Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Mobilní aplikace jsou skvělé a má je každá druhá velká značka. Chcete taky? Zastavte se. Aplikace selhávají nejčastěji ve 3 hlavních oblastech: uživatelé v nich nevidí dostatečnou hodnotu, nevědí, jak je používat, a nebo je jejich vývoj o měsíce až roky protahovaným peklem, s nímž si programátoři neumí poradit. Lukáš Pitter z agentury 2FRESH vás provede základy designového procesu, které mohou takto černé scénáře odvrátit. A přitom se dozvíte třeba něco o výzvách při designu aplikací pro značky, jako jsou Komerční banka nebo Livesport.
Lead Designer & Founder
Lukáš v roce 2001 založil 2FRESH, kde působí jako designer digitálních produktů a postupů. Pomáhá lidem rychleji a levněji procházet projekty od objevení správného problému až po úspěšné řešení. Jeho posláním je, aby lidé více naslouchali a méně mluvili, protože když mluvíme, nic nového se nedozvíme.
Původně studentský projekt virtuálního fitness kouče zaznamenal boom v období covidové pandemia a mobilní aplikaci Fitify si stáhlo už více než 15 milionů uživatelů. Růst podpořilo také navázání pravidelné spolupráce s Applem a vy se v přednášce můžete těšit na tipy a zkušenosti, jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace.
Product Management & Business Development
Oldřich pracuje v technologiích od roku 1996 se zaměřením na produktový management, business development, marketing a prodej. Je celoživotně nadšeným, ale většinou spíše hrozným sportovcem. V oblibě má především vytrvalostní sport a fitness.
Svět kolem nás se mění a stále vyvíjí. Kam se vyvíjí svět eGrocery? Proč je důležité mít mobilní aplikaci a jak se na to díváme v Košíku? Je lepší připravovat aplikaci interně a nebo využít zkušeností někoho dalšího? Nejen o to se s vámi chceme podělit.
Mobile Development Team Leader
Jakub se mobilnímu vývoji věnuje již více než 10 let, začínal vývojem na platformě Android již při studiu. V profesní kariéře začínal jako tester mobilních aplikací což mu pomohlo lépe pochopit jak fungují jednotlivé platformy od Windows Phone po iOS. Následně se věnoval vývoji na jednotlivých platformách v různých technologiích, od Windows Phone po iOS, od Xamarinu po nativní vývoj. Pohyboval se v různých odvětvích, například sledování vozidel, zabezpečovací systémy, industry nástroje a eGrocery. Aktuálně se věnuje vedení jednotlivých vývojových týmů.
Chief PX Office
V online světě se Petr pohybuje od roku 2005, kdy začínal jako specialista online péče. Měl možnost vytvářet digitální zákaznickou zkušenost u mobilních operátorů, finančních společností a aktuálně i ve světě eGrocery. Řídí se pravidlem "zákazník je vždy až na prvním místě" a věří, že naslouchání zákaznickým potřebám a budování zdravého a pevného vztahu je klíčem k úspěchu.
Od pravěkých dob mobilního internetu, který se spouštěl speciálním tlačítkem na telefonu, uplynuly dvě dekády. Za tu dobu se mobilní zařízení vyvinuly v nástroje, které nám pomocí rozšířené reality (AR) umí obohatit skutečnost o digitální hologramy, otevřít portály do jiných světů, nakonfigurovat produkt podle našich představ a objevovat nová místa. Nyní stojíme na prahu dalšího milníku: rozšířená realita se prolíná s virtuální a jeden obsah lze použít na všech platformách od mobilu po VR helmu. Ukážeme vám, jak virtuální a rozšířená realita pronikají do umění, průmyslu i marketingu a představíme trendy, které určují nový směr produkce obsahu.
Creative Director
Kreativní ředitelka Brainz Immersive přišla do studia s více než deseti lety zkušeností s kulturní a módní publicistikou. Svou lásku k vyprávění a počítačovám hrám proměnila ve vytváření interaktivního obsahu pro virtuální a rozšířenou realitu. Ve studiu zastává roli autorky tvůrčích námětů, scenáristky a narativní designérky. V projektech se angažuje od ideového návrhu po komunikaci výsledného produktu. Má za sebou projekty jako Signal AR, Future City VR pro Comic-Con Praha nebo virtuální prohlídku Reaktour pro skupinu ČEZ. V rámci studií na katedře herního designu pražské FAMU tvoří nezávislé počítačové hry.
Co-founder
Zakladatel kreativního studia Brainz Immersive, pod jehož vedením se studio na českém trhu etablovalo jako tvůrce prémiových zážitků ve virtuální a rozšířené realitě. Spolu se Štěpánem Kleníkem vede nezávislou skupinu kreativních studií BRAINZ STUDIOS. Podnikat začal již na střední škole, původní myšlenka založit herní studio se postupem let vyvinula v sen tvořit zábavu ve virtuálních světech. Kromě oceňovaných uměleckých instalací, imerzivních filmů a interaktivních zážitků s herními prvky se studio specializuje na vývoj virtuálních prohlídek, školení a produktovou prezentaci v rozšířené realitě. Od založení studia v roce 2017 se ke klientům studia zařadily značky jako ŠKODA AUTO, skupina ČEZ, Český rozhlas, divadelní skupina Vosto5, magazín Vogue, výrobce křišťálového skla Preciosa nebo hudební skupina Tata Bojs.
Jak na maximum využít nejmodernější technologie, abyste zákazníkům nabídli co největší end-to-end zážitek? To přiblížíme na příkladu aplikace, kterou Futured vyvinulo pro Národní muzeum. Ta díky interaktivním a audiovizuálním prvkům nabízí zážitek na míru a pracuje s rozšířenou realitou, která dává možnost vidět a zažít věci, na které jsme doposud museli používat vlastní představivost.
Owner
Zakladatel technologické firmy Futured, který začal podnikat už v šestnácti. Aktuálně Futured zaměstnává přes padesát lidí, kteří vyvíjí mobilní a webové aplikace pro české i nadnárodní firmy a instituce. Možná sami používáte aplikaci, kterou Futured vyvinulo například pro ŠKODA Auto, Jablotron, Decathlon, nebo Český rozhlas.
Kvalita poskytovaných služeb a komunikačních dovednosti není něco s čím bychom se v ČR mohli standardně pyšnit a za minulé dva roky se situace ještě výrazně zhoršila. Jakým způsobem může právě VR pomoci tuto bariéru překonat při nácviku řešení kritických a krizových situacích nejen v oboru hospitality? Přece nejdražší je se trénovat až na našich zákaznících či hostech.
Perfect Hotel Concept s.r.o.
Jiřina Jenčková je majitelkou a jednatelkou konzultační společnosti Perfect Hotel Concept s.r.o., která se věnuje zlepšování úrovně hospitality nejen v ČR. V hotelnictví se pohybuje 30 let. Prošla si všemi klíčovými pozicemi napříč hotelovým spektrem v ČR a v Rakousku. 20+ let věnuje specializaci Revenue Managementu, který začala jako první školit a aplikovat do praxe pro nezávislá ubytovací zařízení v ČR. Věnuje se i přednáškové činnosti na univerzitách v ČR a v zahraničí. Fandí technologiím a ráda kombinuje technické novinky s lidským faktorem. Aktuálně spolupracuje na TAČR projektu "Aplikace nástrojů virtuální reality do tréninku komunikačních dovedností pracovníků hotelů za účelem zmírňování obav a rizik spojených s šířením onemocnění COVID-19", který půjde koncem roku na hotelový a akademický trh.
Je virtuální realita metaverza založená na blockchainu a decentralizované ekonomice naší budoucností? Budou virtuální tržiště plná NFT fungovat jako spravedlivá náhrada naší stávající infrastruktury a umožní přístup miliardám lidí, kteří by jinak neměli přístup k finančním zdrojům a způsobu obživy? Nahlédněte do budoucnosti metaverza spolu s Arturem Sychovem, zakladatelem a ředitelem společnosti Somnium Space.
Founder & CEO
Artur je zakladatelem a CEO společnosti Somnium Space. Ve virtuálních světech se pohybuje již více než dvacet let, počínaje Ultimou Online v roce 1999, poté Second Life a mnoha dalšími. Artur pevně věří v konečnou budoucnost světů virtuální reality s otevřenou a decentralizovanou ekonomikou založenou na blockchainu, úžasnými nástroji pro tvorbu, kde je jediným limitem představivost. Artur pracoval mnoho let jako investiční obchodník, než vytvořil svůj první startup a stal se podnikatelem. Je manželem a otcem dvou úžasných dětí.
Jsou mobilní hry pouze kratochvíle při cestě MHD nebo plnohodnotný herní žánr? Jak vypadá typický hráč? Má mobilní gaming esportový potenciál? Jak velký je trh mobilních her a přináší příležitosti pro firmy a marketéry? Nejen tyto, ale i další otázky zodpoví tato přednáška kombinující globální i lokální data a reálné zkušenosti z česko-slovenského herního a mobilního prostředí.
Brand Communications Manager
Samsung Electronics Czech and Slovak
Duší hráč počítačových i mobilních her, který se věnuje marketingu. Prošel si dvěma velkými korporáty, v současnosti zaštiťuje reklamní aktivity a sociální média v Samsung Electronics pro Česko a Slovensko. Již 6 let se věnuje rozvoji mobilního gamingu a esportu na českém trhu.
Messenger Bot je jednou z nejoblíbenějších platforem pro automatizaci na internetu. My jsme se rozhodli na jeho základu postavit komiksovou videohru, dějovou, interaktivní, s možností ovlivňovat svými činy celý děj. Jak se nám to povedlo? A kolik hráčů do toho šlo s námi?
Digital Marketing Manager
„Filip se stará se o digitální komunikaci značky ŠKODA Auto na českém trhu. Největším potěšením je pro něj kombinovat výkonnostní marketing a péči o nejsilnější značku v ČR. V automotive působí 12 let, dříve působil v AAA Auto a v česko-slovenském zastoupení Opel. Řídí se krédem – always lead, never follow.
Creative Director
Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.
Herní prostředí je pro mnohé zatím stále virtuální španělskou vesnicí. Přitom je to svět, který se příliš neliší od jiných sportovních disciplín. Svět, ve kterém se točí obrovské peníze, kde zákazníci vítají nové značky s otevřenou náručí. Jak jsme si spolu s Mastercard získali srdce českých a slovenských hráčů?
spoluzakladatel a CEO
Ladislav Dyntar se esportu věnuje již od založení herního týmu eSuba před 20 lety. Brzy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na potenciál, který herní prostředí nabízí. Značky eSuba a Good Game se brzy staly jedněmi z největších v regionu a nyní pomáhají brandům jako Mastercard či L’Oreal nastavit jejich herní strategie.
Marketing manager CZ & SK
Momentálně se věnuje především rozvoji marketingových aktivit značky Mastercard ve spolupráci s českými a slovenskými bankami, partnery a obchodníky. V minulosti působil v managementu hokejové Sparty. Je to velký milovník sportu a nově i esportu 😊.
Digitalizace retailu patří v současnosti k hlavním tématům v oboru. Jaké jsou aktuální trendy u nás, jak lze v této oblasti využít mobilní aplikace a v jakých dalších segmentech má velký potenciál samoobslužný koncept, který letos uvedl maloobchodní řetězec COOP ve své prodejně ve Strakonicích?
Executive Director
Pavel Kozler se víc než 10 let úzce specializuje na instore marketing, kde zúročil bohaté předchozí zkušenosti z oblasti komunikačních technologií. Sleduje celosvětové trendy v oboru a se svým týmem je implementuje do individuálních projektů pro své klienty z oblasti retailu.
Qerko je aplikace, která zákazníkům přináší možnost zaplatit okamžitou útratu v restauraci pomocí QR kódu. Jak moc je však důležitá digitalizace pro gastronomii a jak Qerko může pomoci?
Chief Operations Officer
František Peterka je COO společnosti Qerko, která přináší revoluci, moderní technologie a digitalizaci do gastronomie - tedy oboru, kterému se oproti jiným modernizace relativně vyhýbá. Qerko nabízí placení v restauracích pomocí QR kódů - už žádné dohromady nebo zvlášť, vše cashless, zeleně a okamžitě. František má ve společnosti na starosti především klíčové aktivity podporující její růst a zahraniční expanzi.
Product Manager
Matěj se stará o mobilní aplikaci Zásilkovna / Packeta, která funguje již na čtyřech trzích. V pozici produktového manažera má v oblibě hlavně zvyšování byznys hodnoty, efektivity a škálování. V minulosti pracoval jako projektový manažer v agenturách na vývoj mobilních a webových aplikací. Má za sebou aplikace pro McDonald’s, Škodu, Lagardere, hry pro Coca-Cola, CartoonNetwork a další.