Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2025 se koná 25. 9. 2025.

Přednášející

Moderátor

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Martin Bartoň

Martin je advokát, který se již více než 10 let zabývá právem ve světě technologií. Při získávání zkušenosti v tuzemských i mezinárodních kanceláří zaměřených na IP/IT došel k závěru, že tradiční způsob advokacie mu není úplně po chuti. Založil proto vlastní butikovou praxi zaměřující se na technologie, e-commerce a vývoj. Jeho cílem je poskytovat právní služby sice profesionálně, ale také lidsky, srozumitelně a s maximálním pochopením technické stránky. V současné době Martin spolupracuje s advokátní kanceláří eLegal, ve které se věnuje především obsloužení a rozvoji IP/IT praxe.

Markéta Bohumská

Markéta Bohumská je šéfka marketingu ve společnosti Qerko, která přináší moderní technologie a digitalizaci do gastronomie – oboru, který se dlouho modernizaci vyhýbal. Brzy to bude už přes 10 let, co se pohybuje v marketingu. V Qerku začínala jako Brand manažerka a nyní vede marketing aplikace, která zákazníkům umožňuje pohodlně platit v restauracích pouhým naskenováním QR kódu. A tím to teprve začíná – Qerko postupně transformuje gastronomii a přináší inovace, které zlepšují zákaznický zážitek a motivují hosty vracet se zpět.

Ladislav Dyntar

Ladislav Dyntar se esportu věnuje již od založení herního týmu eSuba před 20 lety. Brzy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na potenciál, který herní prostředí nabízí. Značky eSuba a Good Game se brzy staly jedněmi z největších v regionu a nyní pomáhají brandům jako Mastercard či L’Oreal nastavit jejich herní strategie.

Tomáš Haimann

Jsem designér se zaměřením na definici a tvorbu digitálních produktů. Dlouhodobě pomáhám firmám pomoci využívat data, měření a výzkumy k tomu, aby propojili svůj byznys s reálnými potřebami cílové skupiny, a to co nejefektivněji a tak, aby se designové přemýšlení stalo přirozenou součástí jejich rozhodování.

Denisa Hrubešová

Denisa je spoluzakladatelka platformy Forendors, podnikatelka a tatérka. Za svou pracovní kariéru si prošla velké korporáty i menší firmy. Pohybovala se v oblasti péči o zákazníky i marketingu. Jistotu stabilní výplaty v zaměstnání opustila v roce 2020, kdy se rozhodla, že chce jednak více tetovat a jednak se jí v hlavě rodil projekt, který je dnes úspěšnou platformou na monetizaci obsahu. Forendors spoluzaložila s kamarádem Davidem Slačálkem a firmu dodnes spolu vedou a rozvíjejí. Zatímco David odpovídá za technické fungování platformy, Denisa se stará o její byznysový chod, péči o tvůrce i celkový obraz jejich společné firmy. Její velké téma je budování komunit, tvorba obsahu, jeho šíření a monetizace. Věří, že platit za dobrý obsah je normální.

Václav Hruška

Vystudoval sportovní marketing a strávil v něm první roky kariéry. V roce 2010 pak změnil dres a začal se věnovat online marketingu. Naskočil do týmu digitální produkce GroupM, kde později převzal i kapitánskou pásku a jako Head of Creative Solutions v něm působí dodnes. Náplní jeho práce je efektivně a smysluplně zapojovat do digitálních strategií nové technologie, hledat kreativní řešení, a proměňovat tak běžné kampaně v neobyčejné. Mezi jeho klien

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Vladislav Skoumal

Vláďa Skoumal už přes 10 let pomáhá startupům i velkým firmám s jejich softwarovými projekty. Nejprve jako vývojář a později jako founder studia SKOUMAL, s.r.o., které se věnuje zejména vývoji mobilních i webových aplikací. Vláďa ve studiu nastavil unikátní firemní kulturu, která je 100 % remote, svobodná v rozhodování a odpovědná vůči sobě i klientům.

Ágnes Szabelkó

Agnes je klíčovou osobou ve společnosti Evolution Group Media, kde zastává pozici ředitelky digitálních médií. V posledních 4 letech se věnuje poskytování mediálních řešení v oblasti mobilních her, pracovala jako Client Parter Lead ve společnosti Httpool (nyní Aleph), kde zastřešovala Digital Turbine. Specializuje se na mediální strategie a pěstování hodnotných partnerských vztahů. Díky zázemí v jedné z poradenských společností Big4 má za sebou úspěšnou spolupráci s klienty Fortune 500 a lídry na českém marketingovém trhu.