Už nyní žijeme v době datové, spotřeba dat „na hlavu“ se meziročně zvyšuje o desítky až stovky procent, k internetu jsme připojeni téměř všichni a buzzwordem dneška je internet věcí. Jak bude vypadat digitální budoucnost? Bude ji určovat „internet všeho“ či velká data? Máme očekávat velký třesk od páté generace mobilních sítí?
Milan Vašina (*1969) je absolventem Ekonomické fakulty Zemědělské univerzity v Brně. Ve skupině Deutsche Telekom pracuje již od roku 1997, kdy zastával pozici manažera marketingové komunikace a později marketingového manažera pro rezidenční segment bývalého RadioMobilu, nyní T-Mobile Czech Republic. Jeho další profesní zastávkou byla v letech 2002–2007 pozice marketingového ředitele společnosti EuroTel (později T-Mobile Slovensko) v Bratislavě. V roce 2007 se stal generálním ředitelem téže společnosti. Po integraci T-Mobile se společností Slovak Telekom v červenci 2010 byl Milan Vašina jmenován výkonným ředitelem pro marketing, prodej a služby zákazníkům Slovak Telekomu. Od ledna 2011 zastává post generálního ředitele T-Mobile Czech Republic a od 1. ledna 2016 působí také jako generální ředitel Slovak Telekomu.