Dozvíte se, jaký potenciál má nositelná elektronika v současnosti. Zaměříme se také na to, jaké jsou nevědomé reakce spotřebitelů s pomocí EEG a jak nositelná elektronika mění život těm, kteří už ji delší dobu používají. Naše poznatky vyplývají z aktuálního zářijového kvantitativního a kvalitativního výzkumu s využitím neuro technologie, který realizovaly agentury Ipsos a eMerite.
Martin ve společnosti Ipsos pracuje od roku 2001. Je zodpovědný za rozvoj obchodních aktivit společnosti a praktickou interpretaci a implementaci výsledků marketingových studií prováděných společností Ipsos. Svoji profesní kariéru zahájil ve společnosti ACNielsen, následně pracoval ve společnostech Citibank a Unilever, kde byl zodpovědný za marketingové studie pro střední a východní Evropu. Absolvoval VŠE v Praze, obor marketing management. Aktivně se podílí na vývoji inovativních marketingových řešení, na projektech POPAI (čestným členem POPAI) spojených s in-store problematikou, přednáší na marketingových konferencích, na vysokých školách a přispívá do odborných marketingových periodik. V poslední době se soustřeďuje na činnost Ipsos Mobile - na využití moderních technologií ve výzkumných řešeních.