Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

9:10 - 9:30

Novinky z Českého telekomunikačního úřadu

Ondřej Malý nastíní, jak se promění roaming v EU po roce 2016 a 2017. Co to přinese lidem, ale co třeba tvůrcům aplikací? Jsou nějaké nové business modely, které by mohly díky snížení roamingových cen začít existovat? Také se dozvíte o rozdílech v evropském a americkém přístupu k síťové neutralitě a ještě mnohem víc.

Ondřej Malý Ondřej Malý
Ondřej Malý

Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.

9:35 - 9:55

Umí operátor zprostředkovat zákazníkům potenciál mobilních aplikací?

Nechám vás nahlédnout pod pokličku mobilních aplikací v T-Mobile. Dozvíte se, co všechno kolem aplikací děláme, ať už v oblasti vlastního vývoje, partnerství s třetími stranami nebo na poli komunikace. Na konkrétních aplikacích z našeho portfolia si ukážeme, co se nám osvědčilo více a co naopak méně. A jen pro vás odtajním, co chystáme do budoucna.

Zdeněk Spurný Zdeněk Spurný

Senior manažer řízení kategorie a produktů

T-Mobile Czech Republic

Zdeněk Spurný

Profesní dráhu započal na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde se zabýval distančním vzděláváním za využití ICT technologií a s podporou financování EU. V roce 2003 nastoupil do společnosti T-Mobile Czech Republic, kde mj. stál u zrodu fixních produktů pod označením ProfiNet. V současné době zde zastává post senior manažera řízení kategorie a produktů, pod který spadají mobilní hlasové a datové služby (postpaid i prepaid), roaming, mobilní platby, mobilní obsah a aplikace včetně partneringu, xDSL služby, contentové služby, síťově služby (SMS, MMS, hlasová schránka…), pojištění telefonů, atd.

10:00 - 10:20

Jsme připraveni na nástup "informační měny"?

I přesto, že naše století hrdě nazýváme „stoletím informací“, stále nám nedochází to nejzásadnější: informace se stává plnohodnotnou měnou, kterou budou zákazníci zcela vědomě platit za novou generaci služeb. Jak se do „informačního oběhového systému“ zapojit a jaká vlastně budou nová pravidla hry? Pokud nemáte jasno v odpovědi na tyto a podobné otázky, rád se s vámi podělím o naši vizi.

Stanislav Kůra Stanislav Kůra

Chief Data Officer

O2 Czech Republic

Stanislav Kůra

Již více než dekádu stojí Stanislav Kůra za zásadními inovacemi na českém telekomunikačním trhu. Má „na svědomí“ první české komerční nabídky 3G služeb, IPTV včetně odloženého sledování, internetu v mobilu, či reklamou placených telco služeb. V posledních čtyřech letech se intenzivně věnuje rozvoji perzonalizovaného marketingu. Od poloviny roku 2014 v roli Chief Data Officer českého O2 řídí rozjezd mediální agentury nové generace založené na unikátní cross-mediální datové analytice

10:25 - 10:55

COFFEE BREAK

10:55 - 11:15

Strategie mobilního marketingu v Sazce

Prozradíme vám, jak se v Sazce snažíme reagovat na trendy v oblasti mobilního marketingu, jak vyvíjíme naše mobilní aplikace, provedeme vás jejich milníky a zvolenou komunikační strategií. Přineseme také pár čísel, která nám potvrzují, proč je dobré mít mobilní web. Nakonec vám ukážeme, jak nám to funguje a co chystáme do budoucna s ohledem na plánovanou legalizaci online sázení pro loterie.

Aleš Hegenbart Aleš Hegenbart

Senior specialista mobilních aplikací

SAZKA

Aleš Hegenbart

Aleš Hegenbart pracuje ve společnosti SAZKA od roku 2004. Začínal jako specialista PR, poté měl na starosti rozvoj intra a extranetu, rozjížděl komunikaci firmy na sociálních sítích, aby nakonec zakotvil u mobilních aplikací. V Sazce o ně pečuje od semínka po strom – je „zahradníkem“ se smyslem pro detail, který podle něj odlišuje dobré aplikace od těch nejlepších. Řídí vznik aplikací od prvotního nápadu až po jejich testování, propagaci a komunikaci s uživateli. Je přesvědčený, že mobilní aplikace jsou oproti mobilním webům uživatelsky přívětivější, ale pokud nejsou na „storu“, je obtížnější dostat je k lidem.

Kamila Kreilová Kamila Kreilová

Specialista digitálního marketingu

SAZKA

Kamila Kreilová

Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již více než rok. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od loňského roku se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu. Zásadní zde byla tzv. 360° komunikační kampaň a vydání mobilní aplikace DreamAlarm.

11:20 - 11:40

Mobilní web vs. mobilní aplikace

Ukáži vám, kolik zákazníků přichází na web Slevomatu a z jakých platforem. Porovnám výhody a nevýhody jak mobilního webu, tak i naší aplikace. Dozvíte se, jaká je přidaná hodnota naší aplikace a co u ní uživatelé považují za podstatné. Na závěr představím trendy, které se podle nás budou do budoucna prosazovat.

Michal Bilka Michal Bilka

Vedoucí mobilního týmu

Slevomat.cz

Michal Bilka

Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.

11:45 - 12:05

Mobilní nákup z pohledu UX: Český košík roku 2015

Jsou situace, kdy potřebujeme dokončit nákup na e-shopu z mobilního telefonu. Udělali jsme uživatelské testování na 120 největších e-shopech v ČR a zjišťovali jsme, jak se na nich nakupuje z mobilních telefonů. Výstupem je rozsáhlá případová studie plná videí a ukázek toho, co na mobilních telefonech uživatelům při online nakupování vadí a co se jim líbí.

Lukáš Hurych Lukáš Hurych

Product & Marketing Director

Twisto Payments

Lukáš Hurych

Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.

12:10 - 13:10

OBĚD

13:10 - 13:30

Jak mobily mění marketingovou komunikaci

Co vlastně jsou mobilní kampaně, jak se dělají v Čechách a ve světě a co udělat, aby z nich nebyl prázdný marketingový blábol jakým je dnes "digitální kampaň".

Jan Jelínek Jan Jelínek

Group Creative Director McCann Prague

McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.,

Jan Jelínek

Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.

13:35 - 13:55

Coca-Cola Snapchat a svět influencerů

I přesto, že Česká Republika není nejčastější destinací, kde se něco děje jako první. Bylo to právě u nás, kde vznikl první evropský účet Coca-Coly na Snapchatu. Proč jsem se ho rozhodla prosadit, co na něm děláme, jak a proč? To vám představím na mé přednášce. Na závěr na vás čeká speciální host aneb Svět influencerů naživo.

Eva Liba Eva Liba

Social media Czech Republic

Coca-Cola Česká republika

Eva Liba

Eva vystudovala obor PR a komunikaci na univerzitě v Leedsu. I když začínala v tradičním PR prostředí, v posledních letech se věnuje využití sociálních médií pro značkovou komunikaci. V praxi si to vyzkoušela například v agentuře Socialyse (součást Havas Communications) a nyní tvoří Social Media strategii české pobočky společnosti Coca-Cola. Stala se průkopnicí Snapchatu, rozjela český firemní Instagram a intenzivně pracuje s českými influencery. Sociální media pro ni nejsou jen pracovní specializací, ale jednou z důležitých platforem, na které se odehrává její život.

14:00 - 14:20

Jak se startuje Instagram: Granko a Den maminek

K čemu je značkám dobrý Instagram a jak ho na začátku správně nakopnout, aby po roce nesmutnil s 20 followery? Nahlédněte do social media kuchyně Granka, kde se dozvíte, co Facebook nedokáže a jak na Den maminek odstartovat komunikaci s úplně jinou a novou cílovou skupinou - mlaďáky.

Adam Špina Adam Špina

Strategy and Media Director

TRIAD Advertising

Adam Špina

Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.

14:25 - 14:55

COFFEE BREAK

14:55 - 15:15

Jeden den na Seznam.cz v mobilu

Mobilní reklama ani využívání mobilních telefonů pro šíření obsahu není pro Seznam.cz novinkou. Víme, jak se uživatelé našich mobilních služeb chovají, jaké služby v průběhu dne využívají, jaký obsah konzumují i o jaká témata se zajímají nebo co konkrétně vyhledávají. A i tato anonymizovaná data nám pomáhají nabídnout v mobilu reklamu s vysokou relevancí k potřebám uživatele a efektivní pro zadavatele. Už nenabízíme jen zajímavé (ne)standardní formáty, ale ani v mobilních telefonech už není problematické nabídnout kampaň se sofistikovanějším cílením. Vše si názorně ukážeme na jednom dni, který strávíme s panem XY a ukážeme si, jak jeho den na mobilu v praxi vypadá.

Petr Hoffmann Petr Hoffmann

Mobile Advertising Consultant

Seznam.cz

Petr Hoffmann

Petra mobilní telefony učarovaly už v době kultovního hada na legendární Nokii 6110. Ve společnosti Seznam.cz se momentálně věnuje mobilní komunikaci klientů mezi které mimo jiné patří Fortuna, T-Mobile, Mall.cz, či Škoda Auto. Zřídka kdy ho potkáte bez telefonu po ruce, můžete tak snadno poznat, že práce je jeho koníčkem.

15:20 - 15:40

Módní značka Pepe Jeans zvýšila podíl návštěvnosti i tržby z mobilních zařízení

Počty návštěvníků z mobilních zařízení v českých e-shopech raketově rostou. Platí to také pro módní značku Pepe Jeans, která se již po dlouhá léta snaží prosazovat multikanálový přístup k zákazníkovi. K příležitosti uvedení letošní jarní kolekce jsme pro Pepe Jeans realizovali speciální kampaň zaměřenou na mobilní zařízení, která přinesla nové zákazníky, zvýšení povědomí o brandu i podporu vybraných kamenných poboček. V případové studii vám ukážeme celou strategii kampaně, použitou kreativu i porovnání nákladů a výnosů kampaně.

Jan Penkala Jan Penkala

Konzultant

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

15:45 - 16:05

Bezpečnost na mobilních zařízeních

Moje přednáška bude o tom, jak není radno podceňovat HTTPS. Také se dozvíte o bezpečnosti veřejných Wi-Fi sítí. Dostanete tipy, jak bránit váš web i mobilní aplikaci a co pro to mohou udělat vývojáři.

Michal Špaček Michal Špaček

Hacker

Michal Špaček

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

16:10

PŘEDPOKLÁDANÝ KONEC KONFERENCE