Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Přednášející

Moderátoři

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Petr Krčmář

Petr Krčmář působí jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá téměř dvacet let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Propaguje nasazení otevřeného software a svobodný přístup k informacím. Je aktivním členem sdružení vpsFree.cz, ve kterém členové spravují vlastní VPS infrastrukturu.

Přednášející

Michal Bilka

Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.

Martin Boček

Martin ve společnosti Ipsos pracuje od roku 2001. Je zodpovědný za rozvoj obchodních aktivit společnosti a praktickou interpretaci a implementaci výsledků marketingových studií prováděných společností Ipsos. Svoji profesní kariéru zahájil ve společnosti ACNielsen, následně pracoval ve společnostech Citibank a Unilever, kde byl zodpovědný za marketingové studie pro střední a východní Evropu. Absolvoval VŠE v Praze, obor marketing management. Aktivně se podílí na vývoji inovativních marketingových řešení, na projektech POPAI (čestným členem POPAI) spojených s in-store problematikou, přednáší na marketingových konferencích, na vysokých školách a přispívá do odborných marketingových periodik. V poslední době se soustřeďuje na činnost Ipsos Mobile - na využití moderních technologií ve výzkumných řešeních.

Jakub Fiala

Jakub je absolventem oboru Studia nových médií (@stunome) Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, kde již šestým rokem působí jako tajemník, lektor a nejnověji i jako doktorand. Po zkušenostech s CSR, projekty firemního dobrovolnictví a koordinaci vývoje platformy pro párování pracovních nabídek s nezaměstnanými skrze sémantická data (@damepraci), se jeho odborný zájem přesunul k oblasti #quantifiedself, #wearables a #bigdata, která je i rámcem jeho dizertačního projektu. Beznadějný new media lover a #fitbit addict.

Aleš Hegenbart

Aleš Hegenbart pracuje ve společnosti SAZKA od roku 2004. Začínal jako specialista PR, poté měl na starosti rozvoj intra a extranetu, rozjížděl komunikaci firmy na sociálních sítích, aby nakonec zakotvil u mobilních aplikací. V Sazce o ně pečuje od semínka po strom – je „zahradníkem“ se smyslem pro detail, který podle něj odlišuje dobré aplikace od těch nejlepších. Řídí vznik aplikací od prvotního nápadu až po jejich testování, propagaci a komunikaci s uživateli. Je přesvědčený, že mobilní aplikace jsou oproti mobilním webům uživatelsky přívětivější, ale pokud nejsou na „storu“, je obtížnější dostat je k lidem.

Petr Hoffmann

Petra mobilní telefony učarovaly už v době kultovního hada na legendární Nokii 6110. Ve společnosti Seznam.cz se momentálně věnuje mobilní komunikaci klientů mezi které mimo jiné patří Fortuna, T-Mobile, Mall.cz, či Škoda Auto. Zřídka kdy ho potkáte bez telefonu po ruce, můžete tak snadno poznat, že práce je jeho koníčkem.

Lukáš Hurych

Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.

Jan Jelínek

Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.

Kamila Kreilová

Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již více než rok. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od loňského roku se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu. Zásadní zde byla tzv. 360° komunikační kampaň a vydání mobilní aplikace DreamAlarm.

Stanislav Kůra

Již více než dekádu stojí Stanislav Kůra za zásadními inovacemi na českém telekomunikačním trhu. Má „na svědomí“ první české komerční nabídky 3G služeb, IPTV včetně odloženého sledování, internetu v mobilu, či reklamou placených telco služeb. V posledních čtyřech letech se intenzivně věnuje rozvoji perzonalizovaného marketingu. Od poloviny roku 2014 v roli Chief Data Officer českého O2 řídí rozjezd mediální agentury nové generace založené na unikátní cross-mediální datové analytice

Eva Liba

Eva vystudovala obor PR a komunikaci na univerzitě v Leedsu. I když začínala v tradičním PR prostředí, v posledních letech se věnuje využití sociálních médií pro značkovou komunikaci. V praxi si to vyzkoušela například v agentuře Socialyse (součást Havas Communications) a nyní tvoří Social Media strategii české pobočky společnosti Coca-Cola. Stala se průkopnicí Snapchatu, rozjela český firemní Instagram a intenzivně pracuje s českými influencery. Sociální media pro ni nejsou jen pracovní specializací, ale jednou z důležitých platforem, na které se odehrává její život.

Ondřej Malý

Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

Lubo Smid

Lubo Smid je spoluzakladatelem a COO českého vývojářské společnosti STRV, která vyvíjí aplikace výhradně pro US trh. Lubo má v STRV na starosti koordinaci růstových aktivit této progresivní společnosti. Před STRV Lubo Smid působil jako freelance webový vývojář a studoval na zahraničních univerzitách v anglickém Coventry a na americké Norwich University. Jeho alma mater je však Univerzita Hradec Králové.

Aktuálně dělí svůj čas mezi pobočky STRV, které jsou v Praze, Los Angeles, San Franciscu a New Yorku. V poslední době nejvíce času tráví v pražských kancelářích, kde se nachází všichni vyvojáři a designéři, kteří pro americké startupy připravují mobilní a webové aplikace. Mezi jeho záliby, kromě nových technologií a startupů, patří crossfit a běh. Lubo se snaží vytěžit maximum ze svého života a drží ze hesla “living on the edge”.

Zdeněk Spurný

Profesní dráhu započal na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde se zabýval distančním vzděláváním za využití ICT technologií a s podporou financování EU. V roce 2003 nastoupil do společnosti T-Mobile Czech Republic, kde mj. stál u zrodu fixních produktů pod označením ProfiNet. V současné době zde zastává post senior manažera řízení kategorie a produktů, pod který spadají mobilní hlasové a datové služby (postpaid i prepaid), roaming, mobilní platby, mobilní obsah a aplikace včetně partneringu, xDSL služby, contentové služby, síťově služby (SMS, MMS, hlasová schránka…), pojištění telefonů, atd.

Lukáš Stibor

Lukáš Stibor je spoluzakladatel firmy CLEEVIO která se zaměřuje na vývoj mobilních aplikací pro společnosti z celého světa. Mimo to se společnost v poslední době více zaměřuje na vlastní projekty jako je mobilní aplikace na správu financí Spendee, nové sociální síti s hrami Gamee nebo hardware společnost Angee která aktuálně je na Kickstarter. Lukáš podniká na internetu už od svých 14 let a kromě CLEEVIO je společník v několika dalších společnostech.

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

Adam Špina

Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.

Ondřej Švihálek

19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.