Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
E-mailová adresa = lidská bytost. Touto rovnicí se řídíme, když pro naše klienty vyvíjíme platformu Targito. Platforma Targito na základě dat ví, co, komu a kdy automatizovaně odeslat tak, aby ho to zaujalo a potěšilo.
V přednášce vám na reálných příkladech ukážeme:
• Jak připravit data a na co si dát pozor
• Jaké scénáře přináší nejlepší výsledky a v jakých krocích spouštět automatizované kampaně
• Jak je možné segmentovat své zákazníky a proč
• Jak vhodně kombinovat komunikaci v různých kanálech (e-mail, sms, push notifikace a sociální sítě)
• Jak A/B testovat a hlídat výsledky
Pouze personalizovaná komunikace pomůže vytvořit unikátní zákaznický zážitek a to je to, co chceme podporovat a společně s našimi klienty a posluchači tvořit. Diskuzi na toto téma máme rádi a proto se těšíme na jakékoliv dotazy od publika.
CEO
Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.
CSO
Martin 13 let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupin PPF a Generali PPF, kde měl na starosti starty nových projektů, nastavení procesů a vedení obchodních týmů. "Komunikace je základním kamenem úspěšné interakce se zákazníky. Každý kdo chce být v této oblasti úspěšný musí přemýšlet, jak tuto komunikaci udělat maximálně zajímavou. Nástroje, které pomáhají personalizovat a automatizovat informace pro zákazníky by proto měli být v každé společnosti."
S doporučovacími systémy se v dnešním světě běžně setkáváme, ovšem málokdo již tuší, jak principiálně fungují a jaký potenciál skrývají. Pro firmy jako Amazon nebo Netlix je recommendation engine jedním z klíčových nástrojů pro dosažení obchodních cílů. Odhalte proto i vy jejich kouzlo v online světě a nechte se inspirovat benefity, které mohou přinést také do vašeho podnikání. Společně nahlédneme pod kapotu a vysvětlíme si, jaké je jejich využití pro up-sell a cross-sell. O tom, že se skutečně nejedná o raketovou vědu a výhody doporučovacích systémů můžete začít využívat s trochou úsilí i ve vaší firmě, vás přesvědčí odborníci z Optimics. Shlédnutí rozhodně doporučujeme!
Digital Analyst & Consultant
Matěj Veverka působí jako analytik a konzultant v agentuře Optimics, která patří k leadrům v oblasti digitální analytiky, businessových a marketingových technologií. Pracuje nad webovými a online daty, věnuje se jejich vizualizaci, interpretaci a především smysluplné aktivaci. Také rád hledá pro klienty a jejich zákazníky užitečná uplatnění machine learningu. Ve volném čase testuje technologie budoucnosti a s oblibou předává své znalosti a zkušenosti dál analytickým nadšencům.
Pomáháme značkám zlepšovat zážitek z každé interakce, konverzace, a to v každém okamžiku.
Díky ucelené CX platformě spojující marketing, obchod a péči o zákazníka mají značky k dispozici jednotná data a poznatky o zákaznících. Mohou tak proměnit dílčí nedostatky a nevyužité příležitosti v optimalizovanou zákaznickou zkušenost.
Sázíme na opravdovou empatii.
Customer Success Manager
Zkušený Account Manažér s prokázanou historií práce v marketingovém a reklamním průmyslu.
Nástrojů, které má běžný marketér dnes k dispozici je mnoho, liší se nejenom funkcemi a cenou, ale především přidanou hodnotou.
Co opravdu potřebujete k optimální míře automatizace marketingu při udržení jednoduchosti a jasného přehledu metrik, které jsou pro vás klíčové?
Peter Podolinský nás provede členitým světem nástrojů především digitálního marketéra, sám jich ve své praxi používal již mnoho, pro vývojáře některých z nich i pracoval (Facebook, ROI HUNTER), další využíval ve své praxi (Footshop, Swimsuit, digitální agentura dotcom).
Marketing Lead
Peter Podolinský je matadorem online reklamy a marketingu. S online reklamou začínal prodejem bannerů na Neviditelném psovi, Mobil.cz a Seznamu někdy koncem devadesátých let. Založil a vedl vlastní agenturu iMachina na začátku roku 2000. Mezitím si prošel kreativními reklamními agenturami, jako jeden z prvních Čechů od roku 2013 pracoval v dublinské evropské centrále Facebooku, v SaaS firmě ROI HUNTER rozjel Global Sales. Od roku 2017 provozuje vlastní e-shop s plavkami Swimsuit.cz, na kterém si testuje různé marketingové přístupy. V současnosti pracuje na pozici Marketing Lead v behaviorální výzkumné agentuře Behavio Labs.
Podmínky pro zpracování cookies, jakožto osobních údajů, se u nás opět mění. Bohužel to zatím neznamená rozloučení se s otravnými lištami, spíše naopak. Přednáška se zaměří na to, jak i nadále získat co nejvíce cenných informací o uživatelích a přitom zůstat v mezích práva.
Advokát, CEO
Tomáš Pauch je advokátem a CEO v advokátní kanceláři eLegal, kde se věnuje IT právu, ochraně osobních údajů, právu veřejné podpory a obchodnímu právu. Ve své praxi se snaží klást důraz na nové technologie a prosazovat moderní a vstřícný přístup k poskytování právních služeb.
Proč má právě pro vás influencer marketing význam? Je lepší jeden Leoš Mareš nebo sto mikroinfluencerů? A kde ty mikroinfluencery vlastně hledat?
Nejen to se dozvíte v příspěvku Davida Janíčka, CEO BarterMe.cz. David vám ukáže jak se vyvarovat nejčastějších chyb a v čem vám mohou pomoci automatizované nástroje.
Co-founder & CEO
David Janíček je spoluzakladatel a šéf influencer marketingové platformy BarterMe. Ta pomáhá e-commerce firmám budovat povědomí o jejich značce a přinášet prodeje prostřednictvím automatizovaného influencer marketingu založeného na datech.
(A ideálně zadarmo.) ;)
Přesvědčím vás, že i úplný laik bude schopen výrazně posunout úroveň své vizuální komunikace. Na mnoha příkladech z praxe se seznámíme s nástrojem Canva, jehož netušené možnosti dnes zdaleka přesahují tvorbu příspěvků na sociální sítě nebo tisk letáků.
Ukážeme si:
- v čem je Canva unikátní a jak vám může ihned pomoci ve vašem podnikání
- proč je dobré udržovat vizuální identitu své značky
- jaké jsou nejčastější chyby v grafickém návrhu a co s nimi
Canva Verified Expert, TEDx speakers coach
David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je jedním z dvaceti oficiálních expertů Canva na světě a jediným v ČR. Jako člen týmu TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky.
Figma není pouze pro návrhy webů a aplikací. Nevěříte? Ukážu vám komplexní systém přípravy bannerů a šablony. Ty si budete moci zdarma stáhnout a rovnou používat. Na pár kliknutí dokážete modifikovat skvělé bannery do různých formátů i jazyků. Už žádné kolečko korektur, kdy čekáte na úpravu textů od grafika – vše si připravíte sami. Rychle a efektivně.
PS: Neříkám, že práce grafiků není třeba. Naopak. Jen je skvělé umět si poradit a nezatěžovat grafiky exportováním a drobnými úpravami, když to zvládnete sami za pár vteřin.
UX / Product designer
Šimon Jůn je UX & Product designer. Zaměřuje se primárně na mezinárodní e-commerce firmy a je velkým zastáncem real-time týmové kolaborace. „To, že vám někdo vidí pod ruce, je to nejlepší, co se může pro progres stát“. Věří, že sdílení informací a vědomostí je základem pro inovaci a zdokonalení procesů. Mimo konzultační činnost předává své znalosti skrze blog, vytvořil online kurz na design nástroj Figma, nebo se věnuje svému digitálnímu produktu, který šetří čas freelancerům a malým agenturám.
Přehled funkcionalit, produktů a služeb multikanálové komunikační platformy Bulkgate a možnosti reportingu mobilních marketingových kampaní v tomto nástroji.
Project manager
17 let strávil v online segmentu real estate classifieds, kde měl na starosti přední slovenské realitní portály a vedl mezinárodní tým při restartu srbské online tržní jednotky. Prošel si vícero pozicemi jako business analytik, produktový a marketingový manažer a v současnosti pracuje pro projekt BulkGate jako projektový manažer a scrum master. Působí také dlouhodobě jako certifikovaný lektor v Akademii NARKS (vzdělávání realitních makléřů) se zaměřením na nové technologie a mobilní aplikace pro 3D virtuální prohlídky a video prohlídky exteriérů a interiérů. Jeho největší vášní jsou CPaaS - komunikační platformy jako služba pro firmy a podnikatele.