Internet se mění z média propojujícího stránky na nástroj vzájemného propojení lidí. Manažeři značek se musí této změně z digitálního média na sociální přizpůsobit novým myšlením, založeném na unikátním obsahu a podpoře konverzací mezi zákazníky. Stratégy značek nahrazují experimentátoři, kteří se nebojí zkoušet, co funguje a co ne, jsou schopni interpretovat data sebrané nástroji pro správu kampaní a kampaně za běhu na základě těchto data driven insights optimalizovat. Příklady kampaní, které tímto způsobem fungují, představí veterán reklamních a digitálních agentur a značkový stratég Peter Podolinský.
Peter Podolinský nastartoval svou kariéru v marketingu ve společnosti Procter & Gamble v roce 1995. Odsud už jeho cesty vedly do reklamních, brandingových a digitálních agentur v Praze i v Londýně (BBDO, Y&R, Lambie-Nairn, TBWA). Dělal reklamy pro klienty jako Pepsi, Česká spořitelna, či Stock Božkov. S digitální agenturou iMACHINA, kterou založil a spoluvlastnil získal shortlist v Cannes Cyberlions 2002. Z pozice brand konzultanta pomohl z londýnské brandingové agentury Lambie-Nairn lokálním agenturám uvést na trh značku O2. Je podepsán pod komunikační strategií pro Raiffeisenbank i Heineken / Krušovice. V roce 2012 založil kliniku pro značky Brandclinic, ze které v roli brand konzultanta uzdravuje značky.