Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Přednášející

Moderátor

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Vojtěch Foukal

Na začátku devadesátých let nastoupil do české pobočky Microsoftu a během sedmi let se vypracoval na obchodního ředitele. Dalších pět let působil v mezinárodních strukturách společnosti Nokia. V roce 2013 založil agenturu Visibility Digital, která se svým obratem řadí mezi největší nezávislé agentury u nás.

Jan Fryč

Jan Fryč je kreativní specialista marketingu, který se v prostředí sociálních sítí pohybuje téměř 10 let. Původně začínal v PR, následně se rozvíjel v prostředí socialu a nyní se zaměřuje na kreativní projekty s přesahem do všech PR a marketingových disciplín.

Ondřej Hanák

Ondra se zaměřuje hlavně na IT právo, duševní vlastnictví a e-commerce. Nejvíc tíhne k vývoji software, včetně videoher. Má zkušenosti prakticky se vším, co se software týká. Kromě samotného vývoje (waterfall i agilního) vám pomůže i s jeho licencováním nebo servisem.

Navíc se zajímá i o oblasti umělé inteligence, kybernetické bezpečnosti nebo digitalizace a rád sdílí novinky z oblasti technologií na svém LinkedIn. Poradí vám ale i pokud jste e-shop anebo když řešíte ochranné známky či průmyslové vzory.

Juraj Kováč

Copywriter, tvůrce nápadů, příležitostný designér a příležitostný programátor.

Ve společnosti THIS IS LOCCO vytváří crossline kampaně, které kombinují kulturu, kreativitu a technologie s cílem zajistit zákazníkům zážitek a klientům zisk.

Se svým týmem získal 2krát za sebou ocenění Digitální agentura roku a Agentura roku 2022. Pracuje na značkách z různých odvětví od FMCG, zdravotnictví až po finanční služby, technologie a automobilový průmysl a jeho kampaně získaly více než 100 ocenění za kreativitu a efektivitu ze slovenských i mezinárodních soutěží, včetně Grand Prix na Zlatém klinci.

Jeho práce s Bejby Blue pro Tatra banku mu mimo jiné vynesla ocenění Global Grand Effie contender a Silver Euro Effie v roce 2022. Jako prezident klubu nejoceňovanějších kreativců ADC Slovakia pomáhá kreativnímu průmyslu nadchnout pro něj nové generace kreativců.

Michal Mašika

Během posledních 10 letech Michal nasbíral mnoho zkušeností v dynamickém, globálním a především data-drvien pracovním prostředí (Zalando, Notino). Zatímco se v Zalandu staral primárně o vývoj produktů v oblasti data science, jako je personalizace nebo predikce prodejů, v Notinu vede týmy, které mají na starost rozvoj mobilní aplikace, omnichannelu a různých inovačních nástrojů.

Vladislav Skoumal

Vláďa Skoumal už přes 10 let pomáhá startupům i velkým firmám s jejich softwarovými projekty. Nejprve jako vývojář a později jako founder studia SKOUMAL, s.r.o., které se věnuje zejména vývoji mobilních i webových aplikací. Vláďa ve studiu nastavil unikátní firemní kulturu, která je 100 % remote, svobodná v rozhodování a odpovědná vůči sobě i klientům.

Tomáš Stránský

Tomáš pracuje jako Marketing manager pro obchodní centrum Galerie Vaňkovka v Brně na místě, kde se pořád něco děje. Za posledních šest let nasbíral spoustu zkušeností v marketingu při spolupráci se značkami jako Coca-Cola nebo McDonald´s. Už třetím rokem ale ladí marketing pouze pro Galerii Vaňkovku, kde měl na starosti i implementaci věrnostní aplikace Jsem Vaňkovka!

Barbora Šumanská

Barbora má za sebou více než dekádu na agenturní straně. Svou kariéru začínala jako PR manažerka v Ogilvy, před šesti lety ve stejné agentuře založila a od té doby vede social media expertizu. Její tým aktuálně čítá dvacet lidí a patří nejen k největším v agentuře, ale také k nejoceňovanějším z hlediska získaných cen Effie za prokazatelné výsledky reklamních kampaní.

Lucia Tarbajovská

Lucia má bohaté zkušenosti z marketingu, kdy pracovala na různých marketingových pozicích ve firmách v České republice i v zahraničí, například v Bang & Olufsen, Montblanc, Samsung, Oskar, T-Mobile a Kofola.

Dnes Lucia vede tým designérů služeb v Komerční bance. Pomáhá standardizovat a zavádět metodiku designu služeb v Komerční bance s cílem poskytovat zákazníkům co nejžádanější služby.

Daniel Vachuna

Vyrůstal jako ideamaker s kreativní duší, ale nyní je hlavou více v tabulkách. Více než Cannesského Lva si váží Global Effie. Ve společnosti THIS IS LOCCO vytváří crossline kampaně, které kombinují kulturu, kreativitu a technologie s cílem zajistit zákazníkům zážitek a klientům zisk.
Se svým týmem získal 2krát za sebou ocenění Digitální agentura roku a Agentura roku 2022. Pracuje na značkách z různých odvětví od FMCG, zdravotnictví až po finanční služby, technologie a automobilový průmysl a jeho kampaně získaly více než 100 ocenění za kreativitu a efektivitu ze slovenských i mezinárodních soutěží, včetně Grand Prix na Zlatém klinci.

Jeho práce s Bejby Blue pro Tatra banku mu mimo jiné vynesla ocenění Global Grand Effie contender a Silver Euro Effie v roce 2022.

Helena Warausová

Helena má na starosti standardizaci service designu jako součást agilního způsobu práce v Komerční bance. Dnes vede 70členný tým designérů, s nimiž buduje novou digitální banku a průběžně transformuje Komerční banku na Design driven organizaci.

Martin Zavadil

Martin působí třetím rokem jako Digital Project Manager v brněnské strategicko-kreativní agentuře AETNA, kde pro brandy míchá ty nej onlinové strategie, a to především s využitím sociálních sítí a influencer marketingu. Online marketingu se věnuje přes 8 let. V minulosti pracoval pro značky jako UniCredit Bank, Dr.Max, Benzina nebo Samsung, kde postavil základy influencer marketingu a podílel se na vývoji a komunikaci AR mobilních aplikací.