I přesto, že naše století hrdě nazýváme „stoletím informací“, stále nám nedochází to nejzásadnější: informace se stává plnohodnotnou měnou, kterou budou zákazníci zcela vědomě platit za novou generaci služeb. Jak se do „informačního oběhového systému“ zapojit a jaká vlastně budou nová pravidla hry? Pokud nemáte jasno v odpovědi na tyto a podobné otázky, rád se s vámi podělím o naši vizi.
Již více než dekádu stojí Stanislav Kůra za zásadními inovacemi na českém telekomunikačním trhu. Má „na svědomí“ první české komerční nabídky 3G služeb, IPTV včetně odloženého sledování, internetu v mobilu, či reklamou placených telco služeb. V posledních čtyřech letech se intenzivně věnuje rozvoji perzonalizovaného marketingu. Od poloviny roku 2014 v roli Chief Data Officer českého O2 řídí rozjezd mediální agentury nové generace založené na unikátní cross-mediální datové analytice