Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2025 se koná 25. 9. 2025.

Program

10:50

Úvodní slovo

Petr Krčmář Petr Krčmář

Šéfredaktor serveru Root.cz

Internet Info

Petr Krčmář

Petr Krčmář působí jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá téměř dvacet let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Propaguje nasazení otevřeného software a svobodný přístup k informacím. Je aktivním členem sdružení vpsFree.cz, ve kterém členové spravují vlastní VPS infrastrukturu.

10:55 - 11:15

Wearables: možnosti a využití

Zpětná vazba je pro lidský organizmus natolik přirozená, že si je často ani neuvědomujeme. Například to, že dokážeme stát na nohou, aniž bychom spadli, je díky zpětné vazbě od senzorů (jakou jsou naše oči), kterou mozek vyhodnocuje a stimuluje jednotlivé svaly tak, abychom rovnováhu udrželi. Wearables jsou nejen čím dál tím populárnějším prostředkem externalizovaného feedbacku, ale s jejich demokratizací se otevírá i široké pole jejich využití pro nás samotné, ve zdravotnictví, ale i ve firemním prostředí. Příspěvek se zaměří na současnou podobu dostupné nositelné elektroniky, její možnosti a naznačí i netradiční způsoby jejího využití.

Jakub Fiala Jakub Fiala

Tajemník online i v terénu

Jakub Fiala

Jakub je absolventem oboru Studia nových médií (@stunome) Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, kde již šestým rokem působí jako tajemník, lektor a nejnověji i jako doktorand. Po zkušenostech s CSR, projekty firemního dobrovolnictví a koordinaci vývoje platformy pro párování pracovních nabídek s nezaměstnanými skrze sémantická data (@damepraci), se jeho odborný zájem přesunul k oblasti #quantifiedself, #wearables a #bigdata, která je i rámcem jeho dizertačního projektu. Beznadějný new media lover a #fitbit addict.

11:20 - 11:40

Životní styl wearables lidí. A co Apple Watch?

Dozvíte se, jaký potenciál má nositelná elektronika v současnosti. Zaměříme se také na to, jaké jsou nevědomé reakce spotřebitelů s pomocí EEG a jak nositelná elektronika mění život těm, kteří už ji delší dobu používají. Naše poznatky vyplývají z aktuálního zářijového kvantitativního a kvalitativního výzkumu s využitím neuro technologie, který realizovaly agentury Ipsos a eMerite.

Martin Boček Martin Boček

Business Development Director

Ipsos

Martin Boček

Martin ve společnosti Ipsos pracuje od roku 2001. Je zodpovědný za rozvoj obchodních aktivit společnosti a praktickou interpretaci a implementaci výsledků marketingových studií prováděných společností Ipsos. Svoji profesní kariéru zahájil ve společnosti ACNielsen, následně pracoval ve společnostech Citibank a Unilever, kde byl zodpovědný za marketingové studie pro střední a východní Evropu. Absolvoval VŠE v Praze, obor marketing management. Aktivně se podílí na vývoji inovativních marketingových řešení, na projektech POPAI (čestným členem POPAI) spojených s in-store problematikou, přednáší na marketingových konferencích, na vysokých školách a přispívá do odborných marketingových periodik. V poslední době se soustřeďuje na činnost Ipsos Mobile - na využití moderních technologií ve výzkumných řešeních.

11:45 - 12:05

Trendy v mobilních aplikacích

Business a mobilní aplikace. Jaké trendy vládnou světu a co jsou dnes největší vychytávky na poli mobilních aplikací předních firem. Moje přednáška nebude teoretická, ale maximálně praktická. Ukážeme si příklady především ze Spojených států amerických, které jsou v mobilním vývoji míle před Evropou. Že mobilní aplikace zaběhlých firem i startapů nemusí být nuda zjistíte na mojí přednášce.

Lubo Smid Lubo Smid

Spoluzakladatel a COO

STRV

Lubo Smid

Lubo Smid je spoluzakladatelem a COO českého vývojářské společnosti STRV, která vyvíjí aplikace výhradně pro US trh. Lubo má v STRV na starosti koordinaci růstových aktivit této progresivní společnosti. Před STRV Lubo Smid působil jako freelance webový vývojář a studoval na zahraničních univerzitách v anglickém Coventry a na americké Norwich University. Jeho alma mater je však Univerzita Hradec Králové.

Aktuálně dělí svůj čas mezi pobočky STRV, které jsou v Praze, Los Angeles, San Franciscu a New Yorku. V poslední době nejvíce času tráví v pražských kancelářích, kde se nachází všichni vyvojáři a designéři, kteří pro americké startupy připravují mobilní a webové aplikace. Mezi jeho záliby, kromě nových technologií a startupů, patří crossfit a běh. Lubo se snaží vytěžit maximum ze svého života a drží ze hesla “living on the edge”.

12:10 - 13:10

OBĚD

13:10 - 13:30

Mobilegeddon - Armageddon pro nemobilní weby nebo zbytečné obavy?

21. dubna 2015 Google vypustil aktualizaci zaměřenou na posílení mobilních webů v mobilním hledání. Co to pro vaše weby znamená? Kdo ztratil a kdo posílil? Jaká jsou čísla pro Českou republiku a jaká v zahraničí? Je se čeho bát?

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

13:35 - 13:55

iBeacons - chraňte zvířata (a zákazníky), testujte na zaměstnancích

Unicorn Systems, jako leader v oblasti realizace vnitropodnikových mobilních řešení, se zaměřil na reálné přínosy a uplatnění technologie ibeacons uvnitř korporace proto, aby se stal výjimečným partnerem při návrhu strategie a realizaci telemetrických mobilních služeb pro své firemní zákazníky. V příspěvku se chceme podělit nejen o technologické, byznysové ale i lidské zkušenosti a praktická doporučení k využívání technologie ibeacons z pilotního nasazení v pražské centrále firmy Unicorn Systems ve spolupráci se společností Lime.

Ondřej Švihálek Ondřej Švihálek

Senior Consultant

UNICORN

Ondřej Švihálek

19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.

14:00 - 14:20

Jaké to je dělat life-style aplikaci?

Pracovali jsme na hudební verzi Instagramu, na skupinové verzi Tinderu, Francouzké verzi Uber a dalších zajímavých aplikacích. Aktuálně pracujeme na vlastní lifestyle aplikaci Gamee což je vlastně instragram s hrami do kterýho investoval Jan Řežáb $600 000. Jak je těžké udělat lifestyle mobilní aplikaci?

Lukáš Stibor Lukáš Stibor

Spoluzakladatel

CLEEVIO

Lukáš Stibor

Lukáš Stibor je spoluzakladatel firmy CLEEVIO která se zaměřuje na vývoj mobilních aplikací pro společnosti z celého světa. Mimo to se společnost v poslední době více zaměřuje na vlastní projekty jako je mobilní aplikace na správu financí Spendee, nové sociální síti s hrami Gamee nebo hardware společnost Angee která aktuálně je na Kickstarter. Lukáš podniká na internetu už od svých 14 let a kromě CLEEVIO je společník v několika dalších společnostech.