Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Přednášející

Jaromír Fulnek

Jaromír Fulnek je spoluzakladatel a CEO společnosti Inmite s.r.o. Inmite se zaměřuje na nové technologie v oblasti vývoje webových a mobilních aplikací, Jaromír zde zodpovídá za obchod a strategii. Vystudoval diplomacii na VŠE, v minulosti pracoval ve společnosti ExxonMobil.

Klára Hauzírková

Klára Hauzírková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve společnosti Seznam.cz pracuje od roku 2009, v současné době na pozici account managera v oddělení pro klíčové zákazníky. Specializuje se na mobilní reklamu, která je pro mobilní internet v současné době největší výzvou.

Tomáš Hodboď

Tomáš se zabývá strategickým postavením značek v digitálních médiích. V roce 2007 pronikl do internetového prostředí jako projektový manažer sportovních portálů. Od roku 2009 spolupracuje s Českou televizí, kde stojí za interaktivním televizním vysíláním, komunikací veřejnoprávní instituce na sociálních sítích a mobilními aplikacemi. Je také spoluautorem interaktivního diskuzního pořadu Hyde Park zpravodajské stanice ČT24. Snaží se Českou televizi otevřít novým technologiím a komunikačním trendům. Spolupracuje s řadou dalších značek a digitálních agentur v českém prostředí.

Alena Ivánková

Alena Ivánková pracuje pro výzkumnou agenturu MEDIARESEARCH. Kromě komerčních výzkumů se věnuje i studiím mapujícím z různých úhlů pohledu mediální chování lidí na internetu i mimo něj. V současnosti se zaměřuje zejména na komunitní weby, video na internetu, e-commerce a zpravodajství na internetu. Vystudovala VŠE v Praze, kam se letos vrací na postgraduální studium.

Lukáš Kokoška

Více jak deset let pracoval na projektech okolo mobilních technologií. Připravoval obsahové stránky, distribuci obsahu pro mobilní zařízení, stejně jako různé SMS služby. Zpočátku spolupracoval s mobilními operátory na integraci služeb, s opadnutím váhy operátorských portálů se podílel na standardizaci mobilní reklamy v barvách Seznamu. Nyní pracuje v menší společnosti na službách pro HbbTV prostředí, kde jsou vztahy mezi poskytovatelem obsahu a operátorem přeci jen trochu jiné. Technologická omezení i setrvačnost zaběhlého trhu ale přináší spoustu podobností mezi mobilním prostředím a děním okolo HbbTV.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Michal Markoš

Od roku 2000 pracuje v product marketingu datových i hlasových služeb. Od letošního roku se ve Vodafone CR zabývá širokopásmovým přístupem jak přes 3G a CDMA, tak fixní technologie.

Petr Matějovský

Petr Matějovský vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Nyní zastává pozici marketingového ředitele segmentu Mobile Voice & Data ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Jeho klíčovým projektem je momentálně mobilní broadband.

Ivan Mikula

Zkušenosti s projektovým řízením uplatňuje od roku 2005 ve společnosti Seznam.cz, a.s. V produktovém týmu postupně definuje a spoluvytváří projekt Seznam na mobil, jehož hlavním cílem je propojit většinu služeb Seznamu s mobilním trhem. Kromě technologických aplikací připravuje nové standardy pro mobilní reklamu. Spolu s ní se mobilní technologie stávají jedním ze strategických cílů českého internetového vyhledávače pro rok 2008 a 2009. V roce 2009 získává u odborné poroty projekt Seznam na mobil ocenění jako nejlepší mobilní projekt roku 2008 v soutěži Creative Communication Award.

Viktor Nábělek

Vystudoval VŠE Praha, faktultu Financí a účetnictví. Od roku 2003 pracoval v České spořitelně na projektu on-line bankovnictví (www.Servis24.cz) a v produktové oblasti GSM bankovnictví. V roce 2005 nastoupil do společnosti OskarMobil (Vodafone CZ) pro rozvoj dobíjecích kanálů předplacených SIM karet. Od roku 2006 se ve Vodafonu věnuje 3. stranám zejména v oblasti rozvoje služeb Premium SMS, prémiových hlasových služeb, mobilním platbám a mobilnímu bankovnictví. V období 2008/2009 předsedal pracovní skupině Premium services & mCommerce v rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí (www.apms.cz)

Marian Nič

Marián Nič je spoluzakladatelem společnosti Crazy Tomato kde působí na pozici výkonného ředitele. Ve společnosti má mimo jiné na starosti každodenní chod firmy, obchodní strategii a další směřování. Vystudoval mezinárodní vztahy a politologii, dříve působil na různých pozicích ve společnostech Vodafone, Telefónica O2. V době studii působil jako redaktor slovenského listu SME a jako dopisovatel Lidových Novin.

Michal Podlucký

Kariéru zahájil již při studiu ve firmě STROM telecom, kde v rámci diplomové práce navrhl HW optickou desku do ústředny. Po ukončení studia telekomunikací na ČVUT FEL pokračoval jako produktový manažer ve firmě Telecomspol, dovážející HW pro zpřístupnění sítí alternativních operátorů pro koncové zákazníky. V roce 2001 nastoupil do T-Mobile (tehdy Radiomobil) na pozici koordinátora, později manažera marketingových projektů. V roce 2004 převzal řízení hlasových služeb T-Mobile na pozici Senior manažera řízení kategorie a produktů – Voice. Na český trh uvedl např. služby Registr zmeškaných hovorů, či MMS hlasový kurýr (za tuto službu získal T-Mobile cenu Comverse Innovation Award v italském Como). Jako vedoucí projektu za T-Mobile stál u zrodu přenositelnosti mobilních telefonních čísel v ČR. Je spolutvůrcem úspěšných propozic T-Mobile Rodina, Sponzor a několika generací hlasových tarifů.Od července 2010 řídí z pozice Senior manažera kategorie a produktů tým Internet & Business.

Lukáš Pulda

Lukáš má více než desetileté zkušenosti z podnikání na internetu a práce pro firmy jako Seznam.cz nebo Socialbakers. Nyní se věnuje vlastnímu projektu a to službě MessageOk, která pomáhá zákazníkům snadno a jednoduše řešit dotazy kvůli kterým bylo ještě nedávno nutné někam telefonovat.

Martin Strouhal

Martin založil a řídí společnost Sunnysoft zaměřenou na vývoj a prodej firemních mobilních řešení a na prodej mobilních zařízení všech platforem.

Martin Šámal

Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.

Petr Škvařil

Petr Škvařil je produktovým manažerem v oddělení Media Solutions společnosti Vodafone. Má na starosti rozvoj produktového portfolia Vodafonu zejména v oblasti mobilních a internetových médií. Dříve pracoval na mezinárodním vedení organizace AIESEC, kde byl odpovědný za obchod. Vystudoval finanční management.

Igor Šmerda

V oblasti informačních technologií Igor Šmerda pracuje od roku 1991. Na obchodních a manažerských pozicích pracoval pro české i zahraniční společnosti zaměřené na distribuci hardware a software, konzultace nebo vývoj aplikací. Od roku 2003 byl ve společnosti Logos a.s. pověřen vytvořením pracovní skupiny orientované na mobilní řešení vhodná pro mobilní operátory a velké korporace. V tomto týmu se zrodily služby jako byl Eurotel Office Connector, Orange Business Mail, Logos Smart Messaging Server nebo O2 Záloha. Jeho zásluhou byl Logos jedním z Nokia distributorů v Evropě, který nabízel a dodával Nokia Intellisync Mobile Suite mobilním operátorům a firemním zákazníkům. Od poloviny roku 2009 působí ve společnosti Nokia Czech Republic na pozici Go-To-Market Program Managera. Součástí jeho každodenní práce je projektové vedení a koordinace aktivit spojených s uvádění nových mobilních zařízení a inovativních mobilních služeb na trh v České a Slovenské republice. Dlouhá léta jako evangelizátor propaguje nejrůznější mobilní zařízení a PDA, protože věří, že nám budou stále více měnit denní život. A doufá, že k lepšímu.

Ondřej Švihálek

19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.

Aleš Voženílek

Aleš Voženílek se narodil v roce 1967. V devade­sátých letech si zkusil podnikání a krátce působil ve firmě Ernst & Young. V roce 1996 nastoupil do firmy Nokia a strávil necelý rok v Německu jako trainee. Před fúzí Nokia Networks s divizí Siemens Communications žil a pracoval šest let v Německu a Spojených státech. Půl roku působil v Itálii. Dlouhodobě pracoval jako Project a Program Manager jak projektů na straně zákazníků, tak i projektů interních a strategických. V roce 2007 ho fúze přivedla do centra integračních aktivit a strávil rok mezi Mnichovem, Helsinkami a regionálními kancelářemi po celém světě. V nedávné době spolupracoval jako člen globálního týmu na projektu reorganizace Nokia Siemens Networks. Nyní je Country Directorem a zároveň jednatelem české pobočky Nokia Siemens Networks, jeho pozice je zaměřena zejména na rozvoj vztahu společnosti s klíčovými partnery v České republice, ale i se zákazníky na místním trhu.

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.