Freelancer
Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.
Poslední dobou se nám všem vtlouká do hlavy, že bez analýzy klíčových slov ani krok. Přestože je tento výstup velmi důležitým prvkem mnoha úspěšných strategií, je důležité:
- O něm umět i správně smýšlet
- Pořídit ho až v době, kdy jej dokážeme doopravdy využít
- Umět si zpracovat i vlastní výstup (i když ne v takovém formátu) a připravit podklady pro copy
- Umět pořádně její výstupy použít
V přednášce se krátce podíváme na to, jak se taková „klíčovka“ dá zpracovat, kdy dává smysl si ji pořídit, jak ji využít a i krátce na to, jak si takovou mini-klíčovku udělat.
CEO
Specialista na technické SEO a link building, osobnost digitálního marketingu roku 2017 a vlastník nástroje Marketing Miner, zaměřujícího se na data mining a výzkum v oblasti SEO a PPC.
Hanka představí nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích Kontentino a odpoví na praktické otázky:
Jak získat více času na kreativitu
Jak nastavit rychlý a spolehlivý schvalovací proces
Jak dosáhnout „Peace of mind“ nebo „Jak už nikdy nezveřejním chybný příspěvek“
Jak adaptovat globální obsah na lokální trh a neztratit nad ním kontrolu
Jak zjistit, jaký typ obsahu je nejvýkonnější a proč
… a celkově o tom, jak je důležité nastavit jednoduchý proces spolupráce mezi marketingovými týmy.
Head of Customer Success
I když studovala územní plánování na Kodaňské univerzitě, po návratu na Slovensko pokračovala v Henkel, kde pracovala v týmu digitálních marketérů.
Později přišla do Kontentina, kde se dnes její tým stará o štěstí a spokojenost více než 4000 reklamních agentur a značek z celého světa. Spolu s týmem pomáhá při nastavování schvalovacího procesu, také při tvorbě a analýze obsahu na sociálních sítích. Pokud by mohla, provdala by se za myslivce a celý život strávila v lese :)
Influencer marketing je nejrychleji rostoucí část marketingu. Je to obrovská příležitost, ale nese s sebou také výzvy, jak to dělat efektivně. Ukážeme si, co ty výzvy jsou a jak jím čelit díky technologiím.
CEO
Peter je zakladatel a ředitel platformy Lafluence působící jako lokální lídr v technologii na efektivní influencer marketing. Od spuštění koncem 2017 tak mohl shlédnout více než 1000 zadaných influencer marketing kampaní. Zkušenosti v online marketingu sbíral v českém Googlu, Socialbakers nebo během 2 let v Thajsku v rapidně rostoucím startupu.
Co to je manuál/brand, co do něj patří, co ne, co je in/out, jaké jsou trendy, které od klientů vnímáme… oborové best practices
Zakladatel BrandCloud.pro
Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.
Jaký vliv asi mají na vaši pověst a na zákazníky informace, které jsou neaktuální a které nemáte pod kontrolou?
Jak efektivně a jednoduše spravovat informace například o nabídce, otevírací době nebo kontaktech a ušetřit desítky hodin práce?
Jak mít přehled o recenzích zákazníků na internetových platformách v reálném čase?
Jak posílit lokální hledání?
Ať máte jednu provozovnu, nebo stovky poboček, všechny můžete obsluhovat jednoduše, v reálném čase, z jedné jednoduché platformy. Vše můžete dělat jen jednou. A ne pro každou zvlášť na všech místech, jako je Google, Bing, Apple, Facebook, Instagram, Foursquare a desítky dalších.
Marketingový ředitel
Prošel jsem si korporacemi (Seznam.cz, Česká pojišťovna) i malými firmami a poslední roky se věnuji v MEDIATELU střídavě obchodu, marketingu a online službám. Někdy i všemu najednou, což mi pomáhá neustále vidět ve středu všeho dění zákazníka. Stále mě dokáže překvapit, jak jsou jednoduchá řešení efektivní a jak zapomínáme pro velké nebo moderní věci na ty základní a stále fungující principy. Rád se o tato jednoduchá řešení dělím s našimi zákazníky, a tak využívám možností školit a přednášet pro členy různých oborových asociací apod. Ve volném čase mě naplňuje rodina, cestování a dobrá kniha doprovázená dobrým vínem.
E-mail marketing je jeden z nejefektivnějších nástrojů pro budování vztahu s novými i stávajícími zákazníky. Návratnost investice do něj je 44:1. Spousta firem mu ale zatím vůbec nevěnuje pozornost. E-shopům při tom generuje 67 % obratů.
Pozor: Klasické newslettery, které většinu firem napadnou jako volná asociace pro „e-mailing“ ale představují jen 15% výkonu úspěšného e-mailingu. Skutečný potenciál představují automatizované e-mailové kampaně propojené s dalšími kanály.
V přednášce se podíváme na to, jak zvýšit výkon vašeho e-mailingu pomocí jednoduchých quickwins.
Ondra má za sebou 14 let ve středním managementu korporátní firmy a v současné době věnuje svou energii SmartEmailingu, kde se zaměřuje na vzdělávání klientů a veřejnosti v oblasti e-mail marketingu. Bez e-mail marketingu totiž v budování brandu a dlouhodobého vztahu se zákazníkem nelze být úspěšný. Marketing se stal Ondrovou vášní, protože je o hravosti, živosti a kreativitě. Přesto má svá pravidla a zákonitosti, o které se lze opřít a dosáhnout díky nim prosperity.
Odborníci z IT konzultační společnosti Isobar, která je členem globální mediální skupiny Dentsu, specializující se na B2C zákazníky po celém světě, vám představí pokročilé funkcionality jedné z nejrozšířenějších platforem pro omnikanálovou zákaznickou komunikaci Salesforce. Ekaterina Obolenskaya se konkrétně zaměří na nástroje pro vytvoření uceleného pohledu na zákazníka a následnou personalizovanou komunikaci.
Senior Salesforce Marketing Cloud Solution Architekt
Ekaterina Obolenskaya je tvůrkyní mnoha řešení marketingových technologií pro řadu významných firem a značek. Disponuje bohatými znalostmi z oblasti marketingu a IT, ověřených mnohými certifikacemi. Ekaterina se v Isobaru postupně vypracovala na pozici Senior Salesforce Marketing Cloud Solution Architekta. V současné době podporuje chytrou digitální transformaci a vylepšování marketingových procesů pro různé české i nadnárodní společnosti. Mimo to se aktivně vzdělává, školí s nadšením podporuje široké spektrum Salesforce dobrovolnických aktivit.
Managing Director
Daniel přišel do Isobaru, tehdy ještě blue-infinity, před dvěma lety. Tato původně švýcarská konzultantská agentura se v roce 2017 stala dceřinou společností Dentsu Aegis Network a pod značkou Isobar expanduje v oblasti digitální transformace v ČR a na rozvíjejících se trzích. Isobar je v současnosti jeden z hlavních technologických integrátorů a expertů na transformaci v tomto regionu. Jako regionální manažer pro rozvíjející se země Daniel také dohlíží na expanzi v jednotlivých zemích v rámci sítě Dentsu Aegis Network. Předtím pracoval 10 let v AVG, následně Avastu, mezinárodním dodavateli internetových bezpečnostních technologií, kde řídil globální digitální transformaci marketingu, sales a služeb pro B2B a B2C klientelu.
Jak si chatboty opravdu pomoct a nikoli uškodit? Jiří Janků ve své přednášce představí zajímavé nástroje pro tvorbu chatbotů, best practices, obvyklé komunikační kanály i možnosti integrace chatbotů. Chybět nebude ani komunikační strom versus NLP.
Sales Manager
Jiří Janků vede téměř 20 let digitální agenturu eBRÁNA, jednu z top agentur v segmetu SMB v České republice. V současnosti se věnuje rozvoji startupu Feedyou, který dodává chatbotí řešení korporátním zákazníkům, marketingovým agenturám a systémovým integrátorům.