David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Duší hráč počítačových i mobilních her, který se věnuje marketingu. Prošel si dvěma velkými korporáty, v současnosti zaštiťuje reklamní aktivity a sociální média v Samsung Electronics pro Česko a Slovensko. Již 6 let se věnuje rozvoji mobilního gamingu a esportu na českém trhu.
Matěj se stará o mobilní aplikaci Zásilkovna / Packeta, která funguje již na čtyřech trzích. V pozici produktového manažera má v oblibě hlavně zvyšování byznys hodnoty, efektivity a škálování. V minulosti pracoval jako projektový manažer v agenturách na vývoj mobilních a webových aplikací. Má za sebou aplikace pro McDonald’s, Škodu, Lagardere, hry pro Coca-Cola, CartoonNetwork a další.
Ladislav Dyntar se esportu věnuje již od založení herního týmu eSuba před 20 lety. Brzy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na potenciál, který herní prostředí nabízí. Značky eSuba a Good Game se brzy staly jedněmi z největších v regionu a nyní pomáhají brandům jako Mastercard či L’Oreal nastavit jejich herní strategie.
Dominik Hádl je jedním z nejvýraznějších IT talentů Česka. V osmi letech si sestavil vlastní počítač, se kterým ve dvanácti naprogramoval aplikaci, aby za něj řešila úkoly z matematiky. První velký úspěch na něj dlouho nečekal, když v 17 letech vyvinul aplikaci Pyro!, jež zaujala Marka Zuckerbergera. Ten ho osobně pozval na konferenci F8, které se účastnily největší kapacity Sillicon Valley. V současnosti působí na pozici Senior Vice President CIO v pražské pobočce technologicko- konzultační skupiny Monstarlab. Dominik má na starosti její aktivity od Ameriky přes Evropu a Afriku až po Střední východ. Také je hlavou kyberbezpečnosti a dodržování pravidel jako je GDPR. V rámci Monstarlabu pracoval například na donáškové aplikaci Careem Now pro Blízký východ, kterou vzápětí koupila nadnárodní společnost Uber. Jeho úspěchy navíc letos doplnilo zařazení do žebříčku Forbes 30 pod 30.
Kreativní ředitelka Brainz Immersive přišla do studia s více než deseti lety zkušeností s kulturní a módní publicistikou. Svou lásku k vyprávění a počítačovám hrám proměnila ve vytváření interaktivního obsahu pro virtuální a rozšířenou realitu. Ve studiu zastává roli autorky tvůrčích námětů, scenáristky a narativní designérky. V projektech se angažuje od ideového návrhu po komunikaci výsledného produktu. Má za sebou projekty jako Signal AR, Future City VR pro Comic-Con Praha nebo virtuální prohlídku Reaktour pro skupinu ČEZ. V rámci studií na katedře herního designu pražské FAMU tvoří nezávislé počítačové hry.
Oldřich pracuje v technologiích od roku 1996 se zaměřením na produktový management, business development, marketing a prodej. Je celoživotně nadšeným, ale většinou spíše hrozným sportovcem. V oblibě má především vytrvalostní sport a fitness.
Jiřina Jenčková je majitelkou a jednatelkou konzultační společnosti Perfect Hotel Concept s.r.o., která se věnuje zlepšování úrovně hospitality nejen v ČR. V hotelnictví se pohybuje 30 let. Prošla si všemi klíčovými pozicemi napříč hotelovým spektrem v ČR a v Rakousku. 20+ let věnuje specializaci Revenue Managementu, který začala jako první školit a aplikovat do praxe pro nezávislá ubytovací zařízení v ČR. Věnuje se i přednáškové činnosti na univerzitách v ČR a v zahraničí. Fandí technologiím a ráda kombinuje technické novinky s lidským faktorem. Aktuálně spolupracuje na TAČR projektu "Aplikace nástrojů virtuální reality do tréninku komunikačních dovedností pracovníků hotelů za účelem zmírňování obav a rizik spojených s šířením onemocnění COVID-19", který půjde koncem roku na hotelový a akademický trh.
„Filip se stará se o digitální komunikaci značky ŠKODA Auto na českém trhu. Největším potěšením je pro něj kombinovat výkonnostní marketing a péči o nejsilnější značku v ČR. V automotive působí 12 let, dříve působil v AAA Auto a v česko-slovenském zastoupení Opel. Řídí se krédem – always lead, never follow.
Momentálně se věnuje především rozvoji marketingových aktivit značky Mastercard ve spolupráci s českými a slovenskými bankami, partnery a obchodníky. V minulosti působil v managementu hokejové Sparty. Je to velký milovník sportu a nově i esportu 😊.
Pavel Kozler se víc než 10 let úzce specializuje na instore marketing, kde zúročil bohaté předchozí zkušenosti z oblasti komunikačních technologií. Sleduje celosvětové trendy v oboru a se svým týmem je implementuje do individuálních projektů pro své klienty z oblasti retailu.
Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.
František Peterka je COO společnosti Qerko, která přináší revoluci, moderní technologie a digitalizaci do gastronomie - tedy oboru, kterému se oproti jiným modernizace relativně vyhýbá. Qerko nabízí placení v restauracích pomocí QR kódů - už žádné dohromady nebo zvlášť, vše cashless, zeleně a okamžitě. František má ve společnosti na starosti především klíčové aktivity podporující její růst a zahraniční expanzi.
Lukáš v roce 2001 založil 2FRESH, kde působí jako designer digitálních produktů a postupů. Pomáhá lidem rychleji a levněji procházet projekty od objevení správného problému až po úspěšné řešení. Jeho posláním je, aby lidé více naslouchali a méně mluvili, protože když mluvíme, nic nového se nedozvíme.
Zakladatel kreativního studia Brainz Immersive, pod jehož vedením se studio na českém trhu etablovalo jako tvůrce prémiových zážitků ve virtuální a rozšířené realitě. Spolu se Štěpánem Kleníkem vede nezávislou skupinu kreativních studií BRAINZ STUDIOS. Podnikat začal již na střední škole, původní myšlenka založit herní studio se postupem let vyvinula v sen tvořit zábavu ve virtuálních světech. Kromě oceňovaných uměleckých instalací, imerzivních filmů a interaktivních zážitků s herními prvky se studio specializuje na vývoj virtuálních prohlídek, školení a produktovou prezentaci v rozšířené realitě. Od založení studia v roce 2017 se ke klientům studia zařadily značky jako ŠKODA AUTO, skupina ČEZ, Český rozhlas, divadelní skupina Vosto5, magazín Vogue, výrobce křišťálového skla Preciosa nebo hudební skupina Tata Bojs.
Jakub se mobilnímu vývoji věnuje již více než 10 let, začínal vývojem na platformě Android již při studiu. V profesní kariéře začínal jako tester mobilních aplikací což mu pomohlo lépe pochopit jak fungují jednotlivé platformy od Windows Phone po iOS. Následně se věnoval vývoji na jednotlivých platformách v různých technologiích, od Windows Phone po iOS, od Xamarinu po nativní vývoj. Pohyboval se v různých odvětvích, například sledování vozidel, zabezpečovací systémy, industry nástroje a eGrocery. Aktuálně se věnuje vedení jednotlivých vývojových týmů.
V online světě se Petr pohybuje od roku 2005, kdy začínal jako specialista online péče. Měl možnost vytvářet digitální zákaznickou zkušenost u mobilních operátorů, finančních společností a aktuálně i ve světě eGrocery. Řídí se pravidlem "zákazník je vždy až na prvním místě" a věří, že naslouchání zákaznickým potřebám a budování zdravého a pevného vztahu je klíčem k úspěchu.
Zakladatel technologické firmy Futured, který začal podnikat už v šestnácti. Aktuálně Futured zaměstnává přes padesát lidí, kteří vyvíjí mobilní a webové aplikace pro české i nadnárodní firmy a instituce. Možná sami používáte aplikaci, kterou Futured vyvinulo například pro ŠKODA Auto, Jablotron, Decathlon, nebo Český rozhlas.
Artur je zakladatelem a CEO společnosti Somnium Space. Ve virtuálních světech se pohybuje již více než dvacet let, počínaje Ultimou Online v roce 1999, poté Second Life a mnoha dalšími. Artur pevně věří v konečnou budoucnost světů virtuální reality s otevřenou a decentralizovanou ekonomikou založenou na blockchainu, úžasnými nástroji pro tvorbu, kde je jediným limitem představivost. Artur pracoval mnoho let jako investiční obchodník, než vytvořil svůj první startup a stal se podnikatelem. Je manželem a otcem dvou úžasných dětí.