrovat, že spravovat korporátní zařízení, popř. vlastní "AppStore", není nic zásadně složité.
Senior Consultant
Martin Kavan pracuje ve společnosti Unicorn Systems jako Senior Consultant. V oblasti IT profesionálně působí od roku 1996, kde prošel řadou rolí v oblastech vývoje i manažerskými pozicemi. Působil na projektech ve společnostech Komerční banka, Raiffeisenbank, Česká spořitelna a Oracle Czech. V současné době se zabývá rozvojovými projekty ve Škoda Auto a je vedoucím expertního týmu pro mobilní technologie.
Celý svět retailu dlouho očekával spolehlivý způsob určení jeho přesné lokace pomocí mobilních aplikací. Ačkoli se tato problematika dala do jisté míry řešit pomocí GPS, stále tento způsob nebyl uspokojivě přesný. S řešením problému přišla před nedávnem společnost Apple představením technologie iBeacon. V našem workshopu budete mít příležitost se s touto technologií seznámit blíže, vyzkoušet si jednoduchou konfiguraci iBeaconu a pochopit, k čemu jsou iBeacony v praxi užitečné.
Vývojář mobilních aplikací
Jan Šula je důležitou součástí iOS vývojového týmu v ZENTITY od roku 2011. Podílel se na vývoji řady úspěšných aplikací, mezi nimi například ČSOB SmartBanking, SmartBanking SK, Kalorické tabulky, TV Program, IZIP a mnoho dalších. Rád sleduje nové trendy v mobilní oblasti a na konferenci Vás provede workshopem, ve kterém Vás zasvětí do tajemství iBeacons jako užitečného nástroje inovativního marketingu.