Změna pohledu na sociálně-mediální kanály a jejich využití ve chvíli, kdy se jimi dodávané metriky mění na zdroje dat porovnávané s dalšími zdroji a výstupy. Problematika docílení dostatečně velkého vzorku pro relevantní analýzu. Externalizace atributů ideálního uživatele na jedné straně a zajímavé výsledky anonymního porovnávání dat s cílem zachytit trendy a závislosti na straně druhé. e-commerce nebo gamifikační projekt jako názorný příklad úspěšného využití analytiky.
CMO
Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.
Founder
Petr je jedním ze zakladatelů společnosti Keboola. On a jeho firma působí v oblasti data a Business Intelligence, tj. snaží se poskytovat klientům komplexní pohled na jejich společnost prostřednictvím různých datových zdrojů a hledat souvislosti, které by jinak zůstaly neodhaleny. Dělá to především prostřednictvím Keboola Connection, sady nástrojů a konektorů určených pro integraci datových zdrojů a jejich vzájemné propojování. Se zákazníky v USA a Asii diskutuje praktické dopady AI na jejich business na denní bázi.
Chytré telefony jsou už dnes skoro samozřejmostí a je proto čas na "next big thing". A právě internet věcí (Internet of Things), o kterém už se pár let mluví a polemizuje, by mohl být velkou věcí velmi brzy. V krátké prezentaci se podíváme na to, jak zajímavá data dokáží už dnes sbírat naše chytré telefony a ukážeme si, že u telefonů sběr dat zdaleka nekončí... Už je tady doba, kdy Vaši dietu ohlídá přímo vidlička kterou jíte.
Chief Happiness Officer
Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.
Jak udělat analýzu klíčových slov, poznat svojí cílovou skupinu a data efektivně analyzovat. To vám prozradím za pouhých 20 minut. Přijďte si poslechnout jaké nástroje při analýze používat, jak z ní získat přehledné grafy a jak z ní vytvářet komunikační strategie pro váš blog, web nebo sociální sítě. Přijďte si pro know-how z Ataxa a H1.cz, exkluzivně na New Media Inspiration.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
V přednášce si vysvětlíme, proč je fulltextový vyhledávací stroj velmi efektivním nástrojem pro analýzu velkých dat, a předvedeme si ukázky jeho reálného využití i paletu jeho možností.
Designér, programátor a analytik
Existuje nějaká souvislost mezi ekonomickými teoriemi minulosti a dnešním internetem? Jakou roli v něm hrají data, informace a znalosti? Proč Facebook nebo Twitter posílá upozornění na email? Jak je možné, že Google poskytuje většinu nástrojů zadarmo a navíc chce zpřístupnit bezplatně všechny informace světa? Budeme schopni využít v budoucnu znalosti, pokud se orientujeme pouze na data správná a nikoliv přesná? Co lze očekávat v roce 2013 za novinky? A co ukrýval Jan Tleskač? Odpovědi a mnohem více se dozvíte v přednášce.
Co-founder & Google Architect
AppSatori s.r.o.
Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR. Sleduje trendy v oblasti webových technologií a zkoumá jejich možnosti či nejzajímavější praktické využití. Své znalosti využívá k přednáškám, školení, konzultacím nebo psaní článků. Spoluzaložil společnost AppSatori, kde pomáhá firmám využívat Google služby pro potřeby jejich podnikání. Ve volném čase se věnuje odhadu budoucích trendů nejen v IT a četbě knih.