Přestože se trend placení po internetu každým rokem postupně zvyšuje, stále ho ještě provází spousty problémů, které zákazníky nakonec od placení online odradí. Google Pay představuje nástroj pro obchodníky, který zásadně zjednoduší platbu v oblasti e-commerce napříč internetem, a tím pomalu začíná měnit svět online plateb pro koncové zákazníky.
V tomto bloku se dozvíte, jak přesně Google Pay funguje, v jakém stavu je aktuálně jeho zavádění v našem regionu, a jak může vylepšit způsob online checkoutu u obchodníků.
Petr Šmíd vede B2C marketing Google pro střední a východní Evropu. Od svého vzniku vybudoval svůj vlastní tým a nyní sbírá interní i externí ocenění za inovativní marketingové kampaně - včetně Křišťálové lupy (2. místo) a Fénix (3. místo) pro projekt Digital Garage, který je nyní součástí větší iniciativy Grow with Google. Dříve byl Petr konzultantem v McKinsey & Company, kde strávil sedm let.