Jak často a jakým způsobem komunikovali jednotliví prezidentští kandidáti na Facebooku? Jaký ohlas se jim podařilo způsobit? Ve volbě máme dokonce kandidáta, jehož nominace vzešla z Facebooku. Je tato síť dostatečně silná, aby kandidátovi přinesla politickou sílu?
Jenda Perla donedávna pracoval jako Social Media Specialist v agentuře OgilvyInteractive. Od Nového roku se sociálním médiím věnuje jako freelancer a spolupracuje s agenturami či klienty na přípravě social media strategii a komunikaci v sociálních médiích. Tématu českých politických subjektů na online sociálních sítích se věnoval již ve své bakalářské práci v lednu 2011, ve které zkoumal komunikaci politických stran během voleb do Poslanecké sněmovny. O tématu přednášel také na New Media Inspiration 2012, v senátní kampani pak pomáhal rozjet komunikaci na Facebooku doktorce Elišce Wagnerové. Ve volném čase je florbalovým rozhodčím a občasným běžcem. Snaží se také udržovat při životě projekt SixPack.cz