Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Znát stav webu není důležité jen pro SEO. Funkční web chtějí hlavně uživatelé. A nástroje na jeho audit bývaly dlouho velmi technicistní a tím nedostupné laikům nebo juniorům. Ukáži vám Sitebulb, který kromě sběru dat umí problém pojmenovat, vyhodnotit jejich závažnost a odkázat na to správné řešení. To vše v moderním a přehledném designu.
SEO specialista
Link builder na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Aktuálně Head of SEO v Biano.
Natália představí nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích Kontentino a můžete se těšit na odpovědi na velmi praktické otázky: Jak ideálně nastavit spolupráci mezi marketingovými týmy a klientem? Jak se vyhnout nedorozumění a zbytečnému nepochopení, případně publikování obsahu s překlepy? Jak dosáhnout časové úspory a věnovat se práci, která vás ve skutečnosti baví, místo úmorných chvil strávených v excelu? To vše se dozvíte během této přednášky.
Product Marketing Manager
Natália studovala Marketing na University of South Wales v Cardiffe. Po promocích její kroky směřovaly rovnou do Kontentina na pozici Social Media Manager.
Krátce nato však našla vášeň pro SaaS Marketing a Produkt a přesměrovala se na pozici Product Marketing Managera, kde edukuje více než 4000 reklamních agentur a značek z celého světa o tom jak správně spravovat sociální sítě a nastavovat schvalovací procesy díky Kontentinu.
Potřebujete odprezentovat nový produkt? Čeká vás speciální marketingová akce?
Nečekejte na vývojový tým, vše zvládnete sami – s Webflow, no-code nástrojem, který používá přes 3,5 milionu uživatelů včetně značek jako je Dell, Zendesk nebo Upwork.
Společně si ukážeme, jak jednoduše se Webflow ovládá a co všechno v něm dokážete.
UX / Product designer
Šimon Jůn je UX & Product designer. Zaměřuje se primárně na mezinárodní e-commerce firmy a je velkým zastáncem real-time týmové kolaborace. „To, že vám někdo vidí pod ruce, je to nejlepší, co se může pro progres stát“. Věří, že sdílení informací a vědomostí je základem pro inovaci a zdokonalení procesů. Mimo konzultační činnost předává své znalosti skrze blog, vytvořil online kurz na design nástroj Figma, nebo se věnuje svému digitálnímu produktu, který šetří čas freelancerům a malým agenturám.
Rychlejší web umí zlepšit webový byznys. Díky Googlu, jeho Page Experience a metrikám Web Vitals, už o této problematice něco ví skoro každý marketér. Ovšem pozor, past se skrývá hned na začátku. V měření. Ukážu vám, jak do ní nespadnout.
Konzultant rychlosti webu
Konzultant k rychlosti webu a tvůrce obsahu nejen pro frontendové vývojáře (https://www.vzhurudolu.cz/) . Vede spolek Frontendisti.cz.
V dnešní době, kdy nám vstupuje v platnost nová legislativa, jsme všichni nuceni nastavovat analytické a marketingové značky v souladu s legislativou. Pojďme se podívat v čem nám dokáže pomoct Consent Mode a jestli je to stále jen věc nástrojů od Googlu.
Lead Digital Analyst
Miroslav Kolařík pracuje jako digitální analytik ve společnosti Optimics. Zabývá se měřením webů a vymýšlením řešení na různé typy problémů týkajících se webové analytiky. Byl jedním z hlavních architektů při návrhu consent management řešení u klientů jako Škoda Auto, ale i dalších.
Obchodní a marketingové týmy si nemohou dovolit pracovat v odděleně. Technologie by měla posilovat jejich vzájemnou spolupráci, odstraňovat bariéry a umožňovat týmům efektivně pracovat na společném zvyšování prodejů a obratu. Michal Smetana ukáže, jak v tom může pomoci nástroj pro řízení vztahů se zákazníky Pipedrive.
Vedoucí české pobočky
Michal je vedoucí české pobočky startupu Pipedrive, která se zaměřuje na rozvoj této globální CRM platformy. Jako group product manager stál u zrodu sady nástrojů LeadBooster, která pomáhá obchodníkům generovat relevantní leady. Dříve pracoval například ve společnostech Socialbakers či STRV. Vedle své práce pomáhá startupům coby konzultant se správným nastavením produktové strategie, nabíráním produktových manažerů nebo osvojením agilního vývoje. Jako mentor působil nejen v Praze, ale také v Londýně, San Franciscu nebo v Los Angeles. Vystudoval obor ekonomie a managementu na Unicorn University. Volný čas tráví nejčastěji na výletech v přírodě, závoděním autem na okruzích, jízdou na motorce nebo vařením.
Naše weby s novou legislativou zaplnily cookies lišty. Bývají i právně správně, na co ale klienti pod taktovkou práva zapomínají nejčastěji? V čem zbytečně zabíjíme marketing a kde jsou hranice právního punku? Mrkneme se i za hranice a na to, jak to vypadá s dalšími změnami. Na příkladech a způsobem, který vás bude bavit.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Tipy z praxe pro efektivní organizaci práce a řízení projektů.
Uvidíte rychlá a chytrá pravidla, která se osvědčila u spousty týmů. Do svého workflow je budete moci zabudovat hned druhý den. Těšit se můžete na tipy k zadávání úkolů, strukturování práce nebo pravidla komunikace.
Kapitán
Kapitán Freelo.io, který se snaží zjednodušovat podnikání druhým. Natáčí podcast Z Podpalubí, školí efektivní organizaci práce a projektové řízení v týmech. Od roku 2017 se snaží vzdělávat a posouvat česko-slovenskou SaaS scénu skrze projekt SaaSkaři.
Děkovačka propojuje e-shopy a zajišťuje příliv nových zákazníků. Využijte děkovací stránku e-shopu jako další marketingový kanál. Ukážeme si jak Děkovačka funguje, jak díky Děkovačce sbírat leady a objednávky a proč ji využít ve vašem marketingovém mixu.
Zakladatel
Affiliate marketingu se Jaroslav věnuje od roku 2016, kdy začal pracovat jako affiliate manažer pro AVG, později se začal věnovat affiliate managementu jakožto externí affiliate manažer pro české i mezinárodní klienty. V současné době spoluvlastní software pro tvorbu affiliate programů AffilBox, vlastní a rozvíjí aplikaci Děkovačka a recenzní portál 5nej.cz.