Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Radka Myšková

Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.

Přednášející

Vladimír Buťa

Prošel jsem si korporacemi (Seznam.cz, Česká pojišťovna) i malými firmami a poslední roky se věnuji v MEDIATELU střídavě obchodu, marketingu a online službám. Někdy i všemu najednou, což mi pomáhá neustále vidět ve středu všeho dění zákazníka. Stále mě dokáže překvapit, jak jsou jednoduchá řešení efektivní a jak zapomínáme pro velké nebo moderní věci na ty základní a stále fungující principy. Rád se o tato jednoduchá řešení dělím s našimi zákazníky, a tak využívám možností školit a přednášet pro členy různých oborových asociací apod. Ve volném čase mě naplňuje rodina, cestování a dobrá kniha doprovázená dobrým vínem.

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.

Jiří Janků

Jiří Janků vede téměř 20 let digitální agenturu eBRÁNA, jednu z top agentur v segmetu SMB v České republice. V současnosti se věnuje rozvoji startupu Feedyou, který dodává chatbotí řešení korporátním zákazníkům, marketingovým agenturám a systémovým integrátorům.

Hana Nováková

I když studovala územní plánování na Kodaňské univerzitě, po návratu na Slovensko pokračovala v Henkel, kde pracovala v týmu digitálních marketérů.

Později přišla do Kontentina, kde se dnes její tým stará o štěstí a spokojenost více než 4000 reklamních agentur a značek z celého světa. Spolu s týmem pomáhá při nastavování schvalovacího procesu, také při tvorbě a analýze obsahu na sociálních sítích. Pokud by mohla, provdala by se za myslivce a celý život strávila v lese :)

Ekaterina Obolenskaya

Ekaterina Obolenskaya je tvůrkyní mnoha řešení marketingových technologií pro řadu významných firem a značek. Disponuje bohatými znalostmi z oblasti marketingu a IT, ověřených mnohými certifikacemi. Ekaterina se v Isobaru postupně vypracovala na pozici Senior Salesforce Marketing Cloud Solution Architekta. V současné době podporuje chytrou digitální transformaci a vylepšování marketingových procesů pro různé české i nadnárodní společnosti. Mimo to se aktivně vzdělává, školí s nadšením podporuje široké spektrum Salesforce dobrovolnických aktivit.

Filip Podstavec

Specialista na technické SEO a link building, osobnost digitálního marketingu roku 2017 a vlastník nástroje Marketing Miner, zaměřujícího se na data mining a výzkum v oblasti SEO a PPC.

Ondřej Ratajský

Ondra má za sebou 14 let ve středním managementu korporátní firmy a v současné době věnuje svou energii SmartEmailingu, kde se zaměřuje na vzdělávání klientů a veřejnosti v oblasti e-mail marketingu. Bez e-mail marketingu totiž v budování brandu a dlouhodobého vztahu se zákazníkem nelze být úspěšný. Marketing se stal Ondrovou vášní, protože je o hravosti, živosti a kreativitě. Přesto má svá pravidla a zákonitosti, o které se lze opřít a dosáhnout díky nim prosperity.

Daniel Urminský

Daniel přišel do Isobaru, tehdy ještě blue-infinity, před dvěma lety. Tato původně švýcarská konzultantská agentura se v roce 2017 stala dceřinou společností Dentsu Aegis Network a pod značkou Isobar expanduje v oblasti digitální transformace v ČR a na rozvíjejících se trzích. Isobar je v současnosti jeden z hlavních technologických integrátorů a expertů na transformaci v tomto regionu. Jako regionální manažer pro rozvíjející se země Daniel také dohlíží na expanzi v jednotlivých zemích v rámci sítě Dentsu Aegis Network. Předtím pracoval 10 let v AVG, následně Avastu, mezinárodním dodavateli internetových bezpečnostních technologií, kde řídil globální digitální transformaci marketingu, sales a služeb pro B2B a B2C klientelu.

Peter Varga

Peter je zakladatel a ředitel platformy Lafluence působící jako lokální lídr v technologii na efektivní influencer marketing. Od spuštění koncem 2017 tak mohl shlédnout více než 1000 zadaných influencer marketing kampaní. Zkušenosti v online marketingu sbíral v českém Googlu, Socialbakers nebo během 2 let v Thajsku v rapidně rostoucím startupu.