V prezentaci se dozvíte praktické tipy, jak se zachovat v případě, když jsou na Facebooku na vašeho klienta zlí. Pokud budete takový problém řešit a budete se řídit touto přednáškou, tak až se pak bude dít cokoliv, víte, že jste udělali maximum.
Idea Maker
Idea maker Marek Prchal se podílel na kampaních pro politické hnutí ANO, Pražskou integrovanou dopravu, Subaru, Ditu P., TOP 09, Přemluv bábu, obrovském množství online projektů pro značky Mercedes-Benz, Vodafone, Nivea, Snickers, LEGO, Pepsi, Jameson ad.
Ve volném čase se snaží udělat nějakou legraci pro Médiář.cz, např. přehlídku mobilních aplikací AppParade nebo výjimečně hořkou, výjimečně silnou Reklamní Katovnu.
Marka vloni jmenoval jeden uchazeč o zaměstnání v online agentuře jako svůj hlavní vzor, teprve za ním jmenoval Steva Jobse.
Vánoce budou na konferenci čerstvou vzpomínkou. Podíváme se na jejich vyobrazení v klasických a sociálních médiích. Jak o Vánocích psali a mluvili novináři, jaká témata byla nejen letos obsahem jejich článků? Předčasná výzdoba, nákupní horečky, vánoční trendy, povánoční slevy? A co na to uživatelé sociálních sítí? Přežili vánoční nákupy ve zdraví, nakupovali dříve, či na poslední chvíli a dostali, co si přáli? To vše a možná ještě něco více.
Freelancer - Social Media Consultant
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Spousta chytrých hlav si dnes láme hlavu s tím, jak tvořit zajímavý obsah a zároveň na tom vydělat nějaké peníze. Jak vzniká obsah dnes a jak to vypadá s médii do budoucna? Která média prosperují a která naopak krachují? Existuje vůbec zaručený recept? Na všechny tyto otázky se pokusím najít odpověď.
Přes sedm let se Adam věnuje marketingu a reklamě. Založil social media agenturu a mediální agenturu. V současné době buduje svou třetí firmu Contra Media, která se zabývá tvorbou vlastních obsahových a klientských webů, sdružováním zajímavých publisherů a tvůrců, šířením videí a tvorbou originálního obsahu. Přednáší na VŠE na Podnikohospodářské fakultě a na fakultě Informatiky a statistiky.
Jak často a jakým způsobem komunikovali jednotliví prezidentští kandidáti na Facebooku? Jaký ohlas se jim podařilo způsobit? Ve volbě máme dokonce kandidáta, jehož nominace vzešla z Facebooku. Je tato síť dostatečně silná, aby kandidátovi přinesla politickou sílu?
Chief Growth Officer at Datawep
Jenda Perla donedávna pracoval jako Social Media Specialist v agentuře OgilvyInteractive. Od Nového roku se sociálním médiím věnuje jako freelancer a spolupracuje s agenturami či klienty na přípravě social media strategii a komunikaci v sociálních médiích. Tématu českých politických subjektů na online sociálních sítích se věnoval již ve své bakalářské práci v lednu 2011, ve které zkoumal komunikaci politických stran během voleb do Poslanecké sněmovny. O tématu přednášel také na New Media Inspiration 2012, v senátní kampani pak pomáhal rozjet komunikaci na Facebooku doktorce Elišce Wagnerové. Ve volném čase je florbalovým rozhodčím a občasným běžcem. Snaží se také udržovat při životě projekt SixPack.cz
Internet se mění z média propojujícího stránky na nástroj vzájemného propojení lidí. Manažeři značek se musí této změně z digitálního média na sociální přizpůsobit novým myšlením, založeném na unikátním obsahu a podpoře konverzací mezi zákazníky. Stratégy značek nahrazují experimentátoři, kteří se nebojí zkoušet, co funguje a co ne, jsou schopni interpretovat data sebrané nástroji pro správu kampaní a kampaně za běhu na základě těchto data driven insights optimalizovat. Příklady kampaní, které tímto způsobem fungují, představí veterán reklamních a digitálních agentur a značkový stratég Peter Podolinský.
Founder / Branding and Digital
Peter Podolinský nastartoval svou kariéru v marketingu ve společnosti Procter & Gamble v roce 1995. Odsud už jeho cesty vedly do reklamních, brandingových a digitálních agentur v Praze i v Londýně (BBDO, Y&R, Lambie-Nairn, TBWA). Dělal reklamy pro klienty jako Pepsi, Česká spořitelna, či Stock Božkov. S digitální agenturou iMACHINA, kterou založil a spoluvlastnil získal shortlist v Cannes Cyberlions 2002. Z pozice brand konzultanta pomohl z londýnské brandingové agentury Lambie-Nairn lokálním agenturám uvést na trh značku O2. Je podepsán pod komunikační strategií pro Raiffeisenbank i Heineken / Krušovice. V roce 2012 založil kliniku pro značky Brandclinic, ze které v roli brand konzultanta uzdravuje značky.
Guest blogging, neboli hostovské příspěvky se v poslední době stávají velmi efektivním a zároveň neinvazivním zdrojem propagace. Přijďte se podívat jak takový hostovský příspěvek sepsat, protlačit do magazínů a jakým způsobem propagovat svou firmu. Tato oboustranně výhodná propagační strategie, hojně používaná v zahraničí, přichází po dlouhé době i do České republiky.
Základ úspěšného využití potenciálu sociálních sítí je identifikace, pochopení a využití komunit ovlivňujících naší značku. Na konkrétním klientovi si ukážeme způsob identifikace a aktivizace komunit vně i uvnitř firmy. Kampaň klienta byla odbornou veřejností nenáviděna a zatracována, ale cílovou skupinou milována. Na kampani si vylámalo zuby několik rádoby "social media gurus". Cílem prezentace bude předat inspiraci pro práci s komunitami na sociálních sítích.
Chief Shark
Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.
Architekti jsou lidé, kteří nová média příliš nevyužívají. Takže se přiznávám, že mi není úplně jasné, čím bych vás zde mohl překvapit. Leda tak informací, že tady existuje dost velká díra na trhu, kterou byste možná mohli zaplnit právě vy.
Architekt
AG je fanoušek architektury. Vystudoval s vyznamenáním fakultu architektury v Liberci (2006) a díky Fulbrightovu stipendiu také postgraduální program SCIFI na SCI-Arc v Los Angeles (2008). Žil, studoval a pracoval v Amsterdamu, Rotterdamu, Praze, Paříži, Londýně a v Los Angeles. Vydal sborník přednášek 29+3 a spoluzaložil server o architektuře archit.cz (2005). Je členem redakční rady časopisu Era21, kam pravidelně přispívá. Podílí se na organizaci Pecha Kucha Nights (vystupoval 10x) v Praze. Vystavoval svůj projekt pro Dubaj na 11. bienále v Benátkách (2008). Od roku 2009 působí jako moderátor vlastního pořadu “Bourání” na Radio Wave. V letech 2009-12 působil na Fakultě umění a architektury Technické Univerzity v Liberci. Podílel se na přípravě neúspěšné kandidatury Ostravy na titul Evropské hlavní město kultury 2015, na vzniku první soukromé školy architektury v Česku - Archip. Jednou týdně vytváří seriál o současné architektuře pro Lidové noviny, kritizuje realizace ve veřejném prostoru pro Stream.cz, jednou za čtrnáct dní píše sloupek pro deník Metro a je jedním ze čtyř členů občanského sdružení Městské zásahy. Byl kurátorem výstav Městské zásahy Praha 2010, Brno 2011, Ostrov pokladů, Ze života lidí a domů a Anastomosis. Momentálně žije v Praze.
Český blog Kliktivisti.cz provádí v těchto dnech velký průzkum trendů v komunikaci českých nevládních neziskových organizací. Jedná se o jedinečný průzkum, který ukazuje, které komunikační kanály české organizace preferovaly v roce 2012, které považují za strategické v roce 2013 a jak celkově vnímají význam nových médií pro svou práci. Konference NMI je prvním místem, kde by exkluzivně výsledky průzkumu měly být odhaleny.
New media specialist
Jan Böhm se od roku 2006 pohybuje v prostředí českých rozvojových a humanitárních organizací. Šest let působil v organizaci SIRIRI, tři roky jako ředitel. Od konce roku 2011 učí české nevládky, jak mohou lépe naplňovat své poslání tím, že budou lépe komunikovat. Po odchodu ze SIRIRI v září 2012 se školení a konzultace staly hlavním zdrojem jeho obživy. Spolupracoval s desítkami organizací na řadě projektů, z nichž nejraději má projekt ceskapomoc.cz. S přáteli provozuje blog kliktivisti.cz, který se zaměřuje na využívání nových médií pro nevládky. Je studentem nových médií na FF UK.
Případová studie porovnávající obsah a sentiment dat vyhledaných softwarem pro Social Media Monitoring, s daty očištěnými od nerelevantních příspěvků, s ručně opraveným sentimentem. Názorně ukazuje, jak zavádějící a nesmyslné výsledky poskytuje stroj v porovnání s obsahovou analýzou dat člověkem.
Ředitel společnosti
Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.
Prezentace bude:
O tom, jak příběhovost pomohla kampani Týdne barev značky Dulux v přechodu z nebrandované do brandované komunikace a maximálně eliminovala negativní reakce fanoušků.
O tom, jak dostal příběh sto padesát lidí do realitní kanceláře a zajistil, aby byli z návštěvy nadšení.
O tom, jak s příběhy pracuje aktuální kampaň Jeleního loje. Proč milujeme nostalgii a jak toho lze využít.
Designér
Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.
Radary, zpěv ptáků, zvuky veleryb, morseova abeceda a geigerův počítač. Zvuky nás obklopují neustále a ze všech stran. Jsou nehmotné, ale doplňují naši každodenní zkušenost. Podobně i data jsou všude kolem a nejsou vidět. Chceme je analyzovat, přenášet a zpřístupnit a přitom hledáme vizuální metafory, které jsou často stejně abstraktní jako data samotná. Pouze zobrazování dat nestačí: zvuky, tóny a hluky by je měly oživit.
Designer a výzkumník
Filip je designer a výzkumník. Vystudoval Teorii interaktivních médií na FF MU v Brně, v současné době studuje na VŠUP v Praze. Zaměřuje se na technologie v městském prostředí, digitální média a bezpilotní domácí vybavení. Jako freelancer pracoval na projektech menšího měřítka v rozsahu od městské architektury až po webové aplikace. Působí také jako produkční a vylepšovatel v neziskové organizaci CZECHDESIGN.CZ.