Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Každý z nás je tak trochu obchodníkem. Denně prodáváme své názory a vize ostatním, rady a myšlenky našim nejbližším. Obchodník to dělá vědomě, ví přesně, co má dělat. Dokáže se zdokonalovat a motivovat, chápe, že nic není náhoda. Za nejúspěšnějšími prodejci stojí dřina, ve formě zdokonalování se sama sebe. Poznejte 5 principů prodeje a získejte si nové zákazníky, dodavatele a obchodní partnery na svou stranu.
Channel Partners s.r.o.
Obchod je těžký, ale pokud jej zvládnete, tak zvládnete cokoli. Prezentace ukáže netradiční možnosti prodeje (ať již produktů, služeb nebo "pouhých" myšlenek), poskytne účastníkům tipy a zdroje informací o prodeji, ukáže jaké nástroje a aplikace využívat pro efektivní prodej. Celá přednáška bude i o základním propojení marketingové strategie a obchodu.
- jak na prodej - trochu jinak
- jak a kde získat kvalitní informace o obchodu a prodeji
- jak prodat myšlenku
- jak "nejdřív prodat, potom dodat"
- jak získat rychlou zpětnou vazbu prodejem
- jak efektivně využívat nástroje pro prodej
- jak prodávat přes partnery
CEO
Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.
Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.
Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.
Úspěšná firma se od neúspěšné odlišuje v tom, že kromě vynikajícího produktu, myslí i na všechny detaily za zákazníka. Celý proces, který prochází fází od marketingu až po uzavření obchodu a dodání služby musí být pro zákazníka radost z nakupování a ne noční můra. Pokud zákazníkovi uděláte kvalitní produkt, kvalitní user-friendly webovou prezentaci a poskytneme mu ať se u vás cítí dobře, dojde už sám k vašemu vytouženému cíli resp. ke koupi Vašeho produktu nebo služby. Jednoduše dávejte více než je očekáváno.
CEO
Benefi
Pavel Matoušek se řadí mezi přední české internetové podnikatele. Již při studiích na ČVUT v Praze, se začal věnovat vývoji projektu www.aaapoptavka.cz. Své vášni k programování zcela propadl a tak po pěti letech studia školu opustil bez akademického titulu. Mezi jeho každodenní náplň práce patří řízení společnosti AAA POPTÁVKA.CZ, s.r.o. a AAA DOPYT.SK, s.r.o. a neustálé vylepšování především produktové a marketingové části těchto dvou projektů, které drží prvenství mezi poptávkovými systémy v České i Slovenské republice. Dalším projektem Pavla Matouška, se kterým vstoupil na internet, byl portál Ukažse.cz, který následně odprodal společnosti MAFRA, provozující zpravodajský portál iDNES.cz. Později spoluzaložil srovnávač zboží Hyperzboží.cz a slevový portál Hyperslevy.cz, který se stal jedním z největších mezi slevovými portály. Dalšími projekty, které najdete v jeho portfoliu je tel. operátor klikniavolej.cz a unikátní slevový portál, který se zabývá nabídkou kupónů zdarma a to vouchery.cz.
Jak prodávat produkt bez osobního kontaktu?
Stanice: Pankrác
Linkou C
Zastávka: Pankrác
Linkou 134, 188 a 193
Možnost parkování na přilehlých parkovištích nebo v obchodním centru Arkády Pankrác.