Večerem vás bude provázet dvojice moderátorů, Petr Koubský společně s Michalem Kašpárkem.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
CEO
Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.
Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.
Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.
Jak funguje a co dělá pro podporu českých firem.
Hlavní konzultant
Od roku 2009 zastává Miloš Sochor pozici hlavního konzultanta Jihomoravského inovačního centra (JIC). Jeho tým asistuje ve strategickém rozvoji 60+ hi-tech firem a start-upů v rámci Innovation parku. Ročně potká stovky zájemců o podnikání. V JICu začal pracovat po deseti letech ve Spojených státech amerických, kde působil přes pět let ve finančním sektoru jako korporátní bankéř a lektor financí na dvou univerzitách. Hlavní náplní jeho práce v bankovním sektoru bylo financování začínajících firem a management portfolia klientů z nejrůznějších obchodních odvětví. Specializuje se na firemní finance, business development a risk management. V USA vystudoval dvě vysoké školy- University of Nebraska a Bellevue University (MBA).
Brno je domovem mnoha z nejpozoruhodnějších technologických projektů ČR. Sídlí zde AVG, dosud jediná česká IT firma, která se obchoduje na newyorské burze, působí tady Y Soft, Zoner Software a Kentico, své vývojářské zázemí tady mají velké světové společnosti jako IBM, Silicon Graphics, Red Hat, Honeywell či Logica. My se soustředíme hlavně na novější, méně známou a velice nadějnou generaci brněnských technologických firem, které nejspíš ještě neznáte - ale měli byste.
Je téměř nemožné vybrat z rušného brněnského společenského dění jen někoho - rádi bychom je pozvali všechny, ale na to není Praha dost velká... Vybrali jsme firmy, které byste podle nás měli znát a dali jim možnost, aby se vám netradiční formou představily.
Safetica - Ota Čermák
Gina Software - Zbyněk Poulíček
IT Logica - Miroslav Hlaváč
Survio - Ondřej Coufalík
NickNack - Michal Hanák
growJOB - Petr Ludwig
Každá z nich odpoví na pět jednoduchých otázek: Náš obor? Naše firma? My a Brno? Čím měříme úspěch? Každá z nich také na závěr dostane možnost vzkázat komukoli cokoli — investorům? Publiku? Primátorovi Brna? Prezidentovi republiky? To je na nich.
Výběr přednášejících, moderuje Petr Koubský
Může se z Brna stát druhé centrum České republiky, nabízející jiné přednosti než Praha? Může se Brno stát světovým městem? Kde se v něm bere tak velký tvořivý potenciál a jak se toho dá využít?
Ředitel
Tomáš Baránek (nar. 1972) je český publicista a nakladatel. Vystudoval matematickou informatiku na Masarykově univerzitě v Brně, zakládal vydavatelství Computer Press (kde působil jako první šéfredaktor časopisu Computer). Od roku 2004 se věnuje především volné literární tvorbě, od roku 2007 opět vydavatelské činnosti (Jan Melvil Publishing). Napsal sbírku erotické poezie Bez uzdičky (Host), „praktickou příručku technologie lovu“ Jak sbalit ženu a Jak sbalit ženu 2.0 (Jan Melvil Publishing). Je také autorem stejnojmenné divadelní hry, která se od roku 2009 hraje na prknech brněnského divadla BURANTEATR. Ve spolupráci s tímto divadlem provozuje i interaktivní výukové kurzy předvztahové komunikace a na toto téma příležitostně přednáší i jinde. Vychovává dvě děti. Píše prózu. Žije v Brně.
Publicista na volné noze
Michal Kašpárek je novinář. Vlastní doménu zitbrno.cz, na které se jedenáct drzých kreativců snaží vytvořit adekvátní marketingovou identitu pro město, jehož představitelé dělají ostudu i v českých měřítkách. „Samozvaní marketéři“ naráží na nepochopení, výhrůžky, dopisy od právníků, ale hlavně: přinutili desetitisíce Brňanů konečně se zajímat o dění kolem sebe.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Stanice: Národní třída
Linkou B
Zastávka: Národní třída
Linkou 6, 9, 18, 21 nebo 22
50°4'55.560"N, 14°25'7.428"E Výjezd: směr centrum - Národní třída