Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.
Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.
Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Od roku 1999 podniká v oblasti internetu a zabývá se jak vývojem webů a online marketingem (lombardo.cz), tak internetovými výzkumy (easyresearch.biz). Svůj zbývající čas věnuje publikování článků (převážně o Apple a IT), školení (Mac OS X a GTD), videoblogu Digit a freedivingu.