Téma prezentace je založeno na mé aktuální pracovní pozici (oficiálně se jmenuje Vodafone Corporate Web Content Owner, osobně jí však raději říkám WebChef), která je poměrně netradiční a zahrnuje v sobě činnosti v několika rozličných oblastech – od copywritingu, přes UX či analytiku až třeba po projektové řízení. Tím mě na jednu stranu dohání k myšlenkám na sebevraždu, na tu druhou mě však vzdělává v řadě oblastí, poskytuje mi množství prostoru a určitou pravomocnou sílu, která se dá efektivně využívat – a to nejen k dobru mému zaměstnavateli, ale především pro dobro návštěvníků webu, pro které jsem, jak rád říkám, vlastně lobbistou a ambasadorem.
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.