Zvyšování podílu přístupu lidí k informacím z mobilních zařízení znamená zásadní změnu v marketingu. Od tradičních mediálních strategií a taktik se progresivní marketéři posouvají tam, kde jejich cílové skupiny tráví čas, do jejich mobilů. Jak, jestli vůbec, lze vybudovat značku komunikací v mobilním zařízení? Jak probíhá nákupní rozhodování a nákup samotný v moderní, "multi-device" domácnosti? Jak lze změřit proces nákupu, který začne na jednom a je dokončen na jiném zařízení? Jak dostat mobilní aplikaci do mobilů právě těm lidem, které zajímá? A co na to Facebook? Peter Podolinský, Client Partner, Czech, Vás provede úskalími mobilního marketingu na Facebooku a ukáže na příkladech, jak to funguje, když marketéři "go mobile".
Peter Podolinský nastartoval svou kariéru v marketingu ve společnosti Procter & Gamble v roce 1995. Odsud už jeho cesty vedly do reklamních, brandingových a digitálních agentur v Praze i v Londýně (BBDO, Y&R, Lambie-Nairn, TBWA). Dělal reklamy pro klienty jako Pepsi, Česká spořitelna, či Stock Božkov. S digitální agenturou iMACHINA, kterou založil a spoluvlastnil získal shortlist v Cannes Cyberlions 2002. Z pozice brand konzultanta pomohl z londýnské brandingové agentury Lambie-Nairn lokálním agenturám uvést na trh značku O2. Je podepsán pod komunikační strategií pro Raiffeisenbank i Heineken / Krušovice. V roce 2012 založil kliniku pro značky Brandclinic, ze které v roli brand konzultanta uzdravuje značky.