Základní modul NetMonitoru obsahuje jen čísla za velké weby bez zohlednění návštěvnosti z mobilů. Modul pro mobilní návštěvnost obsahuje zase jen data za m-verze webů. Výzkum tak zatím nezohledňuje nové trendy, když uživatelům nezáleží na tom, jakou verzi stránek sledují. Často na svém tabletu procházejí plné verze stránek a samotní vydavatelé své stránky přizpůsobují spíše pomocí responzivního designu než tím, že by nabízeli verze stránek pro mobilní zařízení. Jak by tedy vypadala data NetMonitoru pokud bychom odhlédli od verze stránky a podívali se čistě jen na uživatele podle zařízení? První čísla se můžete dozvědět na prezentaci nebo po novém roce, kdy tato data budou součástí datové sady NetMonitoru.
Viktor Mahrik pracuje ve společnosti MEDIARESEARCH, a.s. jako specialista internetového výzkumu. Od roku 2009 má na starosti výzkum návštěvnosti českého internet známého jako NetMonitor. V rámci NetMonitoru dohlíží na metodické změny, má na starosti produkci dat a klientskou podporu. Aktuálně se podílí na přípravě metodických změn, které budou platit od roku 2015.