Jak jsou na tom české značky na Instagramu? Jak zapojit Instagram do života značky? Na tuzemských příkladech si ukážeme, jak lze pracovat s touto malou, ale o to významnější sociální sítí z pohledu engagementu. A možná bude něco málo i o Snapchatu.
Tomáš Votruba pracuje v kreativní digitální agentuře TL5 Digital, která pomáhá značkám vytvářet obsah pro sociální sítě. V agentuře se specializují na využití Facebooku, Instagramu, Snapchatu a dalších sociálních sítí. Hlavním posláním TL5 je specializace a inovace v rámci marketingu na sociálních sítích a jeho napojení na ostatní digitální nebo ATL kanály. TL5 realizovala například jednu z prvních kampaní na Snapchatu, Periscope nebo Linkedin. Mezi klienty agentury patří Jägermeister, Milka, Metaxa, Vodafone nebo Mattoni. Tomáš dříve pracoval jako Digital Director v agentuře WMC/Grey a vystudoval obor Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.