Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2025 se koná 25. 9. 2025.

Přednášející

Moderátor

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Přednášející

Vladimír Bartl

Vladimír Bartl druhým rokem pomáhám klientům Smartlooku s odpovědí na otázku, jak odhalit problémy jejich aplikací. Na základě zjištění tak může zpříjemnit či vylepšit cestu uživatele napříč jejich službou. Úspěšně se mu daří naplnit jeho osobní poslání pomáhat a podporovat lidi ve svém okolí.

Jana Břeská

Od roku 2016 působí ve SPIR, nejdříve na postu Public Affairs manažerky, od září 2020 jako výkonná ředitelka. Ve svých předchozích zaměstnáních na Ministerstvu průmyslu a obchodu a na Úřadu vlády se zabývala evropskou politikou a digitální agendou. V minulosti pracovala také v akademickém sektoru a v soukromé sféře v ČR i zahraničí. Přednášela na Západočeské univerzitě v Plzni a externě spolupracuje s Metropolitní univerzitou v Praze. Vystudovala ekonomii a management a mezinárodní teritoriální studia; hovoří devíti jazyky.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Petr Dvořák

Petr Dvořák sbíral po vysoké škole zkušenosti s businessem ve společnosti Lybar. Dva roky poté strávil v marketingu společnosti Nestlé. Jeho kariéra v oboru telekomunikací začala v roce 2001, kdy nastoupil do společnosti T‑Mobile. Tam působil na různých manažerských pozicích více než deset let. Od roku 2008 stál v čele marketingové divize. V roce 2012 nastoupil do Vodafonu na pozici viceprezidenta pro nefiremní zákazníky a od února 2018 je generálním ředitelem společnosti Vodafone Česká republika. Rád vytrvalostně běhá, jezdí na kole a lyžuje.

Jakub Kadlec

Jakub Kadlec je majitel firmy Haug.land. Dlouholeté zkušenosti s vývojem aplikací kombinuje se svou láskou k letadlům a létání. Jeho hry AirportPRG a World of Airports mají za velmi krátkou dobu miliony aktivních hráčů.

Petr Kolář

Petr Kolář pracuje jako analytik Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) od roku 2008. Jeho agendou jsou nejen projekty NetMonitor a AdMonitoring, ale i průzkum online inzertních výkonů v ČR a také veškerá technická témata ve SPIR.

Adam Kolesa

Adam v současné době působí jako šéf největší české platformy pro rychlý rozvoz jídla a dalšího zboží. Foodora (dříve Dáme jídlo) přišla pod jeho rukama velkým rebrandingem, který má za cíl dostat značku i mezi mladší generaci. Jako hlavní cíl si pak Adam vytyčil celkové zlepšení kvality služeb a lepší logistiku. Před svým nástupem do foodora působil Adam v Rockaway Capital, kde měl na starosti vedení úspěšného e-commerce projektu Mall Pay. Volný čas pak tráví zejména se svými dvěma malými dětmi a manželkou – ideálně ještě při nějaké sportovní aktivitě.

Ondřej Malý

Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.

Václav Peterka

V prostředí onlinu se pohybuji více než 14 let. Začínal jsem v jedné z prvních českých internetových komunikačních agentur První Multimediální s.r.o. na pozici web developera. V První multimediální jsem dále pracoval ještě na pozici analytika a projektového manažera. V roce 2010 jsem začal pracovat ve společnosti Etnetera a.s., kde jsem po nějaké době vybudoval a vedl kreativní oddělení, ze kterého postupně vznikla společnost Etnetera Motion s.r.o., kterou šestým rokem vedu.

Irena Stará

Celou svou kariéru si Irena dává za cíl dělat z internetu hezčí místo. Poslední dva roky se o to snaží v prostředí sociálních sítí značek Coca-Cola, Fanta a Sprite, kde vymýšlí, realizuje a distrubuuje obsah, který má smysl.

Martin Starý

Jako dítě devadesátek vyrůstal už s mobilem v ruce. Tak dlouho, až se rozhodl, že by to mohl být jeho job. Posledních pět let se v agentuře Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) intenzivně věnuje idea makingu a kreativě kampaní se zaměřením na digitál, obsahový storytelling, influencery a inovace.

Vítek Škop

Vítek Škop je vizuální designér zabývající se smysluplným využití designu v komerčním světě. Působil ve studiích v New Yorku a Londýně. Je zakladatelem projektu Vividbooks, který (nejen) díky rozšířené realitě pomáhá učitelům zatraktivnit výuku fyziky. Je nositelem ceny Czech Grand Design za Objev roku 2020.

Adam Špina

Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.

Petr Václavek

Petr je inovátor a zakladatel několika startupů. Zachoval za sebou výraznou stopu v několika předních reklamních agenturách a momentálně působí jako šéf inovací v Creative Docku. Připravoval prezidentskou kampaň Marka Hilšera a v posledních letech se věnuje startupu Foodfroot, který se zabývá rozkrýváním kvality potravin. Petr má v soutěži WebTop100 na starosti kategorii Startup.

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 1996 založil jeden z prvních českých technologických zpravodajských serverů, který později prodal Mafře, později spoluzakládal internetovou televizi Stream.cz. V letech 2008 – 2012 byl šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Na internetu a v mobilních sítích se pohybuje od jejich počátků u nás, stál u zrodu řady projektů.