Konzultant marketingu
Google Analytics 4 se stávají hlavním nástrojem pro analýzu webového návštěvnosti na trhu. Ukážeme si první kroky pro nastavení nového účtu, základní orientaci v prostředí a jak analyzovat jednotlivé kampaně. Dále si pak představíme jak vytvořit vlastní přehled na míru a upravit jednotlivé události. Druhá část přednášky se pak bude věnovat koncepci implementace samotné – zmínění potřebné dokumentace a taxonomie událostí.
Objevte nástroje a pomocníky, které používají profesionálové na obsahový marketing v marketingové agentuře Včeliště. Díky nim připravíte promyšlenější obsahovou strategii a ušetříte svůj čas. Těšit se můžete na tipy na nástroje pro analýzu obsahu (Screaming Frog, Hotjar, Majestic…), generování nápadů (Marketing Miner, Feedly, Collabim…), efektivnější přípravu textů, e-mailů, obrázků a videí (Figma, e-mailingové nástroje, Loom…) a realizaci obsahového marketingu (Thrive Leads, Zapier, CMS a CRM nástroje…). Ke každé skupině nástrojů vám Josef Řezníček ukáže, jak je použít v praxi.
Přednáška „Chat GPT – jak s ním pracovat ve vaší tvorbě“ bude zaměřena na technologii Chat GPT a na to, jak ji používat při tvorbě obsahu, včetně textů a dialogů. Přednáška bude obsahovat tipy a praktické příklady toho, jak efektivně využít Chat GPT v praxi.
Ondřej Brom, zakladatel společnosti Graphic Standard, se ve své přednášce bude věnovat tématu moderní technologie v grafickém designu, marketingu a správě brandu. Dozvíte se, zda jsou umělé inteligence nebezpečím pro grafické designéry a jak je správně využít na straně klienta. Přijďte se dozvědět více o nových technologiích v této oblasti.
Od implementace značky k údržbě a úklidu. V příkladech a číslech z praxe od klientů BrandCloudu se podíváme, jak důležitá je nejen fáze implementace značky, ale i její údržba, systematické vedení a občasný generální úklid tak, abyste docílili dlouhodobého úspěchu v marketingu a komunikaci, ušetřili nervy, čas i peníze. Z hloubkového průzkumu u klientů nám vyšly opravdu zajímavé údaje a čísla, o které se s vámi podělíme.
Během Covidu, kdy byly kamenné prodejny zavřené, se každý snažil prodat online. Náskok měli ti, kteří v tomto businessu nebyli noví a měli už nějakou tu zkušenost, což je případ i našeho klienta, jehož případovou studii vám zde chci představit.
Na datech si ukážeme, jak nejprve vzrostl a po-té ochladl zájem zákazníků o prodejní sdělení v newsletterech. Jakmile si lidi mohli zajít na nákup mimo hranice svého domova a počítače, najednou je přestalo zajímat, co jim v newsletteru nabízíte.
Potřebovali jsme porazit netečnost klientů vybudovanou Covidem. Využili jsme i další komunikační kanály od elektronických až po ty old school – tištěné dopisy. A zde vám představujeme, jak jsme byli úspěšní a co dalšího kromě zvýšených prodejů tyto kampaně přinesly.
Nakupujete reklamu v obsahové síti? Pak byste měli zbystřit! Průměrně 50 % nakoupených a zaplacených impresí nikdo reálně nevidí a nemají pro vás ani vaše klienty žádný přínos. My jsme se před téměř 4 lety rozhodli to změnit. Vyvinuli jsme RTBium – nástroj, který vytěží z RTB reklamy maximum.
Specialistka on-line marketingu