Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Přednášející

Moderátoři

Petr Krčmář

Petr Krčmář působí jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá téměř dvacet let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Propaguje nasazení otevřeného software a svobodný přístup k informacím. Je aktivním členem sdružení vpsFree.cz, ve kterém členové spravují vlastní VPS infrastrukturu.

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Filip Bocek

Filip má mnohaleté zkušenosti s mobilními aplikacemi napříč různými segmenty. Během jeho kariéry pod jeho vedením vzniklo více jak 25 aplikací. Řada z nich získala různá ocenění jako IT projekt roku, Mobilní aplikace roku, Internet Effectivness Awards a jiné. Poslední 2 roky působí na poli e-commerce, kde v největším českém internetovém obhchodu Alza.cz vede tým mobilního vývoje.

Zoltán Gaál

Zoltán Gaál pracuje v Madhouse jako Country manažer pro Českou republiku a Slovenko. Před vstupem do médií získával zkušenosti v marketingu ve střední a východní Evropě více než 20 let jako generální ředitel marketingové fullservice skupiny CEMA group. Od roku 2015 se zabývá jenom mobilní reklamou.

Ondřej Gálik

Původem matfyzák, který přešel od architektury systémů, inovačního pankáče, social media managera, šefa mobilních aplikací až po volnonožce budujícího globální inovativní produkty. Jako korporátní pankáč prošel mnoha transformacemi firemních zkostnatělých mastodontů zejména v bankovnictví a také zakusil různé formy "opravdové" agility na vlastní kůži v několika menších i větších startupech. Nyní pracuje jako šéf produktu v nové car trading platformě Carvago.

Mariusz Gasiewski

Pracuje pro společnost Google od roku 2007. Je odpovědný za rozvoj nových obchodních příležitostí u výkonných produktů Google v regionu střední a východní Evropy. Je poradcem firem, které patří mezi největší klienty společnosti Google ve střední a východní Evropě. Patří mezi nejuznávanější polské odborníky v oblasti využívání výkonnostního marketingu, webové analytiky a search engine marketingu. Přednáší na prestižní polské univerzitě, Warsaw School of Economics. Je autorem nejstaršího a nejrozsáhlejšího blogu o výkonnostním marketingu v Polsku www.ittechnology.us, autorem řady knih a publikací o výkonnostních řešeních. Založil nejrozsáhlejší komunitu/platformu search engine marketingu v Polsku s názvem SEMcamp.

Petr Hoffmann

Petra mobilní telefony učarovaly už v době kultovního hada na legendární Nokii 6110. Ve společnosti Seznam.cz se momentálně věnuje mobilní komunikaci klientů mezi které mimo jiné patří Fortuna, T-Mobile, Mall.cz, či Škoda Auto. Zřídka kdy ho potkáte bez telefonu po ruce, můžete tak snadno poznat, že práce je jeho koníčkem.

Ondřej Holek

V rámci KPMG Česká republika vede telekomunikační sektor a konkrétně se také řídí dodávky větších transformační projektů manažerského poradenství pro telekomunikační operátory. Ondřej se této specializaci věnuje přes 15 let. Jeho kariéra začala prací pro dodavatele technologií Ericsson a poté se soustředil na využití svého ekonomického vzdělání a praktických zkušenosti s technologiemi na poli manažerského poradenství pro KPMG. Posledních 10 let se převážně věnuje, technologickým strategiím, akvizicím, také procesním a integračním projektům úzce propojených s IT transformacemi a strategiím vstupu na trh.

Jan Horyna

Honza je ředitelem online developmentu ve skupině Fortuna Entertaiment Group. Ve společnosti Fortuna působí od roku 2012 a má na starosti kompletní vývoj mobilních produktů a interntového sázení. Produktovému managementu se věnuje od roku 2003, kdy nastoupil do Centrum.cz. Následně 5 let působil na Slovensku jakožto obchodní a produktový ředitel společnosti zabývající se vývojem software pro online gaming a internetového bankovnictví.

Karel Lyčka

8 let působil jako strategický marketér. Posledních 5 let se jako jeden z mála v Česku soustavně věnuje m-commerce a mobilním aplikacím pro e-shopy. Vede agenturu Asymbo, která má na kontě 100+ e-shopových aplikací u nás i v zahraničí.

Petr Miklíček

Petr je designer a konzultant ve společnosti Court of Moravia. Jako nadšený hráč se profiluje už od roku 2008, kdy mu byl domácí scénou neziskový sektor. Ve stejné oblasti začal experimentovat s gamedesignem a gamifikací ve vzdělávání. Pod vlajkou Court of Moravia se zaměřuje na design služeb a gamifikaci do firem. Na Mobile Internet Foru bude mluvit o využití gamifikace na mobilních platformách, ve firmě i mimo ni.

Daniel Novák

Od března tohoto roku jsem manažerem Nadace ČEZ. Ve Skupině ČEZ se ovšem pohybuji již 6 let. Naposledy na pozici vedoucího regionální komunikace. To obnášelo plánování sponzoringových aktivit, řady eventů, press tripů a v neposlední řadě PR. Na Mobile Internet Foru vám budu vyprávět o tom, jak se z klasické mobilní aplikace stane hlavní prostředek komunikační kampaně. A má minulost a vzdělání? To vám beztak prozradí LinkedIn. Těším se na vás. #Pomahejpohybem

Jaromír Novák

Narodil se 12. prosince 1979 ve Vysokém Mýtě. Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Fakultu informačního managementu na Univerzitě Hradec Králové. V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo informatiky do odboru elektronických komunikací a po zrušení tohoto ministerstva přešel na Ministerstvo průmyslu a obchodu, kde posléze působil v pozici ředitele odboru elektronických komunikací a následně ředitele sekce digitální ekonomiky. Do jeho kompetence patřila problematika poštovních služeb, služeb informační společnosti a agenda odboru elektronických komunikací. Aktivně se podílel mimo jiné na vyjednávání tzv. telekomunikačního balíčku v době českého předsednictví v Radě EU v roce 2009 a byl členem týmu pro implementaci nových regulačních pravidel do českého právního prostředí. V říjnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017. Předsedou Rady Českého telekomunikačního úřadu byl vládou jmenován 15. května 2013.

Dalibor Pulkert

Dalibor se pohybuje v digitálních vodách přes 12 let a jak sám rád říká, staví mosty mezi IT a byznysem. Aktuálně je součástí inovačního labu Outboxers, který staví nové digitální produkty a ověřuje jejich smysluplnost na trhu. Nabíjí ho podnikatelská scéna a lidé, kteří se v ní pohybují. Bedlivě sleduje startupovou scénu u nás i v zahraničí.

Vít Šoupal

Vit is leading European M2M/IoT and Big Data marketing related activities at Deutsche Telekom since December 2012. His team is working closely together with Telekom Group Innovation units as well as with local marketing and sales teams across Europe. Vit is taking active role in promoting Internet of Things and Big Data on various forums and blogs. He was selected as one of the Top5 most connected DACH LinkedIn marketing professionals in 2015. Next to his passion for social media, he is also involved in start up mentoring like the IoT innovation accelerator ChallengeUp! organized by Deutsche Telekom, Cisco and Intel in 2015 and 2016. Before joining deutsche Telekom's headquarters in Bonn in 2012 Vit has gained broad experience in the telecommunications, ICT and banking/payment business. He spend 7 years in Prague at T-Mobile Czech in various positions as head of B2B product management and new business development teams. Vit is absolvent of Prague's University of Economics. He graduated at the Faculty of Informatics and Statistics. His second specialization was Political science.

Jan Šromek

Jan Šromek se ve Slevomatu věnuje rozvoji produktu a designu již 6 let. Předtím pracoval jako informační architekt a designer pro Stream.cz, jako návrhář rozhraní pro Seznam.cz a jako grafik v agentuře Symbio. Působí zároveň jako designér na volné noze (Sromek.cz) a mezi jeho vybrané projekty patří Damejidlo.cz, Kasa.cz, H1.cz. Poslední půlrok se naplno věnuje nové aplikaci Hele.cz, kterou vyvíjí s týmem Slevomatu.

Jindřich Trapl

Je spoluzakladatelem a CEO společnosti XLAB. Pohybuje se v oblasti vizualizací a live designu přes 15 let. Byl jedním z průkopníků Vjingu v ČR a dnes řídí firmu s projekty po celém světě a pobočkou v NY. Společnost XLAB se zaměřuje na vývoj v oblasti HW a SW, na integraci multimédií při velkých show, živých TV přenosech a korporátních prezentacích, a na vytváření personalizovaných i obecně využitelných interaktivních řešení v oblasti vizualizací. Nejnověji se v rámci nového projektu VirtooX zaměřuje na oblast virtuální reality a imerzivních technologií, konkrétně na vývoj aplikací pro všechny dostupné VR platformy včetně HoloLens.

Pavel Tůma

Pavel Tůma je v současnosti zodpovědný za strategii a vedení projektů mobilních online služeb a konektivity pro Čínský a Indický trh. V posledních letech se věnoval vedení projektů vývoje mobilních aplikací připojených k vozů, kde řídil a vylepšoval technická řešení pro ŠKODA vozidla. Několik mobilních aplikací, které vedl, byly oceněny jako mobilní aplikace roku, nebo IT projekt roku.

Milan Vašina

Milan Vašina (*1969) je absolventem Ekonomické fakulty Zemědělské univerzity v Brně. Ve skupině Deutsche Telekom pracuje již od roku 1997, kdy zastával pozici manažera marketingové komunikace a později marketingového manažera pro rezidenční segment bývalého RadioMobilu, nyní T-Mobile Czech Republic. Jeho další profesní zastávkou byla v letech 2002–2007 pozice marketingového ředitele společnosti EuroTel (později T-Mobile Slovensko) v Bratislavě. V roce 2007 se stal generálním ředitelem téže společnosti. Po integraci T-Mobile se společností Slovak Telekom v červenci 2010 byl Milan Vašina jmenován výkonným ředitelem pro marketing, prodej a služby zákazníkům Slovak Telekomu. Od ledna 2011 zastává post generálního ředitele T-Mobile Czech Republic a od 1. ledna 2016 působí také jako generální ředitel Slovak Telekomu.

Ondřej Vlček

Ondřej Vlček je od října 2016 výkonným viceprezidentem a zároveň technickým ředitelem společnosti Avast. Předtím, od ledna 2014, působil jako její provozní ředitel. Ondřej Vlček se k Avastu připojil v roce 1995 jako softwarový vývojář, pracující na prvním antivirovém programu pro Windows. V roce 2003 se pak stal vedoucím celého vývojového oddělení. Ondřej má magisterský titul z matematiky na FJFI ČVUT a je aktivní v české vývojářské a byznysové komunitě.

Marko Zekič

Marko Zekič pracuje v Seznam.cz jako Manažer mobilní reklamy. To zahrnuje rozvoj možností mobilní inzerce po produktové stránce a podporu prodejního týmu. Před nástupem do Seznamu pracoval v digitální agentuře Konektor Social, kde získal ocenění za práci s Youtubery a také v mediálce Adexpres (převážne řešil RTB). Na českém internetu se pohybuje už od jeho nejranějších počátků.

David Žid

Pracuje jako projektový manažer v technickém vývoji ŠKODA AUTO. Ve společnosti se pohybuje od začátku roku 2014. V té době se podílel na vývoji konektivity a aplikací, které byly zákazníkům představeny s třetí generací modelu Fabia. Má bohaté zkušenosti s vedením projektů pro Android, iOS i Windows. Zabývá se IoT trendy a je specialistou v oblasti aplikací komunikujících s vozem. Největší profesní výzvou je pro něj propojení dlouholetého vývoje vozu s bleskově rozvíjejícím se světem mobilních aplikací. Na Mobile Internet Foru představí novinky v oblasti konektivity pro rok 2017 a technologie ve vozech ŠKODA AUTO.