Internet a mobilní telefony začínají nabývat na významu v marketingové komunikaci firem a výzkum trhu se tomuto trendu již také přizpůsobil. Efektivitu internetové komunikace již lze vyhodnocovat také z pohledu vlivu na značku a na nákupní impuls a chytré mobilní přístroje začínají být nezbytným doplňkem technik sběru dat. Mobil má dnes každý neustále u sebe a díky množství technických funkcionalit je skvělým doplňkem ke klasickým metodám.
Martin ve společnosti Ipsos pracuje od roku 2001. Je zodpovědný za rozvoj obchodních aktivit společnosti a praktickou interpretaci a implementaci výsledků marketingových studií prováděných společností Ipsos. Svoji profesní kariéru zahájil ve společnosti ACNielsen, následně pracoval ve společnostech Citibank a Unilever, kde byl zodpovědný za marketingové studie pro střední a východní Evropu. Absolvoval VŠE v Praze, obor marketing management. Aktivně se podílí na vývoji inovativních marketingových řešení, na projektech POPAI (čestným členem POPAI) spojených s in-store problematikou, přednáší na marketingových konferencích, na vysokých školách a přispívá do odborných marketingových periodik. V poslední době se soustřeďuje na činnost Ipsos Mobile - na využití moderních technologií ve výzkumných řešeních.