Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:05

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

9:05 - 9:45

Chytrý e-mailing a pokročilá práce s daty

Jak vypadají pokročilé e-mailové scénáře a podmínky pro e-mailovou automatizaci? Co běžní uživatelé nedělají? Zjistěte, jak můžete pokročile pracovat s daty ve prospěch vašeho e-mailingu a jak vypadají takové kampaně v praxi.

Adéla Smrčková Adéla Smrčková

Data specialist

SmartEmailing

Adéla Smrčková

Honza je account manažer a automatizační expert SmartEmailingu. Pomáhá e-shopům vytvářet pokročilé automatizační scénáře a konzultuje s nimi jejich individuální e-mail marketingové aktivity. Chytrý e-mailing, který reaguje na aktuální technologické trendy, považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.

9:45 - 10:25

Tvorba obsahu a linkbuilding ve 27 jazycích. Jak na to?

Mezi známé faktory, které ovlivňují vaše umístění ve výsledcích vyhledávání na
Google, patří i kvalita vytvářeného obsahu a dobré portfolio zpětných odkazů. Za
těmito dvěma pojmy však stojí hodně práce a námahy, o to více, hovoříme-li o
mezinárodních projektech. V přednášce si ukážeme, jak dokáže WhitePress®
zjednodušit procesy a pomoci se zabezpečením kvalitního copywritingu, distribucí
článků mezi více než 51 tisíci vydavatelů ve 27 jazycích a linkbuildingem.

Slavomír Hyben Slavomír Hyben

Regional Manager, SK & CZ

WhitePress

Slavomír Hyben

Slavomír Hyben vystudoval obor marketingu na Fakultě Masmediální komunikace UCM v Trnavě. Svou kariéru nastartoval ve společnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s., kde se věnoval brandingu, komunikaci se zákazníky a marketingovým strategiím. Od roku 2019 působí v mezinárodní společnosti WhitePress®, kde začínal jako Specialista na platformu, postupně se přepracoval na manažerskou pozici a aktuálně se věnuje mezinárodním klientům, kteří rozbíhají SEO kampaně v rámci celé Evropy. Od roku 2022 se stal ve WhitePress® manažerem pobočky pro Česko a Slovensko.

10:25 - 11:05

Jak používat Ahrefs k on-page SEO

Ahrefs je skvělý nástroj na analýzu zpětných odkazů, analýzu konkurence, analýzu obsahu stránek a nástroj pro získávání návrhu klíčových slov. Ukážeme si, jak Ahrefs používám v praxi, jaké jsou jeho výhody a nevýhody.

Michal Binka Michal Binka

SEO konzultant

Mgr. Michal Binka

Michal Binka

Michal Binka se on-line marketingu věnuje téměř 20 let. Poslední roky se úzce specializuje na SEO - optimalizaci stránek pro vyhledávače. Michal je autorem 3 velmi úspěšných SEO knih, několika video školení, provozuje několik vlastních e-shopů a obsahových webů, stará se o desítky klientů ve své agentuře SEOPRAKTICKY.CZ.

11:05 - 11:35

Přestávka

11:35 - 12:15

Jak postavit váš web na no-code platformě (a proč je šílenost to neudělat)

Jak vytvořit a rozvíjet váš nejdůležitější marketingový nástroj současnosti pomocí no-code nástroje solidpixels. Jak přesunout pozornost od technologie k obsahu, vašim klientům a lepším výsledkům. A jak pomocí no-code / low-code dosahují skvělých výsledků nejlepší značky na trhu jako je SKANSKA, Creditas nebo Porsche?

Radek Botoš Radek Botoš

CEO

solidpixels

Radek Botoš

Pomáhá firmám a lidem řešit problémy spojené s marketingem a akvizicí na Internetu přes 16 let. Založil agenturu Breezy a časem i nástroj solidpixels. Pracuje pro značky jako PPF Group, Porsche, SKANSKA, ČSOB, EUROVIA. TEDx. Je milovníkem kempování a van-life. Umí zmeškat letadlo i když je na letišti 5 hodin předem a věčně hledá, kde co nechal.

12:15 - 12:55

Cookie lišty prakticky aneb jak z Cookiebotu vytěžit maximum

Cooke lišty, souhlasy, ochrana soukromí uživatelů – to jsou velká témata digitálního marketingu a analytiky posledního roku. Některé společnosti měly vše vyřešeno ještě před začátkem roku 2022, některé bohužel stále tápou. Právě těm druhým představí Marek Čech nástroj Cookiebot, který sběr souhlasů a správnou implementací cookie politiky velmi usnadňuje. Marek vám ukáže jednotlivé funkce nástroje, představí kroky, které je nutné splnit pro správné fungování nástroje, a ukáže jeho implementaci na menším i velkém digitálním projektu.
V rámci přednášky si nebudeme vysvětlovat jaké právní změny nastaly, ale spolu s Markem se podíváte na to, jak jim v praxi vyhovět a jaké nástroje k tomu použít.

Marek Čech Marek Čech

CEO a analytik

Digitální architekti

Marek Čech

Marek řídí pokročilé implementační projekty webové analytiky pro klienty analytického studia Digitální architekti. Nejvíce odsloužených hodin má v nástrojích Google Analytics, Google Tag Manager, Smartlook či Cookiebot. Ví, že v digitálním prostředí se dá změřit úplně vše, ale vždy se snaží zaměřit na byznysově nejzajímavější data, a ta sbírat v co nejlepší kvalitě. V poslední době se intenzivně věnuje tématům jako jsou ochrana soukromí, data governance a budoucnost datové analytiky.

12:55 - 13:35

Criteo - RTB platforma připravena na adresnou budoucnost

Aktivujte publika první strany pomocí Commerce Media Platform v inteligentní RTB platformě a získejte skvělé výsledky. Criteo se díky svému jedinečnému algoritmu učí z chování uživatelů na webu a díky dynamické kreativní optimalizaci zobrazuje uživatelům hyperpersonalizovanou reklamu.
Linh z centrály Critea a Honza z certifikované agentury ROI digital Vám ukáží, co Criteo umí, popíší celou full funnel strategii včetně mnoha reklamních formátů, vysvětlí proč je ideální pečovat o Criteo pomocí agentury a provedou celou spoluprací od poptávky až po průběžnou optimalizaci.

Systému Criteo důvěřuje více než 21.000 inzerentů, mezi nimi i jedny z největších globálních značek jako je Nike, Walmart, eBay nebo Macy’s. A to hlavně proto, že má na otevřeném internetu největší dosah a denně zaznamenává 725 milionů aktivních uživatelů. Ročně skrze platformu projdou transakce v hodnotě více než 900 miliard dolarů.
Přijďte se dozvědět, jak můžete maximalizovat své zisky s Criteo i vy!

Honza Falař Honza Falař

Projektový manažer

ROI digital

Honza Falař

Honza působí jako projekťák v agenturách ROI Digital a ROI Media, které dokazují, že i z malého (ale krásného) města nedaleko Rakovníka se dá dělat zajímavý a kvalitní marketing. Přes Mediatel, potom fúzi Ataxo/ReachLocal a poměrně dlouhý odskok k logistice se Honza vrátil zpět do agentury, kde má nejraději Criteo (jehož je ROI Digital prémiovým partnerem) a tak Vám o něm snad i něco řekne. Mimo kancl tráví čas se svou rodinou a také na hokejbalu, kde trénuje prvoligový mužský tým a reprezentaci ČR do šestnácti let.

My Linh Lai My Linh Lai

Agency Account Strategist CEE

Criteo

My Linh Lai

Linh působí jako Account Strategist pro agentury ve střední Evropě ve společnosti Criteo. Criteo patří k největším leadrům v oblasti digitálního marketingu a RTB marketingových technologií a disponuje platformou, která je vhodná pro remarketingové produktové kampaně z feedu i jakékoliv akviziční kampaně zaměřené na prokazatelné výsledky.

13:35 - 14:15

Google BigQuery - Na hraně marketingu a dat

Pojďme se podívat do světa, kde se tvoří ten skutečný data-driven marketing. Na příkladech z praxe si ukážeme, jak můžete chytřeji přistoupit k webové analytice nebo zvýšit efektivitu marketingových aktivit. Představíme si, jaké výhody vám BigQuery nabízí, jak začít analyzovat data se základy s SQL, a proč právě tento nástroj může být první krok vaší firmy do cloudu.

Jakub Nikodym Jakub Nikodym

Head of Data & Technology

Marketup

Jakub Nikodym

Jakub působí od roku 2019 na pozici Head of Data & Technology v marketingové agentuře Marketup. Zde postavil na technologiích Google Cloud komplexní datovou architekturu pro klienty, vytvořil optimalizační nástroj Visibility Booster a vede devítičlenný tým se širokým spektrem specializací od datové analytiky, přes automatizaci až po vývoj aplikací. Za svou kariéru prošel oblastmi digitálního marketingu, webové i business analytiky. Zkušenosti sbíral ve firmách Allianz, Techloop nebo Google.

14:15

Konec konference