Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Tomáš Baránek

Tomáš Baránek (nar. 1972) je český publicista a nakladatel. Vystudoval matematickou informatiku na Masarykově univerzitě v Brně, zakládal vydavatelství Computer Press (kde působil jako první šéfredaktor časopisu Computer). Od roku 2004 se věnuje především volné literární tvorbě, od roku 2007 opět vydavatelské činnosti (Jan Melvil Publishing). Napsal sbírku erotické poezie Bez uzdičky (Host), „praktickou příručku technologie lovu“ Jak sbalit ženu a Jak sbalit ženu 2.0 (Jan Melvil Publishing). Je také autorem stejnojmenné divadelní hry, která se od roku 2009 hraje na prknech brněnského divadla BURANTEATR. Ve spolupráci s tímto divadlem provozuje i interaktivní výukové kurzy předvztahové komunikace a na toto téma příležitostně přednáší i jinde. Vychovává dvě děti. Píše prózu. Žije v Brně.

Ondřej Coufalík

10 let zkušeností podnikání na internetu, 6 let vedení společnosti, která dnes stojí za produktem Survio. 3 roky tvrdé dřiny. Neustálá snaha o dokonalé pochopení významu slov "globální produkt". 1 rok dobývání 111 zemí světa.

Ota Čermák

Ota Čermák se věnuje obchodu 6 let, z toho 4 roky ve společnosti Safetica Technologies s.r.o. V současné době řídí obchodní kanály v České a Slovenské republice, Polsku a Maďarsku. Podílel se na přípravě obchodní, cenové, licenční a produktové strategie k inovačnímu produktu Safetica Endpoint Security.

Filip Dřímalka

Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.

Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.

Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.

Michal Hanák

Vystudoval přírodovědeckou fakultu MU v Brně. Po krátkém působení ve školství zakotvil ve farmaceutickém průmyslu. Obchodní činnosti se s roční přestávkou, kdy žil a pracoval v Irské republice, věnuje 8 let. Poslední 3 roky se intenzivně zabývá projektem, který si dal za cíl „kultivaci a eko-friendly přístup“ ke konzumaci nápojů na masových akcích. V minulém roce stál u zrodu společnosti H2D s.r.o., která uvedla na trh inovativní designový vratný kelímek NickNack.

Miroslav Hlaváč

Mirek Hlaváč pracuje v IT celý život, své zkušenosti nasbíral v přední české finanční společnosti, české sw společnosti a nadnárodní sw společnosti. Při této práci poznal různé prostředí a různé lidi. Tyto cenné zkušenosti nyní zúročuje prací v mladé a progresivně rostoucí společnosti IT Logica.

Michal Kašpárek

Michal Kašpárek je novinář. Vlastní doménu zitbrno.cz, na které se jedenáct drzých kreativců snaží vytvořit adekvátní marketingovou identitu pro město, jehož představitelé dělají ostudu i v českých měřítkách. „Samozvaní marketéři“ naráží na nepochopení, výhrůžky, dopisy od právníků, ale hlavně: přinutili desetitisíce Brňanů konečně se zajímat o dění kolem sebe.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Petr Ludwig

Petr Ludwig se zabývá bouráním polopravd a mýtů v oblasti osobního rozvoje. Před sedmi lety založil vzdělávací institut GrowJOB, který převádí aktuální vědecké poznatky z oblastí motivace, rozhodování či efektivity do každodenní praxe lidí a firem. Věnuje se tématu prokrastinace – chorobné odkládání důležitých úkolů. Na toto téma napsal knihu, která vyjde v dubnu 2013

Zbyněk Poulíček

Vystudoval jsem informační technologie na VUT v Brně. Vytvořil jsem několik úspěšných open-source aplikací a založil projekt GINA, který pomocí technologií chrání lidské životy v několika zemích světa. GINA je mobilní command & control technologie umožňující rychlejší a přesnější rozhodování a zefektivňující koordinaci v terénu díky sdílené interaktivní mapě. Byla nasazena např. při záchranných misích na Haiti 2010 či v Japonsku 2011 a je používána delegací EU i českými složkami krizového řízení. Jsem spolumajitelem společnosti GINA Software s.r.o. inkubované v Jihomoravském inovačním centru a jakožto ředitel společnosti se zabývám především mezinárodním obchodem a strategickým rozvojem firmy.

Miloš Sochor

Od roku 2009 zastává Miloš Sochor pozici hlavního konzultanta Jihomoravského inovačního centra (JIC). Jeho tým asistuje ve strategickém rozvoji 60+ hi-tech firem a start-upů v rámci Innovation parku. Ročně potká stovky zájemců o podnikání. V JICu začal pracovat po deseti letech ve Spojených státech amerických, kde působil přes pět let ve finančním sektoru jako korporátní bankéř a lektor financí na dvou univerzitách. Hlavní náplní jeho práce v bankovním sektoru bylo financování začínajících firem a management portfolia klientů z nejrůznějších obchodních odvětví. Specializuje se na firemní finance, business development a risk management. V USA vystudoval dvě vysoké školy- University of Nebraska a Bellevue University (MBA).