Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Michal Binka

Michal Binka se on-line marketingu věnuje téměř 20 let. Poslední roky se úzce specializuje na SEO - optimalizaci stránek pro vyhledávače. Michal je autorem 3 velmi úspěšných SEO knih, několika video školení, provozuje několik vlastních e-shopů a obsahových webů, stará se o desítky klientů ve své agentuře SEOPRAKTICKY.CZ.

Radek Botoš

Pomáhá firmám a lidem řešit problémy spojené s marketingem a akvizicí na Internetu přes 16 let. Založil agenturu Breezy a časem i nástroj solidpixels. Pracuje pro značky jako PPF Group, Porsche, SKANSKA, ČSOB, EUROVIA. TEDx. Je milovníkem kempování a van-life. Umí zmeškat letadlo i když je na letišti 5 hodin předem a věčně hledá, kde co nechal.

Marek Čech

Marek řídí pokročilé implementační projekty webové analytiky pro klienty analytického studia Digitální architekti. Nejvíce odsloužených hodin má v nástrojích Google Analytics, Google Tag Manager, Smartlook či Cookiebot. Ví, že v digitálním prostředí se dá změřit úplně vše, ale vždy se snaží zaměřit na byznysově nejzajímavější data, a ta sbírat v co nejlepší kvalitě. V poslední době se intenzivně věnuje tématům jako jsou ochrana soukromí, data governance a budoucnost datové analytiky.

Honza Falař

Honza působí jako projekťák v agenturách ROI Digital a ROI Media, které dokazují, že i z malého (ale krásného) města nedaleko Rakovníka se dá dělat zajímavý a kvalitní marketing. Přes Mediatel, potom fúzi Ataxo/ReachLocal a poměrně dlouhý odskok k logistice se Honza vrátil zpět do agentury, kde má nejraději Criteo (jehož je ROI Digital prémiovým partnerem) a tak Vám o něm snad i něco řekne. Mimo kancl tráví čas se svou rodinou a také na hokejbalu, kde trénuje prvoligový mužský tým a reprezentaci ČR do šestnácti let.

Slavomír Hyben

Slavomír Hyben vystudoval obor marketingu na Fakultě Masmediální komunikace UCM v Trnavě. Svou kariéru nastartoval ve společnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s., kde se věnoval brandingu, komunikaci se zákazníky a marketingovým strategiím. Od roku 2019 působí v mezinárodní společnosti WhitePress®, kde začínal jako Specialista na platformu, postupně se přepracoval na manažerskou pozici a aktuálně se věnuje mezinárodním klientům, kteří rozbíhají SEO kampaně v rámci celé Evropy. Od roku 2022 se stal ve WhitePress® manažerem pobočky pro Česko a Slovensko.

My Linh Lai

Linh působí jako Account Strategist pro agentury ve střední Evropě ve společnosti Criteo. Criteo patří k největším leadrům v oblasti digitálního marketingu a RTB marketingových technologií a disponuje platformou, která je vhodná pro remarketingové produktové kampaně z feedu i jakékoliv akviziční kampaně zaměřené na prokazatelné výsledky.

Jakub Nikodym

Jakub působí od roku 2019 na pozici Head of Data & Technology v marketingové agentuře Marketup. Zde postavil na technologiích Google Cloud komplexní datovou architekturu pro klienty, vytvořil optimalizační nástroj Visibility Booster a vede devítičlenný tým se širokým spektrem specializací od datové analytiky, přes automatizaci až po vývoj aplikací. Za svou kariéru prošel oblastmi digitálního marketingu, webové i business analytiky. Zkušenosti sbíral ve firmách Allianz, Techloop nebo Google.

Adéla Smrčková

Honza je account manažer a automatizační expert SmartEmailingu. Pomáhá e-shopům vytvářet pokročilé automatizační scénáře a konzultuje s nimi jejich individuální e-mail marketingové aktivity. Chytrý e-mailing, který reaguje na aktuální technologické trendy, považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.