V přednášce budu prezentovat některé předběžné výsledky studie naší agentury RobertNemec.com. Studie se zaměřuje na hledání závislostí mezi pořadím ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz a Google.cz a jednotlivými faktory. Mezi hodnotící faktory, které zveřejním na přednášce, patří: a) počet odkazů na stránku, b) počet odkazujících domén na stránku, c) počet odkazujících domén na doménu, d) PageRank, e) počet lajků na Facebooku, f) počet odkazů z tweetů na Twitteru, g) počet plusek na Google+.
Robert Němec založil ve svých 22 letech strategickou reklamní agenturu RobertNemec.com a dodnes ji vede. Pracoval pro značky jako T-Mobile, CZC.cz, DATART, Notino, RegioJet, Saxo Bank, Pfizer, Merck nebo Dáme Jídlo. Dnes se jeho agentura specializuje na středně velké firmy, které hledají jednu agenturu, která jim bude poskytovat komplexní služby v oblasti strategie, výzkumů, dat, management consultingu a marketingu. Vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Absolvoval studijní pobyty na Stanfordu a Yale v oboru businessu a angličtiny. Hospodářské noviny o něm napsaly, že "patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování."