Ukáži vám, kolik zákazníků přichází na web Slevomatu a z jakých platforem. Porovnám výhody a nevýhody jak mobilního webu, tak i naší aplikace. Dozvíte se, jaká je přidaná hodnota naší aplikace a co u ní uživatelé považují za podstatné. Na závěr představím trendy, které se podle nás budou do budoucna prosazovat.
Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.