Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Žijete v přesvědčení, že mobilní aplikace už nejsou potřeba? Že v dnešní době vše vyřešíte responzivním webem? Dost velkou část poptávky ano, ale pak jsou specifické případy, kdy se vám vyplatí investovat do mobilní aplikace. Tak to udělali i ve Forendors. Vlastní mobilní aplikaci, která umožňuje hladký přístup k předplacenému obsahu tvůrců, vyvinuli tak, aby byla první na českém trhu. Její launch spojili s vlastním rebrandingem a aplikaci využili i na sebepropagaci a budování vlastního jména. Proč to celé dělali, se dozvíte od spoluzakladatelky platformy, Denisy Hrubešové. Podělí se o business rozhodnutí, tipy na vlastní propagaci mobilní aplikace a také ukáže, kam vás může aplikace za rok posunout.
Ceo
Denisa je spoluzakladatelka platformy Forendors, podnikatelka a tatérka. Za svou pracovní kariéru si prošla velké korporáty i menší firmy. Pohybovala se v oblasti péči o zákazníky i marketingu. Jistotu stabilní výplaty v zaměstnání opustila v roce 2020, kdy se rozhodla, že chce jednak více tetovat a jednak se jí v hlavě rodil projekt, který je dnes úspěšnou platformou na monetizaci obsahu. Forendors spoluzaložila s kamarádem Davidem Slačálkem a firmu dodnes spolu vedou a rozvíjejí. Zatímco David odpovídá za technické fungování platformy, Denisa se stará o její byznysový chod, péči o tvůrce i celkový obraz jejich společné firmy. Její velké téma je budování komunit, tvorba obsahu, jeho šíření a monetizace. Věří, že platit za dobrý obsah je normální.
Hodně se diskutují na konferencích jednotlivé sociální sítě, které trendují, ale méně často už fukční kampaňové formáty. Ukážeme si formáty, které mají multiplikační efekt a jejich zapojením do kampaní je možné násobně zvýšit povědomí o značce i samotný trial. Připravte se na formáty typu AR filtry, Spotify nebo třeba Reels. Projdeme si čísla pro ČR a ukážeme si kampaně, kde tyto formáty přispěly ke skvělým výsledkům.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Značky stále váhají ohledně umístění reklamy v mobilních hrách. Ágnes ve své přednášce ukáže, kdo jsou mobilní hráči v Česku, jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky.
Digital Media Director
Agnes je klíčovou osobou ve společnosti Evolution Group Media, kde zastává pozici ředitelky digitálních médií. V posledních 4 letech se věnuje poskytování mediálních řešení v oblasti mobilních her, pracovala jako Client Parter Lead ve společnosti Httpool (nyní Aleph), kde zastřešovala Digital Turbine. Specializuje se na mediální strategie a pěstování hodnotných partnerských vztahů. Díky zázemí v jedné z poradenských společností Big4 má za sebou úspěšnou spolupráci s klienty Fortune 500 a lídry na českém marketingovém trhu.
Chcete, aby váš produkt uspěl? Jasně, že ano! V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby má a jaké problémy řeší váš zákazník. Zároveň skrze interní workshopy ladí očekávání a byznysové cíle uvnitř vaší firmy. Z naší zkušenosti spoustu firem tuto discovery fázi podceňuje, protože nevidí hmatatelnou hodnotu. Globální data ale jasně ukazují, že růst a úspěšnost firem založených na dodržování těchto kroků je násobně vyšší než u konkurence. Nehledě na nepřímé výhody, jako je vyšší angažovanost týmu, snížení rizika neúspěchu či podklady pro další škálování.
Head of Design
Etnetera Flow
Jsem designér se zaměřením na definici a tvorbu digitálních produktů. Dlouhodobě pomáhám firmám pomoci využívat data, měření a výzkumy k tomu, aby propojili svůj byznys s reálnými potřebami cílové skupiny, a to co nejefektivněji a tak, aby se designové přemýšlení stalo přirozenou součástí jejich rozhodování.
Značka dm je lovebrandem pro mnoho lidí právě díky silným zážitkům z offline prodeje. Připojte se k nám a objevte, jak využíváme aplikaci Moje dm, abychom OCR zážitky nadchli co nejvíce zákazníků a zákaznic ve věku od 15 do 60 let. Jak jsme během dvou let (a kousku) docílili dvou milionů stažení. Jaké překážky (ne)zdoláváme v personalizované komunikaci. Do jaké míry dokážeme měnit nákupní chování v prodejně díky aplikaci Moje dm.
Manažerka marketingových kampaní
Aneta Beranová je klíčovou postavou v týmu marketingu dm drogerie markt, kde zastává pozici manažerky marketingových kampaní. Její profesní cesta je poznamenána řadou úspěšných projektů, mezi které patří i zavedení aplikace Moje dm na český trh. Tato aplikace se stala nezbytným nástrojem pro zákaznice a zákazníky dm, kteří díky ní mohou efektivněji využívat výhody věrnostního programu, online nakupovat, využívat expresní vyzvednutí a získávat přístup k exkluzivním nabídkám.
Umělá inteligence prostupuje naše životy a mnohdy o tom ani nevíme. Nejinak je tomu i ve světě mobilních aplikací. A jak to s umělou inteligencí vlastně je? Je hodná nebo zlá? Dokáže nám v naší práci pomoci nebo i uškodit? Vláďa Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s AI, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.
CEO
Vláďa Skoumal už přes 10 let pomáhá startupům i velkým firmám s jejich softwarovými projekty. Nejprve jako vývojář a později jako founder studia SKOUMAL, s.r.o., které se věnuje zejména vývoji mobilních i webových aplikací. Vláďa ve studiu nastavil unikátní firemní kulturu, která je 100 % remote, svobodná v rozhodování a odpovědná vůči sobě i klientům.
Jak mohou technologie pomoci restauracím dělat online marketing v tradičním offline segmentu?
CEO
Lukáš Kovač je spoluzakladatel a CEO společnosti Qerko, která přináší revoluci, moderní technologie a digitalizaci do gastronomie - tedy oboru, kterému se oproti jiným modernizace relativně vyhýbá. Jeho firma nabízí placení v restauracích pomocí QR kódů - už žádné dohromady nebo zvlášť, vše cashless, zeleně a okamžitě. Lukáš má ve společnosti na starosti produkt a business development. Díky bohatým zkušenostem s vývojem softwaru dokáže efektivně řídit interní produktový tým.
DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH, … Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Které technologie jsou jasné tutovky? U kterých se budete chytat za hlavu stejně jako u neproměněných gólových šancí? A existují při jejich použití situace, za které byste zasloužili žlutou, možná i červenou kartu? Posbírali jsme pro vás přehled zajímavých technologických hráčů a v přednášce si s pomocí pomyslné elektronické tužky a VARu zhodnotíme, jak se jim na hřišti (nejen) mobilního marketingu daří.
Head of creative solutions
Vystudoval sportovní marketing a strávil v něm první roky kariéry. V roce 2010 pak změnil dres a začal se věnovat online marketingu. Naskočil do týmu digitální produkce GroupM, kde později převzal i kapitánskou pásku a jako Head of Creative Solutions v něm působí dodnes. Náplní jeho práce je efektivně a smysluplně zapojovat do digitálních strategií nové technologie, hledat kreativní řešení, a proměňovat tak běžné kampaně v neobyčejné. Mezi jeho klien
spoluzakladatel a CEO Good Game
Před 18 lety založil historicky nejúspěšnější český esportový tým eSuba, poslední dva roky působí především jako CEO agentury Good Game. Ta jako první v ČR propojuje komerční značky se světem gamingu a esportu a stojí mj. za úspěšnými a oceňovanými kampaněmi pro Mastercard, Lego nebo Chio. Ve volném čase nejraději vypráví o svém (vysněném) titulu mistra Evropy ve hře Call of Duty.