Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Ondřej Malý nastíní, jak se promění roaming v EU po roce 2016 a 2017. Co to přinese lidem, ale co třeba tvůrcům aplikací? Jsou nějaké nové business modely, které by mohly díky snížení roamingových cen začít existovat? Také se dozvíte o rozdílech v evropském a americkém přístupu k síťové neutralitě a ještě mnohem víc.
Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.
Nechám vás nahlédnout pod pokličku mobilních aplikací v T-Mobile. Dozvíte se, co všechno kolem aplikací děláme, ať už v oblasti vlastního vývoje, partnerství s třetími stranami nebo na poli komunikace. Na konkrétních aplikacích z našeho portfolia si ukážeme, co se nám osvědčilo více a co naopak méně. A jen pro vás odtajním, co chystáme do budoucna.
Senior manažer řízení kategorie a produktů
Profesní dráhu započal na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde se zabýval distančním vzděláváním za využití ICT technologií a s podporou financování EU. V roce 2003 nastoupil do společnosti T-Mobile Czech Republic, kde mj. stál u zrodu fixních produktů pod označením ProfiNet. V současné době zde zastává post senior manažera řízení kategorie a produktů, pod který spadají mobilní hlasové a datové služby (postpaid i prepaid), roaming, mobilní platby, mobilní obsah a aplikace včetně partneringu, xDSL služby, contentové služby, síťově služby (SMS, MMS, hlasová schránka…), pojištění telefonů, atd.
I přesto, že naše století hrdě nazýváme „stoletím informací“, stále nám nedochází to nejzásadnější: informace se stává plnohodnotnou měnou, kterou budou zákazníci zcela vědomě platit za novou generaci služeb. Jak se do „informačního oběhového systému“ zapojit a jaká vlastně budou nová pravidla hry? Pokud nemáte jasno v odpovědi na tyto a podobné otázky, rád se s vámi podělím o naši vizi.
Chief Data Officer
Již více než dekádu stojí Stanislav Kůra za zásadními inovacemi na českém telekomunikačním trhu. Má „na svědomí“ první české komerční nabídky 3G služeb, IPTV včetně odloženého sledování, internetu v mobilu, či reklamou placených telco služeb. V posledních čtyřech letech se intenzivně věnuje rozvoji perzonalizovaného marketingu. Od poloviny roku 2014 v roli Chief Data Officer českého O2 řídí rozjezd mediální agentury nové generace založené na unikátní cross-mediální datové analytice
Prozradíme vám, jak se v Sazce snažíme reagovat na trendy v oblasti mobilního marketingu, jak vyvíjíme naše mobilní aplikace, provedeme vás jejich milníky a zvolenou komunikační strategií. Přineseme také pár čísel, která nám potvrzují, proč je dobré mít mobilní web. Nakonec vám ukážeme, jak nám to funguje a co chystáme do budoucna s ohledem na plánovanou legalizaci online sázení pro loterie.
Senior specialista mobilních aplikací
Aleš Hegenbart pracuje ve společnosti SAZKA od roku 2004. Začínal jako specialista PR, poté měl na starosti rozvoj intra a extranetu, rozjížděl komunikaci firmy na sociálních sítích, aby nakonec zakotvil u mobilních aplikací. V Sazce o ně pečuje od semínka po strom – je „zahradníkem“ se smyslem pro detail, který podle něj odlišuje dobré aplikace od těch nejlepších. Řídí vznik aplikací od prvotního nápadu až po jejich testování, propagaci a komunikaci s uživateli. Je přesvědčený, že mobilní aplikace jsou oproti mobilním webům uživatelsky přívětivější, ale pokud nejsou na „storu“, je obtížnější dostat je k lidem.
Specialista digitálního marketingu
Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již více než rok. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od loňského roku se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu. Zásadní zde byla tzv. 360° komunikační kampaň a vydání mobilní aplikace DreamAlarm.
Ukáži vám, kolik zákazníků přichází na web Slevomatu a z jakých platforem. Porovnám výhody a nevýhody jak mobilního webu, tak i naší aplikace. Dozvíte se, jaká je přidaná hodnota naší aplikace a co u ní uživatelé považují za podstatné. Na závěr představím trendy, které se podle nás budou do budoucna prosazovat.
Vedoucí mobilního týmu
Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.
Jsou situace, kdy potřebujeme dokončit nákup na e-shopu z mobilního telefonu. Udělali jsme uživatelské testování na 120 největších e-shopech v ČR a zjišťovali jsme, jak se na nich nakupuje z mobilních telefonů. Výstupem je rozsáhlá případová studie plná videí a ukázek toho, co na mobilních telefonech uživatelům při online nakupování vadí a co se jim líbí.
Product & Marketing Director
Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.
Co vlastně jsou mobilní kampaně, jak se dělají v Čechách a ve světě a co udělat, aby z nich nebyl prázdný marketingový blábol jakým je dnes "digitální kampaň".
Group Creative Director McCann Prague
McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.,
Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.
I přesto, že Česká Republika není nejčastější destinací, kde se něco děje jako první. Bylo to právě u nás, kde vznikl první evropský účet Coca-Coly na Snapchatu. Proč jsem se ho rozhodla prosadit, co na něm děláme, jak a proč? To vám představím na mé přednášce. Na závěr na vás čeká speciální host aneb Svět influencerů naživo.
Social media Czech Republic
Eva vystudovala obor PR a komunikaci na univerzitě v Leedsu. I když začínala v tradičním PR prostředí, v posledních letech se věnuje využití sociálních médií pro značkovou komunikaci. V praxi si to vyzkoušela například v agentuře Socialyse (součást Havas Communications) a nyní tvoří Social Media strategii české pobočky společnosti Coca-Cola. Stala se průkopnicí Snapchatu, rozjela český firemní Instagram a intenzivně pracuje s českými influencery. Sociální media pro ni nejsou jen pracovní specializací, ale jednou z důležitých platforem, na které se odehrává její život.
K čemu je značkám dobrý Instagram a jak ho na začátku správně nakopnout, aby po roce nesmutnil s 20 followery? Nahlédněte do social media kuchyně Granka, kde se dozvíte, co Facebook nedokáže a jak na Den maminek odstartovat komunikaci s úplně jinou a novou cílovou skupinou - mlaďáky.
Strategy and Media Director
Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.
Mobilní reklama ani využívání mobilních telefonů pro šíření obsahu není pro Seznam.cz novinkou. Víme, jak se uživatelé našich mobilních služeb chovají, jaké služby v průběhu dne využívají, jaký obsah konzumují i o jaká témata se zajímají nebo co konkrétně vyhledávají. A i tato anonymizovaná data nám pomáhají nabídnout v mobilu reklamu s vysokou relevancí k potřebám uživatele a efektivní pro zadavatele. Už nenabízíme jen zajímavé (ne)standardní formáty, ale ani v mobilních telefonech už není problematické nabídnout kampaň se sofistikovanějším cílením. Vše si názorně ukážeme na jednom dni, který strávíme s panem XY a ukážeme si, jak jeho den na mobilu v praxi vypadá.
Mobile Advertising Consultant
Petra mobilní telefony učarovaly už v době kultovního hada na legendární Nokii 6110. Ve společnosti Seznam.cz se momentálně věnuje mobilní komunikaci klientů mezi které mimo jiné patří Fortuna, T-Mobile, Mall.cz, či Škoda Auto. Zřídka kdy ho potkáte bez telefonu po ruce, můžete tak snadno poznat, že práce je jeho koníčkem.
Počty návštěvníků z mobilních zařízení v českých e-shopech raketově rostou. Platí to také pro módní značku Pepe Jeans, která se již po dlouhá léta snaží prosazovat multikanálový přístup k zákazníkovi. K příležitosti uvedení letošní jarní kolekce jsme pro Pepe Jeans realizovali speciální kampaň zaměřenou na mobilní zařízení, která přinesla nové zákazníky, zvýšení povědomí o brandu i podporu vybraných kamenných poboček. V případové studii vám ukážeme celou strategii kampaně, použitou kreativu i porovnání nákladů a výnosů kampaně.
Konzultant
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Moje přednáška bude o tom, jak není radno podceňovat HTTPS. Také se dozvíte o bezpečnosti veřejných Wi-Fi sítí. Dostanete tipy, jak bránit váš web i mobilní aplikaci a co pro to mohou udělat vývojáři.
Hacker
Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.