Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

9:10 - 9:40

Sitebulb: SEO crawler, který vede za ruku laiky i profíky

Znát stav webu není důležité jen pro SEO. Funkční web chtějí hlavně uživatelé. A nástroje na jeho audit bývaly dlouho velmi technicistní a tím nedostupné laikům nebo juniorům. Ukáži vám Sitebulb, který kromě sběru dat umí problém pojmenovat, vyhodnotit jejich závažnost a odkázat na to správné řešení. To vše v moderním a přehledném designu.

Zdeněk Dvořák Zdeněk Dvořák

SEO specialista

Zdeněk Dvořák

Zdeněk Dvořák

Link builder na volné noze. Na webu publikuji od roku 2001, SEO se věnuji od 2010. Pracoval jsem jak s malými firmami, tak i těmi největšími. Kromě exekutivy tvořím odkazové strategie na zakázku a školím, jak získávat odkazy. Aktuálně Head of SEO v Biano.

9:40 - 10:10

Jak plánovat obsah pro sociální média a ušetřit čas i nervy

Natália představí nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích Kontentino a můžete se těšit na odpovědi na velmi praktické otázky: Jak ideálně nastavit spolupráci mezi marketingovými týmy a klientem? Jak se vyhnout nedorozumění a zbytečnému nepochopení, případně publikování obsahu s překlepy? Jak dosáhnout časové úspory a věnovat se práci, která vás ve skutečnosti baví, místo úmorných chvil strávených v excelu? To vše se dozvíte během této přednášky.

Natália Kimličková Natália Kimličková

Product Marketing Manager

Kontentino

Natália Kimličková

Natália studovala Marketing na University of South Wales v Cardiffe. Po promocích její kroky směřovaly rovnou do Kontentina na pozici Social Media Manager.

Krátce nato však našla vášeň pro SaaS Marketing a Produkt a přesměrovala se na pozici Product Marketing Managera, kde edukuje více než 4000 reklamních agentur a značek z celého světa o tom jak správně spravovat sociální sítě a nastavovat schvalovací procesy díky Kontentinu. 

10:10 - 10:40

Webflow: Tvořte landing pages (i celé weby) bez vývojářů

Potřebujete odprezentovat nový produkt? Čeká vás speciální marketingová akce?
Nečekejte na vývojový tým, vše zvládnete sami – s Webflow, no-code nástrojem, který používá přes 3,5 milionu uživatelů včetně značek jako je Dell, Zendesk nebo Upwork.
Společně si ukážeme, jak jednoduše se Webflow ovládá a co všechno v něm dokážete.

Šimon Jůn Šimon Jůn

UX / Product designer

Šimon Jůn

Šimon Jůn je UX & Product designer. Zaměřuje se primárně na mezinárodní e-commerce firmy a je velkým zastáncem real-time týmové kolaborace. „To, že vám někdo vidí pod ruce, je to nejlepší, co se může pro progres stát“. Věří, že sdílení informací a vědomostí je základem pro inovaci a zdokonalení procesů. Mimo konzultační činnost předává své znalosti skrze blog, vytvořil online kurz na design nástroj Figma, nebo se věnuje svému digitálnímu produktu, který šetří čas freelancerům a malým agenturám.

10:40 - 11:10

Přestávka

11:10 - 11:40

Rychlost webu – nepadejte do pasti špatného měření

Rychlejší web umí zlepšit webový byznys. Díky Googlu, jeho Page Experience a metrikám Web Vitals, už o této problematice něco ví skoro každý marketér. Ovšem pozor, past se skrývá hned na začátku. V měření. Ukážu vám, jak do ní nespadnout.

Martin Michálek Martin Michálek

Konzultant rychlosti webu

PageSpeed.cz

Martin Michálek

Konzultant k rychlosti webu a tvůrce obsahu nejen pro frontendové vývojáře (https://www.vzhurudolu.cz/) . Vede spolek Frontendisti.cz.

11:40 - 12:10

Consent Mode, budoucnost pro digitální analytiku?

V dnešní době, kdy nám vstupuje v platnost nová legislativa, jsme všichni nuceni nastavovat analytické a marketingové značky v souladu s legislativou. Pojďme se podívat v čem nám dokáže pomoct Consent Mode a jestli je to stále jen věc nástrojů od Googlu.

Miroslav Kolařík Miroslav Kolařík

Lead Digital Analyst

OPTIMICS

Miroslav Kolařík

Miroslav Kolařík pracuje jako digitální analytik ve společnosti Optimics. Zabývá se měřením webů a vymýšlením řešení na různé typy problémů týkajících se webové analytiky. Byl jedním z hlavních architektů při návrhu consent management řešení u klientů jako Škoda Auto, ale i dalších.

12:10 - 12:40

Mazání hranic mezi obchodem a marketingem

Obchodní a marketingové týmy si nemohou dovolit pracovat v odděleně. Technologie by měla posilovat jejich vzájemnou spolupráci, odstraňovat bariéry a umožňovat týmům efektivně pracovat na společném zvyšování prodejů a obratu. Michal Smetana ukáže, jak v tom může pomoci nástroj pro řízení vztahů se zákazníky Pipedrive.

Michal Smetana Michal Smetana

Vedoucí české pobočky

Pipedrive

Michal Smetana

Michal je vedoucí české pobočky startupu Pipedrive, která se zaměřuje na rozvoj této globální CRM platformy. Jako group product manager stál u zrodu sady nástrojů LeadBooster, která pomáhá obchodníkům generovat relevantní leady. Dříve pracoval například ve společnostech Socialbakers či STRV. Vedle své práce pomáhá startupům coby konzultant se správným nastavením produktové strategie, nabíráním produktových manažerů nebo osvojením agilního vývoje. Jako mentor působil nejen v Praze, ale také v Londýně, San Franciscu nebo v Los Angeles. Vystudoval obor ekonomie a managementu na Unicorn University. Volný čas tráví nejčastěji na výletech v přírodě, závoděním autem na okruzích, jízdou na motorce nebo vařením.

12:40 - 13:10

Přestávka

13:10 - 13:40

Cookie lišty pohledem out-of-box

Naše weby s novou legislativou zaplnily cookies lišty. Bývají i právně správně, na co ale klienti pod taktovkou práva zapomínají nejčastěji? V čem zbytečně zabíjíme marketing a kde jsou hranice právního punku? Mrkneme se i za hranice a na to, jak to vypadá s dalšími změnami. Na příkladech a způsobem, který vás bude bavit.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

13:40 - 14:10

Projektové řízení nejen v marketingu

Tipy z praxe pro efektivní organizaci práce a řízení projektů.
Uvidíte rychlá a chytrá pravidla, která se osvědčila u spousty týmů. Do svého workflow je budete moci zabudovat hned druhý den. Těšit se můžete na tipy k zadávání úkolů, strukturování práce nebo pravidla komunikace.

Karel Dytrych Karel Dytrych

Kapitán

Freelo

Karel Dytrych

Kapitán Freelo.io, který se snaží zjednodušovat podnikání druhým. Natáčí podcast Z Podpalubí, školí efektivní organizaci práce a projektové řízení v týmech. Od roku 2017 se snaží vzdělávat a posouvat česko-slovenskou SaaS scénu skrze projekt SaaSkaři.

14:10 - 14:40

Děkovačka: Získejte více nových zákazníků, díky děkovací stránce e-shopu

Děkovačka propojuje e-shopy a zajišťuje příliv nových zákazníků. Využijte děkovací stránku e-shopu jako další marketingový kanál. Ukážeme si jak Děkovačka funguje, jak díky Děkovačce sbírat leady a objednávky a proč ji využít ve vašem marketingovém mixu.

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček

Zakladatel

Děkovačka

Jaroslav Janíček

Affiliate marketingu se Jaroslav věnuje od roku 2016, kdy začal pracovat jako affiliate manažer pro AVG, později se začal věnovat affiliate managementu jakožto externí affiliate manažer pro české i mezinárodní klienty. V současné době spoluvlastní software pro tvorbu affiliate programů AffilBox, vlastní a rozvíjí aplikaci Děkovačka a recenzní portál 5nej.cz.

14:40

Závěr konference