Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Je zakladatel a CEO Usertech, startupového studia, které pracuje na největších korporátních inovacích v ČR, má pobočky v Praze a New Yorku. Usertech reivestuje svůj profit prostřednictvím Usertech Ventures do vlastních startupů, ve kterých mají podíl i další Usertech lidé. Honza začal programovat ve svých 16 let a mimo jiné se podílel na vytvoření social media sítě mezi Oxford a Cambridge v roce 2008. V průběhu let založil několik dalších firem a aktuálně je zároveň Chief Product Officer v New Yorkském startup inkubátoru Hatchery.