V prezentaci se dozvíte praktické tipy, jak se zachovat v případě, když jsou na Facebooku na vašeho klienta zlí. Pokud budete takový problém řešit a budete se řídit touto přednáškou, tak až se pak bude dít cokoliv, víte, že jste udělali maximum.
Idea maker Marek Prchal se podílel na kampaních pro politické hnutí ANO, Pražskou integrovanou dopravu, Subaru, Ditu P., TOP 09, Přemluv bábu, obrovském množství online projektů pro značky Mercedes-Benz, Vodafone, Nivea, Snickers, LEGO, Pepsi, Jameson ad.
Ve volném čase se snaží udělat nějakou legraci pro Médiář.cz, např. přehlídku mobilních aplikací AppParade nebo výjimečně hořkou, výjimečně silnou Reklamní Katovnu.
Marka vloni jmenoval jeden uchazeč o zaměstnání v online agentuře jako svůj hlavní vzor, teprve za ním jmenoval Steva Jobse.