Počty návštěvníků z mobilních zařízení v českých e-shopech raketově rostou. Platí to také pro módní značku Pepe Jeans, která se již po dlouhá léta snaží prosazovat multikanálový přístup k zákazníkovi. K příležitosti uvedení letošní jarní kolekce jsme pro Pepe Jeans realizovali speciální kampaň zaměřenou na mobilní zařízení, která přinesla nové zákazníky, zvýšení povědomí o brandu i podporu vybraných kamenných poboček. V případové studii vám ukážeme celou strategii kampaně, použitou kreativu i porovnání nákladů a výnosů kampaně.
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.