Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Žijete v přesvědčení, že mobilní aplikace už nejsou potřeba? Že v dnešní době vše vyřešíte responzivním webem? Dost velkou část poptávky ano, ale pak jsou specifické případy, kdy se vám vyplatí investovat do mobilní aplikace. Tak to udělali i ve Forendors. Vlastní mobilní aplikaci, která umožňuje hladký přístup k předplacenému obsahu tvůrců, vyvinuli tak, aby byla první na českém trhu. Její launch spojili s vlastním rebrandingem a aplikaci využili i na sebepropagaci a budování vlastního jména. Proč to celé dělali, se dozvíte od spoluzakladatelky platformy, Denisy Hrubešové. Podělí se o business rozhodnutí, tipy na vlastní propagaci mobilní aplikace a také ukáže, kam vás může aplikace za rok posunout.
Ceo
Denisa je spoluzakladatelka platformy Forendors, podnikatelka a tatérka. Za svou pracovní kariéru si prošla velké korporáty i menší firmy. Pohybovala se v oblasti péči o zákazníky i marketingu. Jistotu stabilní výplaty v zaměstnání opustila v roce 2020, kdy se rozhodla, že chce jednak více tetovat a jednak se jí v hlavě rodil projekt, který je dnes úspěšnou platformou na monetizaci obsahu. Forendors spoluzaložila s kamarádem Davidem Slačálkem a firmu dodnes spolu vedou a rozvíjejí. Zatímco David odpovídá za technické fungování platformy, Denisa se stará o její byznysový chod, péči o tvůrce i celkový obraz jejich společné firmy. Její velké téma je budování komunit, tvorba obsahu, jeho šíření a monetizace. Věří, že platit za dobrý obsah je normální.
Hodně se diskutují na konferencích jednotlivé sociální sítě, které trendují, ale méně často už fukční kampaňové formáty. Ukážeme si formáty, které mají multiplikační efekt a jejich zapojením do kampaní je možné násobně zvýšit povědomí o značce i samotný trial. Připravte se na formáty typu AR filtry, Spotify nebo třeba Reels. Projdeme si čísla pro ČR a ukážeme si kampaně, kde tyto formáty přispěly ke skvělým výsledkům.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Značky stále váhají ohledně umístění reklamy v mobilních hrách. Ágnes ve své přednášce ukáže, kdo jsou mobilní hráči v Česku, jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky.
Digital Media Director
Agnes je klíčovou osobou ve společnosti Evolution Group Media, kde zastává pozici ředitelky digitálních médií. V posledních 4 letech se věnuje poskytování mediálních řešení v oblasti mobilních her, pracovala jako Client Parter Lead ve společnosti Httpool (nyní Aleph), kde zastřešovala Digital Turbine. Specializuje se na mediální strategie a pěstování hodnotných partnerských vztahů. Díky zázemí v jedné z poradenských společností Big4 má za sebou úspěšnou spolupráci s klienty Fortune 500 a lídry na českém marketingovém trhu.
Chcete, aby váš produkt uspěl? Jasně, že ano! V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby má a jaké problémy řeší váš zákazník. Zároveň skrze interní workshopy ladí očekávání a byznysové cíle uvnitř vaší firmy. Z naší zkušenosti spoustu firem tuto discovery fázi podceňuje, protože nevidí hmatatelnou hodnotu. Globální data ale jasně ukazují, že růst a úspěšnost firem založených na dodržování těchto kroků je násobně vyšší než u konkurence. Nehledě na nepřímé výhody, jako je vyšší angažovanost týmu, snížení rizika neúspěchu či podklady pro další škálování.
Head of Design
Etnetera Flow
Jsem designér se zaměřením na definici a tvorbu digitálních produktů. Dlouhodobě pomáhám firmám pomoci využívat data, měření a výzkumy k tomu, aby propojili svůj byznys s reálnými potřebami cílové skupiny, a to co nejefektivněji a tak, aby se designové přemýšlení stalo přirozenou součástí jejich rozhodování.
Hry jsou celosvětovým fenoménem a jen v České republice hraje přes 4M hráčů. Pro genz se dokonce jedná o koníček číslo jedna. Jak s touto obrovskou skupinou hráčů a fanoušků her správně pracovat? Jaké jsou DOs & DON’Ts pro komunikaci v prostředí plném levelů, questů a hrdinů?
spoluzakladatel a CEO
Ladislav Dyntar se esportu věnuje již od založení herního týmu eSuba před 20 lety. Brzy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na potenciál, který herní prostředí nabízí. Značky eSuba a Good Game se brzy staly jedněmi z největších v regionu a nyní pomáhají brandům jako Mastercard či L’Oreal nastavit jejich herní strategie.
Jak mohou technologie pomoci restauracím dělat online marketing v tradičním offline segmentu?
Marketing Director
Markéta Bohumská je šéfka marketingu ve společnosti Qerko, která přináší moderní technologie a digitalizaci do gastronomie – oboru, který se dlouho modernizaci vyhýbal. Brzy to bude už přes 10 let, co se pohybuje v marketingu. V Qerku začínala jako Brand manažerka a nyní vede marketing aplikace, která zákazníkům umožňuje pohodlně platit v restauracích pouhým naskenováním QR kódu. A tím to teprve začíná – Qerko postupně transformuje gastronomii a přináší inovace, které zlepšují zákaznický zážitek a motivují hosty vracet se zpět.
Umělá inteligence prostupuje naše životy a mnohdy o tom ani nevíme. Nejinak je tomu i ve světě mobilních aplikací. A jak to s umělou inteligencí vlastně je? Je hodná nebo zlá? Dokáže nám v naší práci pomoci nebo i uškodit? Vláďa Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s AI, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.
CEO
Vláďa Skoumal už přes 10 let pomáhá startupům i velkým firmám s jejich softwarovými projekty. Nejprve jako vývojář a později jako founder studia SKOUMAL, s.r.o., které se věnuje zejména vývoji mobilních i webových aplikací. Vláďa ve studiu nastavil unikátní firemní kulturu, která je 100 % remote, svobodná v rozhodování a odpovědná vůči sobě i klientům.
DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH, … Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Které technologie jsou jasné tutovky? U kterých se budete chytat za hlavu stejně jako u neproměněných gólových šancí? A existují při jejich použití situace, za které byste zasloužili žlutou, možná i červenou kartu? Posbírali jsme pro vás přehled zajímavých technologických hráčů a v přednášce si s pomocí pomyslné elektronické tužky a VARu zhodnotíme, jak se jim na hřišti (nejen) mobilního marketingu daří.
Head of creative solutions
Vystudoval sportovní marketing a strávil v něm první roky kariéry. V roce 2010 pak změnil dres a začal se věnovat online marketingu. Naskočil do týmu digitální produkce GroupM, kde později převzal i kapitánskou pásku a jako Head of Creative Solutions v něm působí dodnes. Náplní jeho práce je efektivně a smysluplně zapojovat do digitálních strategií nové technologie, hledat kreativní řešení, a proměňovat tak běžné kampaně v neobyčejné. Mezi jeho klien
Kdy vás autorské právo podrží a kdy vás nechá na holičkách? Jak bezpečně outsourcovat vývoj nebo vyvíjet inhouse? Kdy se nebát open-source a kdy se mu obloukem vyhnout? A proč je zásadní rozdíl, když vám někdo píše zdroják a když tvoří grafiku?
Pokud jste živi z online světa, je dost pravděpodobné, že duševní vlastnictví je základním kamenem vašeho businessu. Jste si ale jistí, že všechno duševní vlastnictví je skutečně vaše? Mým cílem je představit vám nejen, jak IP při vývoji vzniká, ale hlavně jak ho bezpečně zakotvit u vás ve společnosti. A proč to řešit dříve, než s příchodem investora nebo při exitu.
advokát, eLegal
Martin je advokát, který se již více než 10 let zabývá právem ve světě technologií. Při získávání zkušenosti v tuzemských i mezinárodních kanceláří zaměřených na IP/IT došel k závěru, že tradiční způsob advokacie mu není úplně po chuti. Založil proto vlastní butikovou praxi zaměřující se na technologie, e-commerce a vývoj. Jeho cílem je poskytovat právní služby sice profesionálně, ale také lidsky, srozumitelně a s maximálním pochopením technické stránky. V současné době Martin spolupracuje s advokátní kanceláří eLegal, ve které se věnuje především obsloužení a rozvoji IP/IT praxe.