Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
V roce 1998 založil www.vojenstvi.cz ještě na platformě Mujweb. První peníze na internetové reklamě vydělal v roce 2006 s příchodem AdFoxu, Etargetu a Adsense. Stal se nadšeným affilákem Aukra. O dva roky později vydělal svůj první milion. Nákupem webů a magazínů budoval internetové vydavatelství postavené kolem kulturního deníku Nekultura.cz. To v roce 2014 provedlo nejvýznamnější akvizici majoritního podílu ve službě PlaCla s vizí celý proces nákupu reklamních článků zjednodušit a kultivovat podstatnou část trhu.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Dalibor sám sebe označuje jako dělníka internetu od roku 2006, kdy začínal jako programátor webových aplikací kultivovat internet v ČR.
Od té doby má na kontě více než 300 webových prezentací sám osobně, s dalšími členy agenturního týmu již více než 2000.
Od roku 2017 vede nejpoužívanější SEO nástroj v ČR a snaží se edukovat českou odbornou i laickou veřejnost v SEO.
V Advisiu jsem momentálně 4 roky a věnuji se převážně sociálním sítím. Většinu svého působení v agentuře jsem strávil nastavováním reklam pro naše klienty. Od loňského roku vedu oddělení správy a reklamy na sociálních sítí. Ve Facebook Business manageru se pohybuji denně a pomáhám klientům s jeho správným nastavením.
V oblasti online B2B produktů a služeb se pohybuji již od roku 2001. V roce 2010 jsme založili společnost ALSENTA, kde jsem CEO a hlavní vývojář. Úspěšně provozujeme vlastní projekty jako je Seeky.cz (generování leadů z webu) Alsenta.com (mezinárodní systém reverzních aukcí), LightData.cz (československá B2B databáze firem) a mnoho dalších. Zároveň jsem CEO ve společnosti RMCE Services s.r.o., která provozuje vstupenkový portál xTicket.cz a provádí průzkum trhu.
Zakladatel a CEO ZoomSphere.com, odborník na sociální sítě a marketing.
Michal má 10+ let zkušeností z oblastní e-commerce, UX a webové analytiky. Zaměřuje se především na tzv. optimalizaci konverzních cest. Posledních 7 let byl v rychle rostoucích společnostech Avast a Rohlík. A od ledna 2021 pomáhá s růstem nástroji Smartlook.
Lukáš má více než desetileté zkušenosti z podnikání na internetu a práce pro firmy jako Seznam.cz nebo Socialbakers. Nyní se věnuje vlastnímu projektu a to službě MessageOk, která pomáhá zákazníkům snadno a jednoduše řešit dotazy kvůli kterým bylo ještě nedávno nutné někam telefonovat.
Spoluzakladatel a CEO společnosti Incomaker. Publikuje a přednáší o digitálním marketingu. Učí na VŠE.
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.
Automatizací ve světě e-commerce se profesně zabývám již druhým rokem. V rámci společnosti Samba pomáhám tvořit komplexní marketingové strategie a navrhuji budoucí součásti v rámci vývojových fází.