Krátká případová studie tří úspěšných projektů, které Čechy rozpálily.
Will Rust se v reklamním průmyslu ocitl z nutnosti poté, co byl vyhozen z McDonald’s v roce 1992. Vyměnil hamburgery za typografii a umělecké řízení (na radu svého táty) a vystřídal mnoho agentur než zjistil, že Ogilvy je to pravé místo pro něj. Od okamžiku, kdy se poprvé stal výkonným kreativním ředitelem, se každá agentura, kterou vedl, dostala na vrchol národních kreativních žebříčků a vyhrávala ceny agentur roku. V roce 2012 pomohl ukrajinské pobočce vyhrát cenu “Nejefektivnější evropská agentura” (v hodnocení podle Global Effie Indexu). Získal ocenění vyrobená z kovu, dřeva i papíru, na festivalu v Cannes, Clio, D & AD, OneShow, London International a vlastně i skoro všech ostatních. Nyní pracuje v Ogilvy Czech Republic, jedné z největších komunikačních skupin v Evropě, která je nejvíce oceňovanou agenturou v zemi. Miluje svou ženu, děti, kočku a hudbu. Ne nutně v tomto pořadí.