Program - Nástroje v marketingu 2023 - Tuesday.cz
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:05

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

9:05 - 10:05

První kroky v GA4 a koncepce implementace

Google Analytics 4 se stávají hlavním nástrojem pro analýzu webového návštěvnosti na trhu. Ukážeme si první kroky pro nastavení nového účtu, základní orientaci v prostředí a jak analyzovat jednotlivé kampaně. Dále si pak představíme jak vytvořit vlastní přehled na míru a upravit jednotlivé události. Druhá část přednášky se pak bude věnovat koncepci implementace samotné – zmínění potřebné dokumentace a taxonomie událostí.

Jan Friedel Jan Friedel

Senior Web Analyst

Publicis Groupe

10:05 - 10:45

Nástroje pro přípravu obsahové strategie

Objevte nástroje a pomocníky, které používají profesionálové na obsahový marketing v marketingové agentuře Včeliště. Díky nim připravíte promyšlenější obsahovou strategii a ušetříte svůj čas. Těšit se můžete na tipy na nástroje pro analýzu obsahu (Screaming Frog, Hotjar, Majestic…), generování nápadů (Marketing Miner, Feedly, Collabim…), efektivnější přípravu textů, e-mailů, obrázků a videí (Figma, e-mailingové nástroje, Loom…) a realizaci obsahového marketingu (Thrive Leads, Zapier, CMS a CRM nástroje…). Ke každé skupině nástrojů vám Josef Řezníček ukáže, jak je použít v praxi.

Josef Řezníček Josef Řezníček

Marketingový stratég

Včeliště

10:45 - 11:15

Přestávka

11:15 - 11:55

Chat GPT - jak ho zakomponovat do vaší tvorby

Přednáška „Chat GPT – jak s ním pracovat ve vaší tvorbě“ bude zaměřena na technologii Chat GPT a na to, jak ji používat při tvorbě obsahu, včetně textů a dialogů. Přednáška bude obsahovat tipy a praktické příklady toho, jak efektivně využít Chat GPT v praxi.

Adam Ryba Adam Ryba

Marketing Consultant

Fordigy

11:55 - 12:35

Jak spravovat brand v 21. století. Je AI pro designéry příležitost nebo problém?

Ondřej Brom, zakladatel společnosti Graphic Standard, se ve své přednášce bude věnovat tématu moderní technologie v grafickém designu, marketingu a správě brandu. Dozvíte se, zda jsou umělé inteligence nebezpečím pro grafické designéry a jak je správně využít na straně klienta. Přijďte se dozvědět více o nových technologiích v této oblasti.

Ondřej Brom Ondřej Brom

CEO

Graphic Standard & Dipozitiv

12:35 - 13:05

Proč si uklidit brand? aneb Marketing Resource Management

Od implementace značky k údržbě a úklidu. V příkladech a číslech z praxe od klientů BrandCloudu se podíváme, jak důležitá je nejen fáze implementace značky, ale i její údržba, systematické vedení a občasný generální úklid tak, abyste docílili dlouhodobého úspěchu v marketingu a komunikaci, ušetřili nervy, čas i peníze. Z hloubkového průzkumu u klientů nám vyšly opravdu zajímavé údaje a čísla, o které se s vámi podělíme.

Karel Drašnar Karel Drašnar

Zakladatel BrandCloud.pro

BrandCloud

13:05 - 13:35

Coffee break

13:35 - 14:15

Exponea jako retenční nástroj - reálné case studies

Během Covidu, kdy byly kamenné prodejny zavřené, se každý snažil prodat online. Náskok měli ti, kteří v tomto businessu nebyli noví a měli už nějakou tu zkušenost, což je případ i našeho klienta, jehož případovou studii vám zde chci představit.
Na datech si ukážeme, jak nejprve vzrostl a po-té ochladl zájem zákazníků o prodejní sdělení v newsletterech. Jakmile si lidi mohli zajít na nákup mimo hranice svého domova a počítače, najednou je přestalo zajímat, co jim v newsletteru nabízíte.
Potřebovali jsme porazit netečnost klientů vybudovanou Covidem. Využili jsme i další komunikační kanály od elektronických až po ty old school – tištěné dopisy. A zde vám představujeme, jak jsme byli úspěšní a co dalšího kromě zvýšených prodejů tyto kampaně přinesly.

Ivona Ševčíková Ivona Ševčíková

Head of Customer Retention and Experience

ACOMWARE

14:15 - 14:55

Ad exposure as a metric

Nakupujete reklamu v obsahové síti? Pak byste měli zbystřit! Průměrně 50 % nakoupených a zaplacených impresí nikdo reálně nevidí a nemají pro vás ani vaše klienty žádný přínos. My jsme se před téměř 4 lety rozhodli to změnit. Vyvinuli jsme RTBium – nástroj, který vytěží z RTB reklamy maximum.

Matěj Linek Matěj Linek

Head of Digital solutions

Omnicom Media Group

Anna Pakandlová Anna Pakandlová

Specialistka on-line marketingu

Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

14:55

Předpokládaný konec konference