Prozradíme vám, jak se v Sazce snažíme reagovat na trendy v oblasti mobilního marketingu, jak vyvíjíme naše mobilní aplikace, provedeme vás jejich milníky a zvolenou komunikační strategií. Přineseme také pár čísel, která nám potvrzují, proč je dobré mít mobilní web. Nakonec vám ukážeme, jak nám to funguje a co chystáme do budoucna s ohledem na plánovanou legalizaci online sázení pro loterie.
Aleš Hegenbart pracuje ve společnosti SAZKA od roku 2004. Začínal jako specialista PR, poté měl na starosti rozvoj intra a extranetu, rozjížděl komunikaci firmy na sociálních sítích, aby nakonec zakotvil u mobilních aplikací. V Sazce o ně pečuje od semínka po strom – je „zahradníkem“ se smyslem pro detail, který podle něj odlišuje dobré aplikace od těch nejlepších. Řídí vznik aplikací od prvotního nápadu až po jejich testování, propagaci a komunikaci s uživateli. Je přesvědčený, že mobilní aplikace jsou oproti mobilním webům uživatelsky přívětivější, ale pokud nejsou na „storu“, je obtížnější dostat je k lidem.
Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již více než rok. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od loňského roku se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu. Zásadní zde byla tzv. 360° komunikační kampaň a vydání mobilní aplikace DreamAlarm.