Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Jak vypadají pokročilé e-mailové scénáře a podmínky pro e-mailovou automatizaci? Co běžní uživatelé nedělají? Zjistěte, jak můžete pokročile pracovat s daty ve prospěch vašeho e-mailingu a jak vypadají takové kampaně v praxi.
Data specialist
Honza je account manažer a automatizační expert SmartEmailingu. Pomáhá e-shopům vytvářet pokročilé automatizační scénáře a konzultuje s nimi jejich individuální e-mail marketingové aktivity. Chytrý e-mailing, který reaguje na aktuální technologické trendy, považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.
Mezi známé faktory, které ovlivňují vaše umístění ve výsledcích vyhledávání na
Google, patří i kvalita vytvářeného obsahu a dobré portfolio zpětných odkazů. Za
těmito dvěma pojmy však stojí hodně práce a námahy, o to více, hovoříme-li o
mezinárodních projektech. V přednášce si ukážeme, jak dokáže WhitePress®
zjednodušit procesy a pomoci se zabezpečením kvalitního copywritingu, distribucí
článků mezi více než 51 tisíci vydavatelů ve 27 jazycích a linkbuildingem.
Regional Manager, SK & CZ
Slavomír Hyben vystudoval obor marketingu na Fakultě Masmediální komunikace UCM v Trnavě. Svou kariéru nastartoval ve společnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s., kde se věnoval brandingu, komunikaci se zákazníky a marketingovým strategiím. Od roku 2019 působí v mezinárodní společnosti WhitePress®, kde začínal jako Specialista na platformu, postupně se přepracoval na manažerskou pozici a aktuálně se věnuje mezinárodním klientům, kteří rozbíhají SEO kampaně v rámci celé Evropy. Od roku 2022 se stal ve WhitePress® manažerem pobočky pro Česko a Slovensko.
Ahrefs je skvělý nástroj na analýzu zpětných odkazů, analýzu konkurence, analýzu obsahu stránek a nástroj pro získávání návrhu klíčových slov. Ukážeme si, jak Ahrefs používám v praxi, jaké jsou jeho výhody a nevýhody.
SEO konzultant
Michal Binka se on-line marketingu věnuje téměř 20 let. Poslední roky se úzce specializuje na SEO - optimalizaci stránek pro vyhledávače. Michal je autorem 3 velmi úspěšných SEO knih, několika video školení, provozuje několik vlastních e-shopů a obsahových webů, stará se o desítky klientů ve své agentuře SEOPRAKTICKY.CZ.
Jak vytvořit a rozvíjet váš nejdůležitější marketingový nástroj současnosti pomocí no-code nástroje solidpixels. Jak přesunout pozornost od technologie k obsahu, vašim klientům a lepším výsledkům. A jak pomocí no-code / low-code dosahují skvělých výsledků nejlepší značky na trhu jako je SKANSKA, Creditas nebo Porsche?
CEO
Pomáhá firmám a lidem řešit problémy spojené s marketingem a akvizicí na Internetu přes 16 let. Založil agenturu Breezy a časem i nástroj solidpixels. Pracuje pro značky jako PPF Group, Porsche, SKANSKA, ČSOB, EUROVIA. TEDx. Je milovníkem kempování a van-life. Umí zmeškat letadlo i když je na letišti 5 hodin předem a věčně hledá, kde co nechal.
Cooke lišty, souhlasy, ochrana soukromí uživatelů – to jsou velká témata digitálního marketingu a analytiky posledního roku. Některé společnosti měly vše vyřešeno ještě před začátkem roku 2022, některé bohužel stále tápou. Právě těm druhým představí Marek Čech nástroj Cookiebot, který sběr souhlasů a správnou implementací cookie politiky velmi usnadňuje. Marek vám ukáže jednotlivé funkce nástroje, představí kroky, které je nutné splnit pro správné fungování nástroje, a ukáže jeho implementaci na menším i velkém digitálním projektu.
V rámci přednášky si nebudeme vysvětlovat jaké právní změny nastaly, ale spolu s Markem se podíváte na to, jak jim v praxi vyhovět a jaké nástroje k tomu použít.
CEO a analytik
Marek řídí pokročilé implementační projekty webové analytiky pro klienty analytického studia Digitální architekti. Nejvíce odsloužených hodin má v nástrojích Google Analytics, Google Tag Manager, Smartlook či Cookiebot. Ví, že v digitálním prostředí se dá změřit úplně vše, ale vždy se snaží zaměřit na byznysově nejzajímavější data, a ta sbírat v co nejlepší kvalitě. V poslední době se intenzivně věnuje tématům jako jsou ochrana soukromí, data governance a budoucnost datové analytiky.
Aktivujte publika první strany pomocí Commerce Media Platform v inteligentní RTB platformě a získejte skvělé výsledky. Criteo se díky svému jedinečnému algoritmu učí z chování uživatelů na webu a díky dynamické kreativní optimalizaci zobrazuje uživatelům hyperpersonalizovanou reklamu.
Linh z centrály Critea a Honza z certifikované agentury ROI digital Vám ukáží, co Criteo umí, popíší celou full funnel strategii včetně mnoha reklamních formátů, vysvětlí proč je ideální pečovat o Criteo pomocí agentury a provedou celou spoluprací od poptávky až po průběžnou optimalizaci.
Systému Criteo důvěřuje více než 21.000 inzerentů, mezi nimi i jedny z největších globálních značek jako je Nike, Walmart, eBay nebo Macy’s. A to hlavně proto, že má na otevřeném internetu největší dosah a denně zaznamenává 725 milionů aktivních uživatelů. Ročně skrze platformu projdou transakce v hodnotě více než 900 miliard dolarů.
Přijďte se dozvědět, jak můžete maximalizovat své zisky s Criteo i vy!
Projektový manažer
Honza působí jako projekťák v agenturách ROI Digital a ROI Media, které dokazují, že i z malého (ale krásného) města nedaleko Rakovníka se dá dělat zajímavý a kvalitní marketing. Přes Mediatel, potom fúzi Ataxo/ReachLocal a poměrně dlouhý odskok k logistice se Honza vrátil zpět do agentury, kde má nejraději Criteo (jehož je ROI Digital prémiovým partnerem) a tak Vám o něm snad i něco řekne. Mimo kancl tráví čas se svou rodinou a také na hokejbalu, kde trénuje prvoligový mužský tým a reprezentaci ČR do šestnácti let.
Agency Account Strategist CEE
Linh působí jako Account Strategist pro agentury ve střední Evropě ve společnosti Criteo. Criteo patří k největším leadrům v oblasti digitálního marketingu a RTB marketingových technologií a disponuje platformou, která je vhodná pro remarketingové produktové kampaně z feedu i jakékoliv akviziční kampaně zaměřené na prokazatelné výsledky.
Pojďme se podívat do světa, kde se tvoří ten skutečný data-driven marketing. Na příkladech z praxe si ukážeme, jak můžete chytřeji přistoupit k webové analytice nebo zvýšit efektivitu marketingových aktivit. Představíme si, jaké výhody vám BigQuery nabízí, jak začít analyzovat data se základy s SQL, a proč právě tento nástroj může být první krok vaší firmy do cloudu.
Head of Data & Technology
Jakub působí od roku 2019 na pozici Head of Data & Technology v marketingové agentuře Marketup. Zde postavil na technologiích Google Cloud komplexní datovou architekturu pro klienty, vytvořil optimalizační nástroj Visibility Booster a vede devítičlenný tým se širokým spektrem specializací od datové analytiky, přes automatizaci až po vývoj aplikací. Za svou kariéru prošel oblastmi digitálního marketingu, webové i business analytiky. Zkušenosti sbíral ve firmách Allianz, Techloop nebo Google.