Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Už nyní žijeme v době datové, spotřeba dat „na hlavu“ se meziročně zvyšuje o desítky až stovky procent, k internetu jsme připojeni téměř všichni a buzzwordem dneška je internet věcí. Jak bude vypadat digitální budoucnost? Bude ji určovat „internet všeho“ či velká data? Máme očekávat velký třesk od páté generace mobilních sítí?
Generální ředitel T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom
Milan Vašina (*1969) je absolventem Ekonomické fakulty Zemědělské univerzity v Brně. Ve skupině Deutsche Telekom pracuje již od roku 1997, kdy zastával pozici manažera marketingové komunikace a později marketingového manažera pro rezidenční segment bývalého RadioMobilu, nyní T-Mobile Czech Republic. Jeho další profesní zastávkou byla v letech 2002–2007 pozice marketingového ředitele společnosti EuroTel (později T-Mobile Slovensko) v Bratislavě. V roce 2007 se stal generálním ředitelem téže společnosti. Po integraci T-Mobile se společností Slovak Telekom v červenci 2010 byl Milan Vašina jmenován výkonným ředitelem pro marketing, prodej a služby zákazníkům Slovak Telekomu. Od ledna 2011 zastává post generálního ředitele T-Mobile Czech Republic a od 1. ledna 2016 působí také jako generální ředitel Slovak Telekomu.
Pohled regulátora na rozvoj datových sítí v ČR. Proč se Češi bojí využívat data? Kam kráčí datové Česko?
Předseda Rady
Narodil se 12. prosince 1979 ve Vysokém Mýtě. Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Fakultu informačního managementu na Univerzitě Hradec Králové. V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo informatiky do odboru elektronických komunikací a po zrušení tohoto ministerstva přešel na Ministerstvo průmyslu a obchodu, kde posléze působil v pozici ředitele odboru elektronických komunikací a následně ředitele sekce digitální ekonomiky. Do jeho kompetence patřila problematika poštovních služeb, služeb informační společnosti a agenda odboru elektronických komunikací. Aktivně se podílel mimo jiné na vyjednávání tzv. telekomunikačního balíčku v době českého předsednictví v Radě EU v roce 2009 a byl členem týmu pro implementaci nových regulačních pravidel do českého právního prostředí. V říjnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017. Předsedou Rady Českého telekomunikačního úřadu byl vládou jmenován 15. května 2013.
Mobilní malware je na vzestupu a na síle nabývá především jedna z jeho významných složek – bankovní trojské koně. Hlavním cílem mobilního bankovního malware je oklamat uživatele pomocí falešných vrstev nad skutečnými bankovními aplikacemi, pomocí nichž hackeři mohou jednoduše ukrást a zneužít údaje o kreditní kartě. Tvůrci bankovního malware se také neustále snaží zlepšovat taktiky a metody sociálního inženýrství, které ke svým nezákonným činnostem používají. Navíc je stále těžší škodlivý kód z takto napadených zařízení odstranit. Většina bankovního malware mimo jiné dokáže i ukrást jiná osobní data typu obsah SMS zpráv, kontaktní informace a historii hovorů. V této prezentaci vám představíme současné a nově vznikající hrozby v této oblasti a probereme strategie, jak jím čelit.
Výkonný viceprezident & technický ředitel
Ondřej Vlček je od října 2016 výkonným viceprezidentem a zároveň technickým ředitelem společnosti Avast. Předtím, od ledna 2014, působil jako její provozní ředitel. Ondřej Vlček se k Avastu připojil v roce 1995 jako softwarový vývojář, pracující na prvním antivirovém programu pro Windows. V roce 2003 se pak stal vedoucím celého vývojového oddělení. Ondřej má magisterský titul z matematiky na FJFI ČVUT a je aktivní v české vývojářské a byznysové komunitě.
Jaké jsou trendy v chování lidí přistupujících na váš e-shop z mobilního telefonu? Co se děje na cestě k objednávce? Jací zákazníci jsou bonitní? Podle čeho je poznáte a jak je oslovit? Na to se společně pokusí odpovědět ZOOT a Seznam.
Mobile Advertising Consultant
Petra mobilní telefony učarovaly už v době kultovního hada na legendární Nokii 6110. Ve společnosti Seznam.cz se momentálně věnuje mobilní komunikaci klientů mezi které mimo jiné patří Fortuna, T-Mobile, Mall.cz, či Škoda Auto. Zřídka kdy ho potkáte bez telefonu po ruce, můžete tak snadno poznat, že práce je jeho koníčkem.
Sestavili jsme výběr regionálních mobilních kampaní z trhů střední a východní Evropy. Podíváme se na to, jaký formát reklamy je efektivní na chytrých telefonech a na poznatky o správném formátu reklamy na mobilu. Jaká jsou kritéria? Co očekávají uživatelé od mobilní reklamy? Příklady typických chyb v mobilních reklamách.
Country manažer
Zoltán Gaál pracuje v Madhouse jako Country manažer pro Českou republiku a Slovenko. Před vstupem do médií získával zkušenosti v marketingu ve střední a východní Evropě více než 20 let jako generální ředitel marketingové fullservice skupiny CEMA group. Od roku 2015 se zabývá jenom mobilní reklamou.
Mobilní reklama je na svém počátku, zadavatelé i publisheři se s ní učí správně zacházet. Vedle přímého prodeje se prosazuje i prodej programatický (Sklik, RTB) a posunuje dosud vnímané hranice. Jaké jsou zkušenosti s prvními měsíci prodeje mobilní reklamy programaticky u české jedničky? Jak správně vybrat vhodný prodejní model kampaní?
Manažer mobilní reklamy
Marko Zekič pracuje v Seznam.cz jako Manažer mobilní reklamy. To zahrnuje rozvoj možností mobilní inzerce po produktové stránce a podporu prodejního týmu. Před nástupem do Seznamu pracoval v digitální agentuře Konektor Social, kde získal ocenění za práci s Youtubery a také v mediálce Adexpres (převážne řešil RTB). Na českém internetu se pohybuje už od jeho nejranějších počátků.
Uživatelé již nepoužívají pouze jedno zařízení. Můžeme si dovolit tuto skutečnost ignorovat? Jak v této situaci pracovat s měřením kampaní? Případové studie a ukázky.
CEE Performance Sales Activation Lead
Pracuje pro společnost Google od roku 2007. Je odpovědný za rozvoj nových obchodních příležitostí u výkonných produktů Google v regionu střední a východní Evropy. Je poradcem firem, které patří mezi největší klienty společnosti Google ve střední a východní Evropě. Patří mezi nejuznávanější polské odborníky v oblasti využívání výkonnostního marketingu, webové analytiky a search engine marketingu. Přednáší na prestižní polské univerzitě, Warsaw School of Economics. Je autorem nejstaršího a nejrozsáhlejšího blogu o výkonnostním marketingu v Polsku www.ittechnology.us, autorem řady knih a publikací o výkonnostních řešeních. Založil nejrozsáhlejší komunitu/platformu search engine marketingu v Polsku s názvem SEMcamp.
Alza.cz vnímá vzrůstající trend mobilního nakupování. Zákazníkům přistupujícím z mobilů, se již 5 let velmi intenzivně věnuje interní tým mobilních vývojářů. Jak v Alza.cz vývoj mobilního webu a aplikací pro iOS, Android a Windows Phone řídíme? Co jsme se během své mnohaleté cesty naučili? Kam se ubírají trendy na poli mobilní e-commerce v České republice a na Slovensku? Nahlédněte pod pokličku mobilního vývoje největšího českého e-commerce hráče.
Koordinátor mobilního vývoje
Filip má mnohaleté zkušenosti s mobilními aplikacemi napříč různými segmenty. Během jeho kariéry pod jeho vedením vzniklo více jak 25 aplikací. Řada z nich získala různá ocenění jako IT projekt roku, Mobilní aplikace roku, Internet Effectivness Awards a jiné. Poslední 2 roky působí na poli e-commerce, kde v největším českém internetovém obhchodu Alza.cz vede tým mobilního vývoje.
Naši zákazníci se mění. Chytré telefony a aplikace již naplno pronikly do našich vozů a mostem mezi nimi se stávají chytrá řešení konektivity. Mezi nejžhavější trendy v automotive patří nabídnout zákazníkům auto, které je online. ŠKODA KODIAQ tento trend potvrzuje. Auto samotné ale nestačí, je potřeba vybudovat celé řešení v čele s mobilní aplikací. Proto jsme vyvinuli ŠKODA Connect! Aplikaci, která je s vozem nepřetržitě spojena. Dozvíte se, jakým způsobem lze propojit dva odlišné světy - Vývoj vozů a aplikací. Jak lze udržet krok s dobou. A jak se lze odlišit od konkurence. A co vlastně zákazníci od spojení vozu s aplikací očekávají.
Mobile application specialist
Pavel Tůma je v současnosti zodpovědný za strategii a vedení projektů mobilních online služeb a konektivity pro Čínský a Indický trh. V posledních letech se věnoval vedení projektů vývoje mobilních aplikací připojených k vozů, kde řídil a vylepšoval technická řešení pro ŠKODA vozidla. Několik mobilních aplikací, které vedl, byly oceněny jako mobilní aplikace roku, nebo IT projekt roku.
Projektový manažer
Pracuje jako projektový manažer v technickém vývoji ŠKODA AUTO. Ve společnosti se pohybuje od začátku roku 2014. V té době se podílel na vývoji konektivity a aplikací, které byly zákazníkům představeny s třetí generací modelu Fabia. Má bohaté zkušenosti s vedením projektů pro Android, iOS i Windows. Zabývá se IoT trendy a je specialistou v oblasti aplikací komunikujících s vozem. Největší profesní výzvou je pro něj propojení dlouholetého vývoje vozu s bleskově rozvíjejícím se světem mobilních aplikací. Na Mobile Internet Foru představí novinky v oblasti konektivity pro rok 2017 a technologie ve vozech ŠKODA AUTO.
Ve Slevomatu vyvíjíme aplikaci Hele jako úplně nový projekt. S aplikací Hele si můžete na poslední chvíli zarezervovat stůl v restauraci, zajít na masáž, zarezervovat squash nebo objevit nová bistra v okolí a to vše za zvýhodněnou cenu. Aby byla účinnost notifikací, co nejvyšší musíme odhadovat, kde se pravděpodobně bude zákazník nacházet a co má rád. V přednášce popíšu vývoj aplikace Hele, jaké nástroje využíváme pro správu notifikací a důvod proč jsme spustili i webovou aplikaci Hele.cz.
Designer
Jan Šromek se ve Slevomatu věnuje rozvoji produktu a designu již 6 let. Předtím pracoval jako informační architekt a designer pro Stream.cz, jako návrhář rozhraní pro Seznam.cz a jako grafik v agentuře Symbio. Působí zároveň jako designér na volné noze (Sromek.cz) a mezi jeho vybrané projekty patří Damejidlo.cz, Kasa.cz, H1.cz. Poslední půlrok se naplno věnuje nové aplikaci Hele.cz, kterou vyvíjí s týmem Slevomatu.
Mobilních aplikací má každý plný telefon, některé jsou užitečné a jiné méně. Jak tedy přesvědčit uživatele, že ta naše „korporátní“ aplikace je něčím ojedinělá? A jak vlastně takovou ojedinělou aplikaci stvořit, když s tím nemáte zkušenosti? Povím vám všechny neduhy i milá překvapení.
Manažer Nadace ČEZ
Od března tohoto roku jsem manažerem Nadace ČEZ. Ve Skupině ČEZ se ovšem pohybuji již 6 let. Naposledy na pozici vedoucího regionální komunikace. To obnášelo plánování sponzoringových aktivit, řady eventů, press tripů a v neposlední řadě PR. Na Mobile Internet Foru vám budu vyprávět o tom, jak se z klasické mobilní aplikace stane hlavní prostředek komunikační kampaně. A má minulost a vzdělání? To vám beztak prozradí LinkedIn. Těším se na vás. #Pomahejpohybem
Jak se vyvíjela jedna z nejkomplexnějších nativních aplikací v CZ s ambicí patřit mezi absolutní světovou špičku. Jak zvolit správnou technologii, nastavit měřitelné cíle, rozdíly Android a iOS, jednotné UI, metodika vývoje, projektové řízení a zajistit, aby to všechno klaplo v termínech.
Group Head of Online Development
FORTUNA ENTERTAINMENT GROUP N.V.
Honza je ředitelem online developmentu ve skupině Fortuna Entertaiment Group. Ve společnosti Fortuna působí od roku 2012 a má na starosti kompletní vývoj mobilních produktů a interntového sázení. Produktovému managementu se věnuje od roku 2003, kdy nastoupil do Centrum.cz. Následně 5 let působil na Slovensku jakožto obchodní a produktový ředitel společnosti zabývající se vývojem software pro online gaming a internetového bankovnictví.
Co-founder & Innovation lead
Dalibor se pohybuje v digitálních vodách přes 12 let a jak sám rád říká, staví mosty mezi IT a byznysem. Aktuálně je součástí inovačního labu Outboxers, který staví nové digitální produkty a ověřuje jejich smysluplnost na trhu. Nabíjí ho podnikatelská scéna a lidé, kteří se v ní pohybují. Bedlivě sleduje startupovou scénu u nás i v zahraničí.
Jak funguje gamifikace v digitálním prostředí a jak se jí daří na mobilních platformách. Proč jsou mobily super platforma pro firemní uplatnění a proč právě hry a gamifikace dávají v tomto kontextu smysl. Hravý branding dovnitř i ven z firmy pomocí playful designu. Důležitost reálných přesahů pro uživatele. A příklady, kde to zafungovalo a kde ne.
Designer a konzultant
Petr je designer a konzultant ve společnosti Court of Moravia. Jako nadšený hráč se profiluje už od roku 2008, kdy mu byl domácí scénou neziskový sektor. Ve stejné oblasti začal experimentovat s gamedesignem a gamifikací ve vzdělávání. Pod vlajkou Court of Moravia se zaměřuje na design služeb a gamifikaci do firem. Na Mobile Internet Foru bude mluvit o využití gamifikace na mobilních platformách, ve firmě i mimo ni.