Význam nových médií ve zdravotnictví bude růst zejména v oblasti prevence zdraví a podpory komunit pacientů. Téma výživy má tak zajímavý zdravotnický i marketingový potenciál. Přednáška ukáže trendy ve výživě v nových médiích, významné zahraniční projekty, nové podoby sběru nutričních dat, mobilní aplikace v oblasti výživy, foodies ve světě a v ČR a vizualizace nutričních dat. Příklady budou ilustrovány i na vlastním akademickém projektu.
Odborný pracovník, pedagog (PřF a LF MU)
Tomáš pracuje v Centru pro výzkum toxických látek v prostředí (PřF MU) v týmu, který dlouhodobě sleduje determinanty lidského zdraví. Přednáší na Lékařské fakultě MU a v Kabinetu informačních studií a knihovnictví FF MU. Oblastí jeho zájmu jsou nutriční epidemiologie, úloha nových médií v oblasti péče o zdraví a kvalita a přístupnost informací ve zdravotnictví. Výsledky své práce prezentoval např. na konferenci Medicine 2.0 v Bostonu, Londýně či na Hawaji. Je také jediným přednášejícím na lékařských fakultách v ČR přednášející v českém znakovém jazyce a dnes zajišťuje adaptaci prvního neslyšícího studenta na UTB ve Zlíně.
Téma prezentace je založeno na mé aktuální pracovní pozici (oficiálně se jmenuje Vodafone Corporate Web Content Owner, osobně jí však raději říkám WebChef), která je poměrně netradiční a zahrnuje v sobě činnosti v několika rozličných oblastech – od copywritingu, přes UX či analytiku až třeba po projektové řízení. Tím mě na jednu stranu dohání k myšlenkám na sebevraždu, na tu druhou mě však vzdělává v řadě oblastí, poskytuje mi množství prostoru a určitou pravomocnou sílu, která se dá efektivně využívat – a to nejen k dobru mému zaměstnavateli, ale především pro dobro návštěvníků webu, pro které jsem, jak rád říkám, vlastně lobbistou a ambasadorem.
Digital Account Director
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.
Měření korelace mezi tématy umožňuje při analýze sociálních médií posoudit správnost identifikace témat a zjistit mezi nimi zajímavé souvislosti. Při větším počtu témat je ale korelační matice málo přehledná a sledovat její vývoj v čase obtížné. Řešením problému je podobnost vizualizovat, například mnohorozměrným škálováním, které používají Yeseter a kohovolit.eu. Ukážeme základy techniky, její varianty a aplikaci na analýzu sociálních médií.
Chief System Architect
Václav Novák je architektem analytické a monitorovací platformy yeseter.com, autorem aplikace mapakamer.cz a dalších softwarových projektů. Bloguje na adrese http://novak.blog.respekt.ihned.cz/.
Tlak na cenu je pořád tím nejstandardnějším způsobem optimalizace výkonu mediálních kampaní. Klienti a mediální agentury očekávají pořád výraznější cenové zvýhodnění ve formě slev, agenturních provizí, zpětných bonusů... Uvedený trend je ale dlouhodobě neudržitelný. Nemůžeme přece očekávat, že nám slevy porostou donekonečna. Jak tedy průběžně zvyšovat efektivitu kampaní bez toho, abychom se spoléhali jenom na efektivní mediální nákup? Odpověď je jednoduchá, v éře moderního marketingu už totiž nestačí jenom naplánovat kampaň a čekat, co se stane. Na konkrétních případech ukážeme, jak se dá zlepšit CTR, CPC i CPA kampaní průběžnou optimalizací a agilním přístupem o desítky procent - a tím celou kampaň výrazně zlevnit.
Obchodní ředitel
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.
V přednášce budu prezentovat některé předběžné výsledky studie naší agentury RobertNemec.com. Studie se zaměřuje na hledání závislostí mezi pořadím ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz a Google.cz a jednotlivými faktory. Mezi hodnotící faktory, které zveřejním na přednášce, patří: a) počet odkazů na stránku, b) počet odkazujících domén na stránku, c) počet odkazujících domén na doménu, d) PageRank, e) počet lajků na Facebooku, f) počet odkazů z tweetů na Twitteru, g) počet plusek na Google+.
CEO
RobertNemec.com
Robert Němec založil ve svých 22 letech strategickou reklamní agenturu RobertNemec.com a dodnes ji vede. Pracoval pro značky jako T-Mobile, CZC.cz, DATART, Notino, RegioJet, Saxo Bank, Pfizer, Merck nebo Dáme Jídlo. Dnes se jeho agentura specializuje na středně velké firmy, které hledají jednu agenturu, která jim bude poskytovat komplexní služby v oblasti strategie, výzkumů, dat, management consultingu a marketingu. Vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Absolvoval studijní pobyty na Stanfordu a Yale v oboru businessu a angličtiny. Hospodářské noviny o něm napsaly, že "patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování."