Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Radka Myšková Radka Myšková

Freelancer

Radka Myšková

Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.

9:10 - 9:40

Analýza klíčových slov: jak ji zpracovat a kdy dává smysl?

Poslední dobou se nám všem vtlouká do hlavy, že bez analýzy klíčových slov ani krok. Přestože je tento výstup velmi důležitým prvkem mnoha úspěšných strategií, je důležité:
- O něm umět i správně smýšlet
- Pořídit ho až v době, kdy jej dokážeme doopravdy využít
- Umět si zpracovat i vlastní výstup (i když ne v takovém formátu) a připravit podklady pro copy
- Umět pořádně její výstupy použít

V přednášce se krátce podíváme na to, jak se taková „klíčovka“ dá zpracovat, kdy dává smysl si ji pořídit, jak ji využít a i krátce na to, jak si takovou mini-klíčovku udělat.

Filip Podstavec Filip Podstavec

CEO

Filip Podstavec

Filip Podstavec

Specialista na technické SEO a link building, osobnost digitálního marketingu roku 2017 a vlastník nástroje Marketing Miner, zaměřujícího se na data mining a výzkum v oblasti SEO a PPC.

9:40 - 10:10

Jak plánovat obsah na sociálních sítích a ušetřit tak 40 % času?

Hanka představí nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích Kontentino a odpoví na praktické otázky:
Jak získat více času na kreativitu
Jak nastavit rychlý a spolehlivý schvalovací proces
Jak dosáhnout „Peace of mind“ nebo „Jak už nikdy nezveřejním chybný příspěvek“
Jak adaptovat globální obsah na lokální trh a neztratit nad ním kontrolu
Jak zjistit, jaký typ obsahu je nejvýkonnější a proč

… a celkově o tom, jak je důležité nastavit jednoduchý proces spolupráce mezi marketingovými týmy.

Hana Nováková Hana Nováková

Head of Customer Success

Kontentino

Hana Nováková

I když studovala územní plánování na Kodaňské univerzitě, po návratu na Slovensko pokračovala v Henkel, kde pracovala v týmu digitálních marketérů.

Později přišla do Kontentina, kde se dnes její tým stará o štěstí a spokojenost více než 4000 reklamních agentur a značek z celého světa. Spolu s týmem pomáhá při nastavování schvalovacího procesu, také při tvorbě a analýze obsahu na sociálních sítích. Pokud by mohla, provdala by se za myslivce a celý život strávila v lese :)

10:10 - 10:40

Efektivní influencer marketing díky technologiím

Influencer marketing je nejrychleji rostoucí část marketingu. Je to obrovská příležitost, ale nese s sebou také výzvy, jak to dělat efektivně. Ukážeme si, co ty výzvy jsou a jak jím čelit díky technologiím.

Peter Varga Peter Varga

CEO

Lafluence

Peter Varga

Peter je zakladatel a ředitel platformy Lafluence působící jako lokální lídr v technologii na efektivní influencer marketing. Od spuštění koncem 2017 tak mohl shlédnout více než 1000 zadaných influencer marketing kampaní. Zkušenosti v online marketingu sbíral v českém Googlu, Socialbakers nebo během 2 let v Thajsku v rapidně rostoucím startupu.

10:40 - 10:50

Přestávka

10:50 - 11:20

Jak vést efektivně značku

Co to je manuál/brand, co do něj patří, co ne, co je in/out, jaké jsou trendy, které od klientů vnímáme… oborové best practices

Karel Drašnar Karel Drašnar

Zakladatel BrandCloud.pro

BrandCloud

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.

11:20 - 11:50

Kouzlo synchronizační platformy – ušetřete čas i peníze

Jaký vliv asi mají na vaši pověst a na zákazníky informace, které jsou neaktuální a které nemáte pod kontrolou?
Jak efektivně a jednoduše spravovat informace například o nabídce, otevírací době nebo kontaktech a ušetřit desítky hodin práce?
Jak mít přehled o recenzích zákazníků na internetových platformách v reálném čase?
Jak posílit lokální hledání?

Ať máte jednu provozovnu, nebo stovky poboček, všechny můžete obsluhovat jednoduše, v reálném čase, z jedné jednoduché platformy. Vše můžete dělat jen jednou. A ne pro každou zvlášť na všech místech, jako je Google, Bing, Apple, Facebook, Instagram, Foursquare a desítky dalších.

Vladimír Buťa Vladimír Buťa

Marketingový ředitel

MEDIATEL

Vladimír Buťa

Prošel jsem si korporacemi (Seznam.cz, Česká pojišťovna) i malými firmami a poslední roky se věnuji v MEDIATELU střídavě obchodu, marketingu a online službám. Někdy i všemu najednou, což mi pomáhá neustále vidět ve středu všeho dění zákazníka. Stále mě dokáže překvapit, jak jsou jednoduchá řešení efektivní a jak zapomínáme pro velké nebo moderní věci na ty základní a stále fungující principy. Rád se o tato jednoduchá řešení dělím s našimi zákazníky, a tak využívám možností školit a přednášet pro členy různých oborových asociací apod. Ve volném čase mě naplňuje rodina, cestování a dobrá kniha doprovázená dobrým vínem.

11:50 - 12:20

Výkonnější e-mailing? Jednoduše automatizovaně.

E-mail marketing je jeden z nejefektivnějších nástrojů pro budování vztahu s novými i stávajícími zákazníky. Návratnost investice do něj je 44:1. Spousta firem mu ale zatím vůbec nevěnuje pozornost. E-shopům při tom generuje 67 % obratů.
Pozor: Klasické newslettery, které většinu firem napadnou jako volná asociace pro „e-mailing“ ale představují jen 15% výkonu úspěšného e-mailingu. Skutečný potenciál představují automatizované e-mailové kampaně propojené s dalšími kanály.
V přednášce se podíváme na to, jak zvýšit výkon vašeho e-mailingu pomocí jednoduchých quickwins.

Ondřej Ratajský Ondřej Ratajský

SmartEmailing

Ondřej Ratajský

Ondra má za sebou 14 let ve středním managementu korporátní firmy a v současné době věnuje svou energii SmartEmailingu, kde se zaměřuje na vzdělávání klientů a veřejnosti v oblasti e-mail marketingu. Bez e-mail marketingu totiž v budování brandu a dlouhodobého vztahu se zákazníkem nelze být úspěšný. Marketing se stal Ondrovou vášní, protože je o hravosti, živosti a kreativitě. Přesto má svá pravidla a zákonitosti, o které se lze opřít a dosáhnout díky nim prosperity.

12:20 - 12:30

Přestávka

12:30 - 13:00

Jak ujistit zákazníka v online prostředí, že se věnujeme právě a jen jemu? Online marketingové technologie v praxi

Odborníci z IT konzultační společnosti Isobar, která je členem globální mediální skupiny Dentsu, specializující se na B2C zákazníky po celém světě, vám představí pokročilé funkcionality jedné z nejrozšířenějších platforem pro omnikanálovou zákaznickou komunikaci Salesforce. Ekaterina Obolenskaya se konkrétně zaměří na nástroje pro vytvoření uceleného pohledu na zákazníka a následnou personalizovanou komunikaci.

Ekaterina Obolenskaya Ekaterina Obolenskaya

Senior Salesforce Marketing Cloud Solution Architekt

Isobar

Ekaterina Obolenskaya

Ekaterina Obolenskaya je tvůrkyní mnoha řešení marketingových technologií pro řadu významných firem a značek. Disponuje bohatými znalostmi z oblasti marketingu a IT, ověřených mnohými certifikacemi. Ekaterina se v Isobaru postupně vypracovala na pozici Senior Salesforce Marketing Cloud Solution Architekta. V současné době podporuje chytrou digitální transformaci a vylepšování marketingových procesů pro různé české i nadnárodní společnosti. Mimo to se aktivně vzdělává, školí s nadšením podporuje široké spektrum Salesforce dobrovolnických aktivit.

Daniel Urminský Daniel Urminský

Managing Director

Isobar

Daniel Urminský

Daniel přišel do Isobaru, tehdy ještě blue-infinity, před dvěma lety. Tato původně švýcarská konzultantská agentura se v roce 2017 stala dceřinou společností Dentsu Aegis Network a pod značkou Isobar expanduje v oblasti digitální transformace v ČR a na rozvíjejících se trzích. Isobar je v současnosti jeden z hlavních technologických integrátorů a expertů na transformaci v tomto regionu. Jako regionální manažer pro rozvíjející se země Daniel také dohlíží na expanzi v jednotlivých zemích v rámci sítě Dentsu Aegis Network. Předtím pracoval 10 let v AVG, následně Avastu, mezinárodním dodavateli internetových bezpečnostních technologií, kde řídil globální digitální transformaci marketingu, sales a služeb pro B2B a B2C klientelu.

13:00 - 13:30

Využití chatbotů v marketingu

Jak si chatboty opravdu pomoct a nikoli uškodit? Jiří Janků ve své přednášce představí zajímavé nástroje pro tvorbu chatbotů, best practices, obvyklé komunikační kanály i možnosti integrace chatbotů. Chybět nebude ani komunikační strom versus NLP.

Jiří Janků Jiří Janků

Sales Manager

Feedyou

Jiří Janků

Jiří Janků vede téměř 20 let digitální agenturu eBRÁNA, jednu z top agentur v segmetu SMB v České republice. V současnosti se věnuje rozvoji startupu Feedyou, který dodává chatbotí řešení korporátním zákazníkům, marketingovým agenturám a systémovým integrátorům.

13:40

Předpokládaný konec akce