Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Program

10:55 - 11:15

Mezinárodní strategie operátorů – obsah vs. konektivita

Jak na mobilu datuje Čech, jak data ovlivňují jeho chování a jak je na tom v mezinárodním srovnání? Čeká nás oddělení konektivity od obsahu anebo naopak jejich skloubení? Mezinárodní pohled na strategie z pohledu obsahu a možnosti monetizace mobilních dat.

Ondřej Holek Ondřej Holek

Senior Manager

KPMG Česká republika

Ondřej Holek

V rámci KPMG Česká republika vede telekomunikační sektor a konkrétně se také řídí dodávky větších transformační projektů manažerského poradenství pro telekomunikační operátory. Ondřej se této specializaci věnuje přes 15 let. Jeho kariéra začala prací pro dodavatele technologií Ericsson a poté se soustředil na využití svého ekonomického vzdělání a praktických zkušenosti s technologiemi na poli manažerského poradenství pro KPMG. Posledních 10 let se převážně věnuje, technologickým strategiím, akvizicím, také procesním a integračním projektům úzce propojených s IT transformacemi a strategiím vstupu na trh.

11:20 - 11:40

Virtuální a rozšířená realita. Revoluce v našich životech.

Platformy a zařízení. Vize dalšího vývoje VR/AR a její komerční využití. Praktické ukázky.

Jindřich Trapl Jindřich Trapl

CEO

XLAB

Jindřich Trapl

Je spoluzakladatelem a CEO společnosti XLAB. Pohybuje se v oblasti vizualizací a live designu přes 15 let. Byl jedním z průkopníků Vjingu v ČR a dnes řídí firmu s projekty po celém světě a pobočkou v NY. Společnost XLAB se zaměřuje na vývoj v oblasti HW a SW, na integraci multimédií při velkých show, živých TV přenosech a korporátních prezentacích, a na vytváření personalizovaných i obecně využitelných interaktivních řešení v oblasti vizualizací. Nejnověji se v rámci nového projektu VirtooX zaměřuje na oblast virtuální reality a imerzivních technologií, konkrétně na vývoj aplikací pro všechny dostupné VR platformy včetně HoloLens.

11:45 - 12:05

Proč musíme začít brát Internet věcí vážně?!

Co se změnilo za posledních 10 let? Internet věcí není jen vize. Dnes už jsme na cestě od machine to machine komunikace k Internetu věcí. Co se stane, až propojíme auta, kamery, kávovary, sněžné rolby, popelnice, krávy…

Vít Šoupal Vít Šoupal

Head of BigData strategic initiative EU

Deutsche Telekom AG

Vít Šoupal

Vit is leading European M2M/IoT and Big Data marketing related activities at Deutsche Telekom since December 2012. His team is working closely together with Telekom Group Innovation units as well as with local marketing and sales teams across Europe. Vit is taking active role in promoting Internet of Things and Big Data on various forums and blogs. He was selected as one of the Top5 most connected DACH LinkedIn marketing professionals in 2015. Next to his passion for social media, he is also involved in start up mentoring like the IoT innovation accelerator ChallengeUp! organized by Deutsche Telekom, Cisco and Intel in 2015 and 2016. Before joining deutsche Telekom's headquarters in Bonn in 2012 Vit has gained broad experience in the telecommunications, ICT and banking/payment business. He spend 7 years in Prague at T-Mobile Czech in various positions as head of B2B product management and new business development teams. Vit is absolvent of Prague's University of Economics. He graduated at the Faculty of Informatics and Statistics. His second specialization was Political science.

12:10 - 12:40

Mobile only, exkurze do Číny

Rok jsme pracovali na produktech pro čínský trh a v mnohém to pro nás bylo dohánění kvality místních mobilních webů a přístupu. Pojďte se podívat pod pokličku.

Dan Erlebach Dan Erlebach

Founder & CEO at SharyGo

12:45 - 13:45

Oběd

13:45 - 14:05

Budoucnost mobilního (ne)placení

Co přijde po platebních nálepkách a plastiku v mobilu? Dá se vůbec vymyslet něco jednoduššího? Čeká i platby v mobilu uberizace? Nebo další boom peer-2-peer plateb? Nakoukněte pod pokličku mobilní strategie největší české banky.

Ondřej Gálik Ondřej Gálik

Freelancer - Product Designer

Carvago

Ondřej Gálik

Původem matfyzák, který přešel od architektury systémů, inovačního pankáče, social media managera, šefa mobilních aplikací až po volnonožce budujícího globální inovativní produkty. Jako korporátní pankáč prošel mnoha transformacemi firemních zkostnatělých mastodontů zejména v bankovnictví a také zakusil různé formy "opravdové" agility na vlastní kůži v několika menších i větších startupech. Nyní pracuje jako šéf produktu v nové car trading platformě Carvago.

14:10 - 14:30

Jak na mobile app marketing prakticky

Mobilní aplikace jsou jako přátelé: pečlivě si je vybíráme. Jak u své cílové skupiny patřit mezi těch pár vyvolených? Základem je efektivní marketing, který do aplikace přivádí nové uživatele a aktivuje stávající. Abyste aplikaci dokázali zapojit do vaší online marketingové komunikace, zaměříme se hlavně na tvorbu a využití univerzálních odkazů. U retence uživatelů se pak dozvíte o app indexingu, díky kterému se můžete objevit v čele výsledků vyhledávání na Googlu. Praktičnost celé přednášky podtrhnou i případové studie z české e-commerce.

Karel Lyčka Karel Lyčka

Mobile strategist, CEO

Asymbo

Karel Lyčka

8 let působil jako strategický marketér. Posledních 5 let se jako jeden z mála v Česku soustavně věnuje m-commerce a mobilním aplikacím pro e-shopy. Vede agenturu Asymbo, která má na kontě 100+ e-shopových aplikací u nás i v zahraničí.