Změna pohledu na sociálně-mediální kanály a jejich využití ve chvíli, kdy se jimi dodávané metriky mění na zdroje dat porovnávané s dalšími zdroji a výstupy. Problematika docílení dostatečně velkého vzorku pro relevantní analýzu. Externalizace atributů ideálního uživatele na jedné straně a zajímavé výsledky anonymního porovnávání dat s cílem zachytit trendy a závislosti na straně druhé. e-commerce nebo gamifikační projekt jako názorný příklad úspěšného využití analytiky.
Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.
Petr je jedním ze zakladatelů společnosti Keboola. On a jeho firma působí v oblasti data a Business Intelligence, tj. snaží se poskytovat klientům komplexní pohled na jejich společnost prostřednictvím různých datových zdrojů a hledat souvislosti, které by jinak zůstaly neodhaleny. Dělá to především prostřednictvím Keboola Connection, sady nástrojů a konektorů určených pro integraci datových zdrojů a jejich vzájemné propojování. Se zákazníky v USA a Asii diskutuje praktické dopady AI na jejich business na denní bázi.