Mobilní aplikace zaznamenávají prudký rozvoj především v souvislosti se stále větším počtem chytrých mobilních zařízení a možnostem mobilního datového spojení. Na požadavky uživatelů obvykle pružně reagují menší vývojářské firmy nebo i jednotlivci, kteří jsou schopni flexibilního vývoje. Jak stejného výsledku dosáhnout v korporátním prostředí nadnárodních firem? Cesta vede přes interní inovační aktivity. Tak například vznikla aplikace T-Parking v T-Mobile, která využívá telekomunikační technologie a zpracování velkých objemů dat k predikci volných parkovacích míst kdekoliv na světě. Aplikace vznikla za necelých 12 měsíců a chystá se ke vstupu na český a evropský trh.
Pavel Vrba zahájil svou profesní kariéru jako obchodní zástupce a projektový manažer. V roce 2008 nastoupil do společnosti T-Systems, kde zastával post manažera služeb. V současné době působí na stejné pozici v T-Mobile Czech Republic. Je tvůrcem řady inovativních řešení, za která získal 1. místa v soutěžích BIG HEAD 2013 a Telekom Innovation Contest 2014. Aktuálně studuje na Vysoké škole ekonomické v Praze, na Fakultě mezinárodních vztahů.