Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2025 se koná 25. 9. 2025.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

9:10 - 9:35

Chcete mobilní aplikaci? Hlavně ji neubijte svou vizí

Mobilní aplikace jsou skvělé a má je každá druhá velká značka. Chcete taky? Zastavte se. Aplikace selhávají nejčastěji ve 3 hlavních oblastech: uživatelé v nich nevidí dostatečnou hodnotu, nevědí, jak je používat, a nebo je jejich vývoj o měsíce až roky protahovaným peklem, s nímž si programátoři neumí poradit. Lukáš Pitter z agentury 2FRESH vás provede základy designového procesu, které mohou takto černé scénáře odvrátit. A přitom se dozvíte třeba něco o výzvách při designu aplikací pro značky, jako jsou Komerční banka nebo Livesport.

Lukáš Pitter Lukáš Pitter

Lead Designer & Founder

2FRESH

Lukáš Pitter

Lukáš v roce 2001 založil 2FRESH, kde působí jako designer digitálních produktů a postupů. Pomáhá lidem rychleji a levněji procházet projekty od objevení správného problému až po úspěšné řešení. Jeho posláním je, aby lidé více naslouchali a méně mluvili, protože když mluvíme, nic nového se nedozvíme.

9:35 - 10:00

Jak vylepšit životní styl prostřednictvím mobilních zařízení

Původně studentský projekt virtuálního fitness kouče zaznamenal boom v období covidové pandemia a mobilní aplikaci Fitify si stáhlo už více než 15 milionů uživatelů. Růst podpořilo také navázání pravidelné spolupráce s Applem a vy se v přednášce můžete těšit na tipy a zkušenosti, jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace.

Oldřich Januška Oldřich Januška

Product Management & Business Development

Fitify

Oldřich Januška

Oldřich pracuje v technologiích od roku 1996 se zaměřením na produktový management, business development, marketing a prodej. Je celoživotně nadšeným, ale většinou spíše hrozným sportovcem. V oblibě má především vytrvalostní sport a fitness.

10:00 - 10:25

eGrocery a jeho budoucnost

Svět kolem nás se mění a stále vyvíjí. Kam se vyvíjí svět eGrocery? Proč je důležité mít mobilní aplikaci a jak se na to díváme v Košíku? Je lepší připravovat aplikaci interně a nebo využít zkušeností někoho dalšího? Nejen o to se s vámi chceme podělit.

Jakub Růžička Jakub Růžička

Mobile Development Team Leader

Košík.cz

Jakub Růžička

Jakub se mobilnímu vývoji věnuje již více než 10 let, začínal vývojem na platformě Android již při studiu. V profesní kariéře začínal jako tester mobilních aplikací což mu pomohlo lépe pochopit jak fungují jednotlivé platformy od Windows Phone po iOS. Následně se věnoval vývoji na jednotlivých platformách v různých technologiích, od Windows Phone po iOS, od Xamarinu po nativní vývoj. Pohyboval se v různých odvětvích, například sledování vozidel, zabezpečovací systémy, industry nástroje a eGrocery. Aktuálně se věnuje vedení jednotlivých vývojových týmů.

Petr Souček Petr Souček

Chief PX Office

Košík.cz

Petr Souček

V online světě se Petr pohybuje od roku 2005, kdy začínal jako specialista online péče. Měl možnost vytvářet digitální zákaznickou zkušenost u mobilních operátorů, finančních společností a aktuálně i ve světě eGrocery. Řídí se pravidlem "zákazník je vždy až na prvním místě" a věří, že naslouchání zákaznickým potřebám a budování zdravého a pevného vztahu je klíčem k úspěchu.

10:25 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:20

Od mobilu k metaverzu: Jak imerzivní technologie mění zábavu i byznys

Od pravěkých dob mobilního internetu, který se spouštěl speciálním tlačítkem na telefonu, uplynuly dvě dekády. Za tu dobu se mobilní zařízení vyvinuly v nástroje, které nám pomocí rozšířené reality (AR) umí obohatit skutečnost o digitální hologramy, otevřít portály do jiných světů, nakonfigurovat produkt podle našich představ a objevovat nová místa. Nyní stojíme na prahu dalšího milníku: rozšířená realita se prolíná s virtuální a jeden obsah lze použít na všech platformách od mobilu po VR helmu. Ukážeme vám, jak virtuální a rozšířená realita pronikají do umění, průmyslu i marketingu a představíme trendy, které určují nový směr produkce obsahu.

Kateřina Hanáčková Kateřina Hanáčková

Creative Director

Brainz Immersive

Kateřina Hanáčková

Kreativní ředitelka Brainz Immersive přišla do studia s více než deseti lety zkušeností s kulturní a módní publicistikou. Svou lásku k vyprávění a počítačovám hrám proměnila ve vytváření interaktivního obsahu pro virtuální a rozšířenou realitu. Ve studiu zastává roli autorky tvůrčích námětů, scenáristky a narativní designérky. V projektech se angažuje od ideového návrhu po komunikaci výsledného produktu. Má za sebou projekty jako Signal AR, Future City VR pro Comic-Con Praha nebo virtuální prohlídku Reaktour pro skupinu ČEZ. V rámci studií na katedře herního designu pražské FAMU tvoří nezávislé počítačové hry.

Robin Pultera Robin Pultera

Co-founder

Brainz Immersive

Robin Pultera

Zakladatel kreativního studia Brainz Immersive, pod jehož vedením se studio na českém trhu etablovalo jako tvůrce prémiových zážitků ve virtuální a rozšířené realitě. Spolu se Štěpánem Kleníkem vede nezávislou skupinu kreativních studií BRAINZ STUDIOS. Podnikat začal již na střední škole, původní myšlenka založit herní studio se postupem let vyvinula v sen tvořit zábavu ve virtuálních světech. Kromě oceňovaných uměleckých instalací, imerzivních filmů a interaktivních zážitků s herními prvky se studio specializuje na vývoj virtuálních prohlídek, školení a produktovou prezentaci v rozšířené realitě. Od založení studia v roce 2017 se ke klientům studia zařadily značky jako ŠKODA AUTO, skupina ČEZ, Český rozhlas, divadelní skupina Vosto5, magazín Vogue, výrobce křišťálového skla Preciosa nebo hudební skupina Tata Bojs.

11:20 - 11:45

Zážitek na míru díky mobilní aplikaci

Jak na maximum využít nejmodernější technologie, abyste zákazníkům nabídli co největší end-to-end zážitek? To přiblížíme na příkladu aplikace, kterou Futured vyvinulo pro Národní muzeum. Ta díky interaktivním a audiovizuálním prvkům nabízí zážitek na míru a pracuje s rozšířenou realitou, která dává možnost vidět a zažít věci, na které jsme doposud museli používat vlastní představivost.

Lukáš Strnadel Lukáš Strnadel

Owner

Futured

Lukáš Strnadel

Zakladatel technologické firmy Futured, který začal podnikat už v šestnácti. Aktuálně Futured zaměstnává přes padesát lidí, kteří vyvíjí mobilní a webové aplikace pro české i nadnárodní firmy a instituce. Možná sami používáte aplikaci, kterou Futured vyvinulo například pro ŠKODA Auto, Jablotron, Decathlon, nebo Český rozhlas.

11:45 - 12:10

Zlepšíme komunikaci a kvalitu služeb pomocí virtuální reality?

Kvalita poskytovaných služeb a komunikačních dovednosti není něco s čím bychom se v ČR mohli standardně pyšnit a za minulé dva roky se situace ještě výrazně zhoršila. Jakým způsobem může právě VR pomoci tuto bariéru překonat při nácviku řešení kritických a krizových situacích nejen v oboru hospitality? Přece nejdražší je se trénovat až na našich zákaznících či hostech.

Jiřina Jenčková Jiřina Jenčková

Perfect Hotel Concept s.r.o.

PERFECT HOTEL CONCEPT

Jiřina Jenčková

Jiřina Jenčková je majitelkou a jednatelkou konzultační společnosti Perfect Hotel Concept s.r.o., která se věnuje zlepšování úrovně hospitality nejen v ČR. V hotelnictví se pohybuje 30 let. Prošla si všemi klíčovými pozicemi napříč hotelovým spektrem v ČR a v Rakousku. 20+ let věnuje specializaci Revenue Managementu, který začala jako první školit a aplikovat do praxe pro nezávislá ubytovací zařízení v ČR. Věnuje se i přednáškové činnosti na univerzitách v ČR a v zahraničí. Fandí technologiím a ráda kombinuje technické novinky s lidským faktorem. Aktuálně spolupracuje na TAČR projektu "Aplikace nástrojů virtuální reality do tréninku komunikačních dovedností pracovníků hotelů za účelem zmírňování obav a rizik spojených s šířením onemocnění COVID-19", který půjde koncem roku na hotelový a akademický trh.

12:10 - 12:35

Budoucnost immerzivního metaverza

Je virtuální realita metaverza založená na blockchainu a decentralizované ekonomice naší budoucností? Budou virtuální tržiště plná NFT fungovat jako spravedlivá náhrada naší stávající infrastruktury a umožní přístup miliardám lidí, kteří by jinak neměli přístup k finančním zdrojům a způsobu obživy? Nahlédněte do budoucnosti metaverza spolu s Arturem Sychovem, zakladatelem a ředitelem společnosti Somnium Space.

Artur Sychov Artur Sychov

Founder & CEO

Somnium Space Ltd.

Artur Sychov

Artur je zakladatelem a CEO společnosti Somnium Space. Ve virtuálních světech se pohybuje již více než dvacet let, počínaje Ultimou Online v roce 1999, poté Second Life a mnoha dalšími. Artur pevně věří v konečnou budoucnost světů virtuální reality s otevřenou a decentralizovanou ekonomikou založenou na blockchainu, úžasnými nástroji pro tvorbu, kde je jediným limitem představivost. Artur pracoval mnoho let jako investiční obchodník, než vytvořil svůj první startup a stal se podnikatelem. Je manželem a otcem dvou úžasných dětí.

12:35 - 13:35

Oběd

13:35 - 14:00

Mobilní hry - budoucnost gamingu?

Jsou mobilní hry pouze kratochvíle při cestě MHD nebo plnohodnotný herní žánr? Jak vypadá typický hráč? Má mobilní gaming esportový potenciál? Jak velký je trh mobilních her a přináší příležitosti pro firmy a marketéry? Nejen tyto, ale i další otázky zodpoví tato přednáška kombinující globální i lokální data a reálné zkušenosti z česko-slovenského herního a mobilního prostředí.

Martin Doležel Martin Doležel

Brand Communications Manager

Samsung Electronics Czech and Slovak

Martin Doležel

Duší hráč počítačových i mobilních her, který se věnuje marketingu. Prošel si dvěma velkými korporáty, v současnosti zaštiťuje reklamní aktivity a sociální média v Samsung Electronics pro Česko a Slovensko. Již 6 let se věnuje rozvoji mobilního gamingu a esportu na českém trhu.

14:00 - 14:25

ŠKODA FOUNDERS: Interaktivní adventura v Messengeru

Messenger Bot je jednou z nejoblíbenějších platforem pro automatizaci na internetu. My jsme se rozhodli na jeho základu postavit komiksovou videohru, dějovou, interaktivní, s možností ovlivňovat svými činy celý děj. Jak se nám to povedlo? A kolik hráčů do toho šlo s námi?

Filip Keresteš Filip Keresteš

Digital Marketing Manager

ŠKODA AUTO

Filip Keresteš

„Filip se stará se o digitální komunikaci značky ŠKODA Auto na českém trhu. Největším potěšením je pro něj kombinovat výkonnostní marketing a péči o nejsilnější značku v ČR. V automotive působí 12 let, dříve působil v AAA Auto a v česko-slovenském zastoupení Opel. Řídí se krédem – always lead, never follow.

Daniel Krásný Daniel Krásný

Creative Director

Socialsharks

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.

14:25 - 14:50

Jak jsme si získali srdce hráčů

Herní prostředí je pro mnohé zatím stále virtuální španělskou vesnicí. Přitom je to svět, který se příliš neliší od jiných sportovních disciplín. Svět, ve kterém se točí obrovské peníze, kde zákazníci vítají nové značky s otevřenou náručí. Jak jsme si spolu s Mastercard získali srdce českých a slovenských hráčů?

Ladislav Dyntar Ladislav Dyntar

spoluzakladatel a CEO

good-game.cz

Ladislav Dyntar

Ladislav Dyntar se esportu věnuje již od založení herního týmu eSuba před 20 lety. Brzy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na potenciál, který herní prostředí nabízí. Značky eSuba a Good Game se brzy staly jedněmi z největších v regionu a nyní pomáhají brandům jako Mastercard či L’Oreal nastavit jejich herní strategie.

Adam Klavík Adam Klavík

Marketing manager CZ & SK

Mastercard Europe

Adam Klavík

Momentálně se věnuje především rozvoji marketingových aktivit značky Mastercard ve spolupráci s českými a slovenskými bankami, partnery a obchodníky. V minulosti působil v managementu hokejové Sparty. Je to velký milovník sportu a nově i esportu 😊.

14:50 - 15:20

Coffee break

15:20 - 15:45

Moderní technologie ve službách obchodu

Digitalizace retailu patří v současnosti k hlavním tématům v oboru. Jaké jsou aktuální trendy u nás, jak lze v této oblasti využít mobilní aplikace a v jakých dalších segmentech má velký potenciál samoobslužný koncept, který letos uvedl maloobchodní řetězec COOP ve své prodejně ve Strakonicích?

Pavel Kozler Pavel Kozler

Executive Director

KNOWINSTORE

Pavel Kozler

Pavel Kozler se víc než 10 let úzce specializuje na instore marketing, kde zúročil bohaté předchozí zkušenosti z oblasti komunikačních technologií. Sleduje celosvětové trendy v oboru a se svým týmem je implementuje do individuálních projektů pro své klienty z oblasti retailu.

15:45 - 16:10

Digitalizace gastronomie

Qerko je aplikace, která zákazníkům přináší možnost zaplatit okamžitou útratu v restauraci pomocí QR kódu. Jak moc je však důležitá digitalizace pro gastronomii a jak Qerko může pomoci?

František Peterka František Peterka

Chief Operations Officer

Qerko

František Peterka

František Peterka je COO společnosti Qerko, která přináší revoluci, moderní technologie a digitalizaci do gastronomie - tedy oboru, kterému se oproti jiným modernizace relativně vyhýbá. Qerko nabízí placení v restauracích pomocí QR kódů - už žádné dohromady nebo zvlášť, vše cashless, zeleně a okamžitě. František má ve společnosti na starosti především klíčové aktivity podporující její růst a zahraniční expanzi.

16:10 - 16:35

Jak interně stavět a udržovat mobilní aplikaci s miliony uživatelů?

Matěj Dusbaba Matěj Dusbaba

Product Manager

Zásilkovna

Matěj Dusbaba

Matěj se stará o mobilní aplikaci Zásilkovna / Packeta, která funguje již na čtyřech trzích. V pozici produktového manažera má v oblibě hlavně zvyšování byznys hodnoty, efektivity a škálování. V minulosti pracoval jako projektový manažer v agenturách na vývoj mobilních a webových aplikací. Má za sebou aplikace pro McDonald’s, Škodu, Lagardere, hry pro Coca-Cola, CartoonNetwork a další.

17:00

Předpokládaný konec konference